![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 januari 2019 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook. Er worden meermaals mensen veroordeeld niet op basis van bewijzen maar omwille van een om bloed roepend publiek dat vanop een afstand meent rechter te moeten spelen. Als je dan doet dat zo'n publiek het niet al te strikt neemt met de feiten en toch om doodstraf roept dan wil ik liever niet dat menselijke justitie meent te moeten kunnen beschikken over een niet compenseerbare onomkeerbare straf zoals de doodstraf. Zijn er 'uitzonderingen' waar de doodstraf toch de beste optie is? Dat is de vraag die ik me soms stel. Een duidelijk antwoord heb ik niet. Laatst gewijzigd door Bach : 10 januari 2019 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat ons besluiten dat er geen bewijs is. ![]() echt, geef die man een spuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en voor elke kiek die dat hier komt vergoelijken: geef hem een 'Ik, Jan Cremer' kieken-behandeling!
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
plezant en hip he, dat smakeloos postmodernistisch nihilisme ik vind dat te makkelijk, kijk ik kan dat ook : "draai of keer het babietje hoe je t wil (pun intended), het werd kapot gepenetreerd, en daar moet je behoorlijk wat bestialiteiten voor uithalen want babietjes zijn langs alle kanten bijzonder rekbaar en flexibel." hahahihi they are coming to take me away, haha hihi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zeveraar
Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2019 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees eerlijk tegenover uwzelf.
De enige reden waarom ik zulke figuren uit de maatschappij wens te verwijderen is dat ik familieleden en vrienden heb waar ik enige genegenheid en beschermingsdrang voor voel. Hoe denkt u dat zo'n misbruiker in een paleolitische stam had gevaren?
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar Solon, ik dacht één van de zeven wijzen van Griekenland, die zei dat de 'knapenliefde' - lees, bij het knaapje droog in de kakker, het recht van de vrije man was.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik heb daar echt moeite mee. Ik heb altijd geleerd dat men moest vijnzen van dingen erg te vinden als anderen iets overkwam. Maar in werkelijkheid is daar toch niks van aan, he. Enkel als het naasten of vrienden zijn raakt U dat echt, geef toe. Natuurlijk kan men een soort van rollenspelletje spelen in zijn hoofd, en U even indenken dat het inderdaad met een naaste (of met Uzelf) gebeurt. En dat helpt om te veinzen dat ge het echt erg vindt, een beetje zoals een acteur zich forceert om op te gaan in zijn rol, om beter zijn rol kunnen te spelen.
Maar wat een onbekende onnozelaar met zijn al even onbekende baby van een kleindochter doet, dat kan mij nu echt geen ballen schelen als ik echt eerlijk ben. Ik zal wel zeggen dat ik die vent gevaarlijk vind, want als ge dat kunt doen met uw eigen kleindochter, dan zijn er nog veel dingen die ge kunt doen. In die zin ben ik het eens dat daar ergens op een of andere manier iets moet aan gedaan worden. Maar ergens "haatgevoelens" hebben omdat hij iets gedaan heeft dat mij raakt, nee. En ik heb er serieuze moeite mee te geloven dat anderen daar wel "echt" door geraakt zijn. Natuurlijk zal ik, zoals iedereen, in een "echte" sociale omgeving, doen zoals het betaamt, en vijnzen dat ik dat verschrikkelijk vind, en ocharme die kleine en zus en zo. Omdat ik geleerd heb van kleins af aan dat dat nu eenmaal het verwachte sociale gedrag is. Maar daar is geen ons "echt" van natuurlijk zoals bij de meeste sociale interacties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2019 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder, als die geen stamhoofd of meester-ambachtsman was, dat die zeer snel met of zonder zijn kloten uit de stam verwijderd werd. En dat verwijderen kan "vriendelijk" gegaan zijn, of nogal permanent.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan je zo noemen, waar de meeste mensen zich mee uitlaten in deze draad. Hypocrisie is een andere noemer.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: