Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2004, 21:59   #61
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Maar we wijken wel natuurlijk een beetje af, hé:

De baarden van de Iraanse ayatollahs hangen voorlopig nog Lincoln-gewijs fier aan hun kinnen, wat van het struikgewas en hun vroegere Afghaanse collega's niet meer kan worden gezegd. Daar hebben de nazaten van Abe persoonlijk voor gezorgd. Volgt na Afghanistan en Irak nu ook Iran?

Mijn mening is dat er wel degelijk iets moet worden ondernomen. Inspecties zijn niet voldoende want onefficiënt. Ze vonden niks terwijl Iran achteraf (lachend) bekende er wel mee bezig te zijn geweest. Amerika is te druk bezig in de geburen. Wat nu? Afwachten en schuilkelders bouwen in afwachting dat een fundamentalistische groepering in Iran de macht grijpt of een kernkop steelt? Of op de UN rekenen die met onnozele sancties kunnen dreigen? Want verder zal het niet gaan. Er zullen genoeg landen zijn die verdere stappen zullen boycotten (China,...) dus dat kunnen we wel vergeten. Ik wacht bang af. En ik herhaal nogmaals, dit is een onderschat probleem.
Misschien , maar ik ben overtuigd dat je via twee wegen tegelijkertijd kan oplossen zowel via UN inspecties en sancties...en zowel via steun aan inlandse oppositie...de studentenbewegingen zijn het meer dan zat in Iran , op en moment gaat het springen...vast en zeker...maar diplomatie is 'key'....enfin mijn mening toch ..
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2004, 22:14   #62
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Hoeveel atoombommen zijn er gevonden in Irak? Nul. En gij vindt dat belachelijk? Ik vind het belachelijk om te alluderen op "we hebben allemaal gezien wat er in Irak gebeurd is", als het gaat over atoomwapens in Iran.

En nu ben ik nog de belachelijke....

blablabla jadejadejade... gij zijt daar goed in hé?
Psst, nu nog straffer...
Waar heb ik beweerd dat er in Irak atoomwapens zijn gevonden?????
Het Flippend Rund laat uitschijnen dat Iran pas na de oorlogen in Afghanistan en Irak begonnen is met het proberen (misschien hebben ze die al) aanmaken van die bommetjes. En ik 'probeer' te bewijzen dat Iran daar al veel langer mee bezig is... En U komt met Irak boven, om ...
Zie onderstaande links:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=27
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=42
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=49
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=53

Het leven kan wreed schoon zijn...

Laatst gewijzigd door Chipie : 19 november 2004 om 22:17.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2004, 23:33   #63
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Tssss, en nog steeds schijnt niemand door te hebben dat Amerika aanstuurt op een globaal conflict. En ze lukken er nog aardig in ook.
Weet je dat gasten als een Rumsfeld lachen in zichzelf, als zij Europeanen bezig horen over hoé dom die Amerikanen wel zijn. Want er zijn natuurlijk veel domme Amerikanen, maar dat heb je hier ook. Er heus wel slimme Amerikanen ook hoor. Probleem is dat ze niet deugen, maar wat doe je er aan?
Enfin, wereldwijd zijn de Amerikanen de moslims aan het ophitsen. En zeg niét dat ze daar niet in geslaagd zijn. En w
Oud 19 november 2004, 23:59   #64
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Tssss, en nog steeds schijnt niemand door te hebben dat Amerika aanstuurt op een globaal conflict. En ze lukken er nog aardig in ook.
Weet je dat gasten als een Rumsfeld lachen in zichzelf, als zij Europeanen bezig horen over hoé dom die Amerikanen wel zijn. Want er zijn natuurlijk veel domme Amerikanen, maar dat heb je hier ook. Er heus wel slimme Amerikanen ook hoor. Probleem is dat ze niet deugen, maar wat doe je er aan?
Enfin, wereldwijd zijn de Amerikanen de moslims aan het ophitsen. En zeg niét dat ze daar niet in geslaagd zijn. En w
Steve, niet verder vertellen ...
De slimme Amerikanen die worden gesponsord door de Chinezen...
Oud 20 november 2004, 00:36   #65
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Enfin, wereldwijd zijn de Amerikanen de moslims aan het ophitsen. En zeg niét dat ze daar niet in geslaagd zijn.
Ja zeg, bij het posten van de héle tekst krijg ik het bericht dat m'n tijd is verstreken om nog aan te passen. Dus hier de volledige tekst. Excuus voor de eventuele ongemakken.
Weet je dat gasten als een Rumsfeld lachen in zichzelf, als zij Europeanen bezig horen over hoé dom die Amerikanen wel zijn. Want er zijn natuurlijk veel domme Amerikanen, maar dat heb je hier ook. Er zijn heus wel slimme Amerikanen ook hoor. Probleem is dat ze niet deugen, maar wat doe je er aan?
Enfin, wereldwijd zijn de Amerikanen de moslims aan het ophitsen. En zeg niét dat ze daar niet in geslaagd zijn. En waar komen al die moslims naartoe? Juist!
En waar hebben ze nu problemen met moslims? Juist!
En toch lopen er hier gasten rond met een foto van Bush.
Want Bush, da's ne goeie. Dien helpt ons tegen de moslims. Dat hij tegelijkertijd vriendschappelijke banden onderhoud met de 2 grootste leveranciers (Pakistan, Saudi_Arabië) van het molimterrorisme, dat schijnt hen niet te deren. Bush is rekruteerder nr1 voor moslimterrorsten! Geloof me, hij rekruteert er méér dan Bin Laden!
Je moest eens weten wat een boost de Amerikaanse wapenindustrie zou krijgen als Europa in de fik staat.
Hell, het zou zelfs hun hele economie te goede komen.
Gasten als Rumsfeld en Cheney rukken zich af op zulke gedachten.

En dan dat eeuwige gezijk over de 2é wereldoorlog en de Amerikaanse helden. Sjonge toch. Hoé lang kan dat nog een excuus blijven?
Als iemand je leven redt, dan mag je die man dankbaar zijn én blijven!
Maar moet je daarom toekijken als hij je zus verkracht?

Diegenen die vandaag nog steeds denken dat de Amerikanen Europa als bondgenoot zien, zijn "ziende blind" ,zou Jezus zeggen. 8)

Vraag aan elke historicus (géén politieker!) waar ook ter wereld, welke natie hem momenteel het meest angst inboezemd, hij zal antwoorden: Amerika.
"Onthechting van de VS. Dat is de enige kans op redding voor Europa."
Om er maar eentje te citeren.
En net als Rome zal Amerika ten onder gaan.
Maar vergeet niet dat dat eerst de vazal-staatjes aan de beurt zijn.
Want dat is wat Europa is, en meer niet. Een vazal van een Imperium met de grootste schuld ter wereld. Met een paar gekken in hun regering die erachter gekomen zijn dat War, big business is.
Dit is al lang geen kwestie meer van 'of het ooit nog goedkomt?'
Eerder één van 'wanneer zal het fout gaan?'
Binnen 10 jaar? 8? 20? 4? Wie zal het zeggen?
Van één ding ben ik wel zeker.
IK ga het Westen, en bij nader order z'n hele "Beschaving" niet missen.
Oud 20 november 2004, 00:38   #66
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Bush zijn kans is definitief verkloot man om Iran aan te pakken.
Iran ziet zijn droom in vervulling gaan .........en jawel.........met de steun van Bush! Volgens mij zijn de Islamitische liederen vervangen door lofliederen aan Bush

Bush heeft voor Iran een levensverzekering in het leven geroepen. De verzekeringspolis heeft de naam "IRAK" meegekregen.

Geloof me, Iran pak je niet aan op 2weken tijd.
Ayatollah heeft +/-2miljoen op de Koran gezworen strijders.
En geen strijders in de zin van "ze kunnen schieten met een pistooltje", neenee getrainde strijders die denken in 1 richting. Ze trekken naar het slagveld met de bedoeling niet meer terug te keren als het moet, als het kan mag je terug (wilt zeggen, als de vijand verpletterd is).

Daarnaast heb je de normale reguliere leger onder de Iraanse nationale defensie.
De generaals zijn geen mietjes of idioten.
Ze gebruiken zelfde tactieken als VS.
Overal strategisch spionnen en pionnen installeren.
Wie had kunnen denken dat Chalabi een goed betaalde spion was van Iran?
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 01:06   #67
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Iran ziet zijn droom in vervulling gaan .........en jawel.........met de steun van Bush! Volgens mij zijn de Islamitische liederen vervangen door lofliederen aan Bush

Bush heeft voor Iran een levensverzekering in het leven geroepen. De verzekeringspolis heeft de naam "IRAK" meegekregen.

En geen strijders in de zin van "ze kunnen schieten met een pistooltje", neenee getrainde strijders die denken in 1 richting. Ze trekken naar het slagveld met de bedoeling niet meer terug te keren als het moet, als het kan mag je terug (wilt zeggen, als de vijand verpletterd is).

Daarnaast heb je de normale reguliere leger onder de Iraanse nationale defensie.
Overal strategisch spionnen en pionnen installeren.
Wie had kunnen denken dat Chalabi een goed betaalde spion was van Iran?
Hihi. Ik vind de meeste van Mustapha's posts wel leuk.
En geef toe. Hij heeft toch iets van een "profeet" in zich.

Anyway, feit is dat die fundamentalistische halve zolen in Iran, Pakistan, Saudi-Arabië, etc....nog 10 keer erger zijn dan onze vriend hier.
En ze komen deze kant op. Yup. Naar Amerika immigreren geen moslims meer.
Europe is the place to be! De veiligsheidsdiensten zijn er bovendien een lachertje, vergeleken met die "domme" Amerikanen.
Trouwens, ze zij hier al. En geloof maar niet dat we er gauw zullen van af zijn.
Als je in politiek-correct Europa nog maar je mond opentrekt over moslims, wordt je onmiddellijk naast Hitler gezet. Voer in zulke sfeer maar eens een ernstig debat.
Oud 20 november 2004, 02:22   #68
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Steve, niet verder vertellen ...
De slimme Amerikanen die worden gesponsord door de Chinezen...
Hihi. Hoi Chipie.
Jawel, sta me toe dat ik nog even doorga. Ik ben nu eens op dreef.
Dat valt niet dikwijls voor. De weed, weet je wel. 8)
En terwijl ik hier zit door te gaan vraag ik me af? De Antoons en z'n Bushapostelen, waar zitten ze? Lees die posts hierboven! En bedenk je dan, dat jij een van de grootste molimhaters van dit forum bent. Zien jullie de tegenstellingen niet in "moslims haten" en "Bush steunen"??
HIJ JAAGT ZE NAAR EUROPA.!! Valt het jullie nooit op dat migranten steeds uit die landen komen waar het even voordien oorlog was?
Stél, en ik zeg alleen maar stel...... (In de filosofie moet je elke mogelijke uitkomst als mogelijke uitkomst beschouwen. 8) )
.....dat het niet goed komt in Irak.
Naar waar gaan die arme Irakezen vluchten, tijdens of na een burgeroorlog?
Naar hun vrienden in Iran? Saudi-Arabië? Pakistan?
Neen, ze komen naar Europa!
Zie je, dit heeft helemaal niks te maken met Bush-bashing. Dit is geen één of andere "complottheorie".
Want weet je wat ik wil, Antoon (no offense) en al diegenen die hier wel eens de degen kruisen met mij?
Ik wil dat onze neuzen de zelfde richting opgaan. Ik wil de problemen met moslims hier òòk opgelost krijgen. Als je m'n posts hierboven gelezen hebt, weet je dat ik aan JOU zijde sta!
Maar sta me toe een andere kijk te hebben dan u, aangaande de oplossingen van dit probleem. Of misschien beter gezegd, aangaande wie het probleem veroorzaakt. Want ik wil zeker niet pretenderen dat IK de oplossing heb voor jullie "moslimprobleem". Maar ik stel wel vast wat één van de oorzaken is.
En daaruit concludeer ik - nogmaals - dat het niet logisch is én Bush te steunen en Molims weg willen uit Europa.
Dus beschouw de posts in deze tread als een apologie. 8)
Telkens je me weer eens een ordinaire Amerika-hater noemt zal ik naar deze verwijzen. Dus doen jullie nu allemaal eventjes je best. Ik daag jullie uit!
Ik heb duidelijk gemaakt waarom Bush één van de "creaters" is van één van jullie ergste problemen. Leggen jullie me nu eens uit waarom dat NIET het geval zou zijn.
En kom niet af met 4 More years! of Kerry sucks, of iets in die trant.
Sommigen doen zich geregeld graag voor als "intellectuelen", speciaal als ze 't met iemand aan de stok hebben die iets minder verstandig is dan zijzelf.
Hier is je kans.
Oud 20 november 2004, 04:38   #69
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

Eerder 2 dagen.....gans de eerste golfoorlog heeft maar 100uur geduurd....

Achja - de "moedige moslim strijders" - die kennen we:zeer straft sterke gasten als de vijand een ongewapend burger is.Als de vijand een peleton US Marines is,dan schijten ze zichzelf onderstboven van angst.....cfr Falluja

En geen strijders in de zin van "ze kunnen schieten met een pistooltje", neenee getrainde strijders die denken in 1 richting.

Klopt.Richting kerkhof...

Ze trekken naar het slagveld met de bedoeling niet meer terug te keren

Hier noemen we dat dessertie....

Wij hebben de scouts.Dat zal al ruimschoots genoeg zijn om die poedelkes eronder te houden.

Maar mischien dat we toch maar eens een paar nukes op Teheran en omgeving moeten droppen.Als die kamelekoppen licht geven in het donker zijn ze gemakkelijker af te schieten.

Jazeker,alleen hebben ze andere middelen:Een formatie zware aanvalskamelen is niet echt iets om bang van te zijn zulle....
Nen Abrahams tank daarentegen....
Oud 20 november 2004, 07:55   #70
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wij hebben de scouts.Dat zal al ruimschoots genoeg zijn om die poedelkes eronder te houden.

Maar mischien dat we toch maar eens een paar nukes op Teheran en omgeving moeten droppen.Als die kamelekoppen licht geven in het donker zijn ze gemakkelijker af te schieten.
Allez veel geluk...ik denk dat je meer dan één welpke nodig gaat hebben om deze poedelkes aan te pakken......

Laatst gewijzigd door neruda : 20 november 2004 om 07:56.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 08:09   #71
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Hihi. Hoi Chipie.
En terwijl ik hier zit door te gaan vraag ik me af? De Antoons en z'n Bushapostelen, waar zitten ze? Lees die posts hierboven! En bedenk je dan, dat jij een van de grootste molimhaters van dit forum bent. Zien jullie de tegenstellingen niet in "moslims haten" en "Bush steunen"??
HIJ JAAGT ZE NAAR EUROPA.!! Valt het jullie nooit op dat migranten steeds uit die landen komen waar het even voordien oorlog was?
Stél, en ik zeg alleen maar stel...... (In de filosofie moet je elke mogelijke uitkomst als mogelijke uitkomst beschouwen. 8) )
Zie je, dit heeft helemaal niks te maken met Bush-bashing. Dit is geen één of andere "complottheorie".
Want weet je wat ik wil, Antoon (no offense) en al diegenen die hier wel eens de degen kruisen met mij?
Ik wil dat onze neuzen de zelfde richting opgaan. Ik wil de problemen met moslims hier òòk opgelost krijgen. Als je m'n posts hierboven gelezen hebt, weet je dat ik aan JOU zijde sta!
Maar sta me toe een andere kijk te hebben dan u, aangaande de oplossingen van dit probleem. Of misschien beter gezegd, aangaande wie het probleem veroorzaakt. Want ik wil zeker niet pretenderen dat IK de oplossing heb voor jullie "moslimprobleem". Maar ik stel wel vast wat één van de oorzaken is.
En daaruit concludeer ik - nogmaals - dat het niet logisch is én Bush te steunen en Molims weg willen uit Europa.
Telkens je me weer eens een ordinaire Amerika-hater noemt zal ik naar deze verwijzen. Dus doen jullie nu allemaal eventjes je best. Ik daag jullie uit!
Ik heb duidelijk gemaakt waarom Bush één van de "creaters" is van één van jullie ergste problemen. Leggen jullie me nu eens uit waarom dat NIET het geval zou zijn.
Sommigen doen zich geregeld graag voor als "intellectuelen", speciaal als ze 't met iemand aan de stok hebben die iets minder verstandig is dan zijzelf.
Hier is je kans.
Hi Steve,
Dat U me een moslimhater vindt, dat kan ik moeilijk begrijpen... Dat ik iets tegen moslimterroristen heb, ja, dat kan ik niet ontkennen...
Ik heb tegen geen enkel schepsel iets zolang het de vrijheid van een ander niet beperkt en niet teveel profiteert... Ook heb ik het moeilijk met een ongecontroleerde immigratie...
Ik heb veeeel meer problemen met de mensen (meestal zijn dat politici) die niets doen om de problemen op te lossen of binnen redelijke perken te houden... Veeeel meer last met sommige linkse progressieven (U kent die wel... zij die vanuit een knus salon alles gadeslaan en nooit moeten opdraaien voor het doldraaien van een maatschappij)... Ik heb veel meer last van de Neruda's, de Tomm Bommen die onze maatschappij willen destabiliseren en verknocht zijn aan een stalinistisch communisme...
Als U me moest kennen (godzijdank - voor U - is dit niet het geval) dan zou U ervan verschieten hoeveel ik heb bijdragen (en nog doe of toch tracht te doen) voor de minderbedeelden, de derde wereld etc (nu ook niiet onmiddellijk aan een heilige beginnen te denken, hé Steve, want met uw weed heeft U soms niet veel nodig)...

Allez, maar weerleg nu eens de post van Nadine:
Citaat:
Nu zijn er nog eens een dozijn moslimextremisten opgepakt in Seatle. Zeer strategisch gelegen: Microsoft en grens met Canada. Zal ook wel geen toeval zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=22

En dat ik een Bush-fanaat ben... Daar vergist U zich ook in... Of het nu Kerry, Bush of iemand anders is, de VS hebben m.i. (en ik mag toch ook mijn gedacht hebben als is he dat maar van een simpele spitsmuis) geen andere mogelijkheid meer om verder te gaan met het beleid waarmee ze bezig zijn...
Op EU moeten ze immers niet rekenen... Het bestaat enkel op papier en ze hebben bovendien te weinig (geld)papier...
De Europeanen zijn trouwens meer VN liefhebbers, dus houden ze meer van (meestal corrupte, alleszins niets of te weinig opbrengende) diplomaten... Ze houden gewoon van goede smaakvolle vet- en vleespotten...

Allez, ik stop ermee want ik moet/mag weeral verder werken...

An Steve, niet te lang blijven dolen in Olen....
Oud 20 november 2004, 11:55   #72
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Hihi. Hoi Chipie.
Hier is je kans.
Ik vrees dat ik ook een joint zal moeten smoren om je betoog te kunnen volgen. Maar ik ben wel mee met het feit dat Bush het probleem zo aanwakkerd dat het escaleert. En ja, ze zullen eerder onze landen opzoeken dan Amerika. Maar de eerste warheads zullen Amerika eerder opzoeken dan ons. En dat is toch redelijk positief dacht ik.

Laatst gewijzigd door dUSK : 20 november 2004 om 11:56.
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 14:29   #73
Chipie
Banneling

Standaard 'Iran maakt zeer veel UF6-gas'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Misschien , maar ik ben overtuigd dat je via twee wegen tegelijkertijd kan oplossen zowel via UN inspecties en sancties...en zowel via steun aan inlandse oppositie...de studentenbewegingen zijn het meer dan zat in Iran , op en moment gaat het springen...vast en zeker...maar diplomatie is 'key'....enfin mijn mening toch ..
Onze Neruda, de EU en de VN

Citaat:
'Iran maakt zeer veel UF6-gas'

Iran heeft de productie van uraniumhexafluoride (UF6), een gas dat kan worden gebruikt om nucleaire wapens te produceren, fors opgevoerd. 'Ze produceren het als een bezetene', aldus een diplomaat bij het Atoomagentschap (IAEA) in Wenen vrijdag. Iran beloofde vorige week aan de EU om vanaf komende maandag te stoppen met alle verrijkingsactiviteiten. Het ontkent heftig UF6 te produceren.

Beschuldiging van IAEA-diplomaten

Volgens westerse diplomaten heeft het land in een gasfabriek in Isfahan de productie van uraniumhexafluoride (UF6) flink verhoogd om in de tot maandag resterende dagen een flinke voorraad van het gas aan te leggen. Iran weerspreekt de beschuldigingen met kracht.
Teheran reageerde vrijdag ook boos op beschuldigingen van een ballingengroep, de Nationale Verzetsraad, die stelt dat Iran gewoon doorwerkt aan een kernwapenprogram. Ook de opmerkingen van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell vrijdag dat hij informatie had die de beschuldigingen van de ballingengroep staafde, vielen slecht in Teheran.
'De Verenigde Staten moeten hun inlichtingenbronnen maar eens tegen het licht houden', aldus het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken. 'In de Iraanse defensiedoctrine is geen plaats voor kernwapens.'
De beschuldigingen vrijdag van de IAEA-diplomaat over het UF6 gas zijn bevestigd door meerdere diplomatieke bronnen in Wenen. Een diplomaat sprak van schokkend nieuws en verklaarde dat de bestuurders van het IAEA serieus moeten kijken of er toch sancties tegen Iran moeten worden uitgevaardigd door de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties.

Een ander lid van het atoomagentschap verklaarde dat 'dit een zeer ernstige zaak is die zware repercussies zal hebben als we donderdag bijeenkomen'.
Na de overeenkomst zondag tussen Iran en de EU waarin Teheren zijn verrijkingsactiviteiten vanaf aanstaande maandag zou opschorten, en het gematigd positieve rapport van IAEA-directeur Mohamed ElBaradei over Iran van maandag leek het alsof het atoomagentschap zou afzien van het vragen van sancties tegen Teheran.
Volgens een woordvoerder van de Amerikaanse regering vergroten de beschuldigingen de zorgen die er al bestaan over het nucleaire program van Iran. 'De berichten van vandaag illustreren nog eens waarom we ons zorgen maken over de bedoelingen van Teheran', aldus een hoge Amerikaanse functionaris.
http://www.volkskrant.nl/
Was het, Neruda, maar niet om te lachen...
Oud 20 november 2004, 15:52   #74
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hi Steve,
Dat U me een moslimhater vindt, dat kan ik moeilijk begrijpen... Dat ik iets tegen moslimterroristen heb, ja, dat kan ik niet ontkennen...
Ik heb tegen geen enke
How Chipie, ik heb toch nergens in m'n post U persoonlijk aangesproken, noch U van Bush-symphatie beschuldigd? Indien je die indruk had, m'n verontschuldiging. Ik doelde hier vooral op Antoon en de enkele anderen die wel fervente moslimhaters zijn en tegelijkertijd Bush de hemel inprijzen.
Oud 20 november 2004, 15:56   #75
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat ik ook een joint zal moeten smoren om je betoog te kunnen volgen. Maar ik ben wel mee met het feit dat Bush het probleem zo aanwakkerd dat het escaleert. En ja, ze zullen eerder onze landen opzoeken dan Amerika. Maar de eerste warheads zullen Amerika eerder opzoeken dan ons. En dat is toch redelijk positief dacht ik.
Hihi, je moet je niet direct in de "drugs" storten.
Maar je moet wel niet aleen de gequote tekst lezen, ook de vorige in deze tread. Ik denk dat het dan wel wat makkelijker is m'n betoog te volgen.
Oud 20 november 2004, 16:50   #76
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Psst, nu nog straffer...
Waar heb ik beweerd dat er in Irak atoomwapens zijn gevonden?????
Het Flippend Rund laat uitschijnen dat Iran pas na de oorlogen in Afghanistan en Irak begonnen is met het proberen (misschien hebben ze die al) aanmaken van die bommetjes. En ik 'probeer' te bewijzen dat Iran daar al veel langer mee bezig is... En U komt met Irak boven, om ...
Het is best mogelijk dat Iran al bezig was met kernwapens voor de oorlog in Afghanistan. In dat geval kan ik Iran enkel maar feliciteren voor zijn vooruitziendheid. Hat verandert niks aan mijn argument.

Oud 20 november 2004, 17:05   #77
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Het is best mogelijk dat Iran al bezig was met kernwapens voor de oorlog in Afghanistan. In dat geval kan ik Iran enkel maar feliciteren voor zijn vooruitziendheid. Hat verandert niks aan mijn argument.
Als nog wat verder vooruit konden zien, dan hadden ze het misschien toch maar beter niet gedaan...
Oud 20 november 2004, 22:47   #78
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Pfff, weinig interesse precies. (Dit is dus wel echt een onderschat probleem hé )
Oud 20 november 2004, 23:23   #79
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Pfff, weinig interesse precies. (Dit is dus wel echt een onderschat probleem hé )
Inderdaad...
Oud 21 november 2004, 22:04   #80
Clausewitz
Vreemdeling

Standaard Burgeroorlog in Irak

De Amerikanen kunnen uit Irak niet vertrekken want dan barst de burgeroorlog tussen Sjiïeten en Soennieten pas in alle hevigheid los.Ook niet te vergeten de Koerden in het Noorden(aan de grens met hun doodsvijand)Turkije.Ze zullen moeten blijven tot er een schijn van gewapende vrede is.Het was trouwens voorspeld vóór de oorlog begon dat ze zouden vastlopen in het moeras van Mesopotamië.Hun getalsterkte is trouwens onvoldoende om dit reusachtige land te pacifiëren

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be