![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is weer een rondje ongegrond Maggie-bashing geweest gestart naar aanleiding van een onderzoek van Test Aankoop in 2014 waar de journalistiek het naliet de actuele situatie te bevragen.
In deze postwaarheidsmaatschappij waar de klassieke media door hun besparingen amper aan degelijke copy/paste journalistiek kunnen doen is het bespelen van emoties van de mensenkudde primordiaal op het brengen van nieuwsfeiten en achtergrond. Telkens als ik op radionieuws "Test Aankoop" hoor uitspreken heb ik zin om mijn toestel op te blazen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het manneke van een varken noemt men toch een beer.
![]() Een uit de kluiten gewassen klootdeel heeft dat varken wel. Laten we het over borsten hebben ![]() Janssen Pharmaceutica krijgt boete in VS: bedrijf verzweeg effect van geneesmiddel op borstgroei bij jongens. Het éne varken is het andere niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2019 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 oktober 2019 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge kunt moeilijk een terugbetaling tegenhouden voor een indicatie die 1. niet werd aangevraagd door de producent van Avastin en 2. waarvoor geen aanvraag tot terugbetaling is ingediend.
Zie je, dit feit, dat een producent een nieuwe indicatie zelf moet aanvragen, iets dat niet kan opgelegd worden in Belgie, negeren we maar als het ons toelaat om een beetje te bashen Verder heeft de geneesmiddelencommissie, een onafhankelijk orgaan binnen het FAGG, in 2015 volgende aanbeveling gedaan: Citaat:
pagina 2 en eigenlijk gewoon een bevestiging was van het standpunt uit 2012: Citaat:
en dit topic is niet nieuw op politics.be: Waarom weigerde Onkelinx goedkoper kankermedicijn ?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() nope, de Belgische Mededingingsauthoriteiten, en die vallen niet onder Maggie
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.has-sante.fr/upload/docs...6091&16196.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 oktober 2019 om 10:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal jou eens citeren anno 2014 aangaande hetzelfde topic:
bron vh citaat hierboven: http://www.ldd.be/nl/advocaat-marc-u...oorbij-396.htm of nog : (voor wie ldd niet vertrouwt) http://www.standaard.be/cnt/dmf07022008_014 zo spreekt hij zijn echtgenote aan met Laurette. bij wijze van fictief voorbeeld in een zin zoals : "Zeg Laurette, zou jij die goedkeuring Avastin niet in de schuif willen laten steken ? " het hoeft natuurlijk niet altijd zo'n fictieve vraagzin te zijn: volgende zinnen zouden ook zo maar kunnen en grammaticaal redelijk aanvaardbaar Nederlands zijn. "zeg Laurette, die giga-Pharmareus Roche, die Lucentis produceert, die gaat nogal wat winst in rook zien opgaan als jij Avastin toelaat. Die gaan daar niet blij mee zijn. Misschien zullen zij wel een advocaat onder de arm willen nemen om te kijken wat er tegen die beslissing gedaan zou kunnen worden." __________________ https://forum.politics.be/showpost.p...5&postcount=17 Voor jou is het enkel te doen om gezondheidsministers te bashen. Je bent daar al sinds 2014 mee bezig. Wat heb je er al mee bereikt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
https://www.ema.europa.eu/en/medicin...n/EPAR/avastin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.ansm.sante.fr/S-informer...-d-information Roche vocht als een duivelke in een wijwater vat. https://www.raps.org/regulatory-focu...el-avastin-use De 3-jaarlijke RTU is verlengd geworden in 2018: https://ansm.sante.fr/var/ansm_site/...046af0b8b4.pdf Laatst gewijzigd door patrickve : 9 oktober 2019 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik voorspel eerder dat we dan alle topjobs binnen die bedrijven binnen de kortste keren gaan ingevuld worden door politiekers, ex-politiekers en mensen met de juiste partijkaart. Verder voorspel ik een compleet stilvallen van innovatie en twee rendabele bedrojven die in een minimum van tijd plots verlies gaan draaien. Ik heb geen pasklare oplossing maar nationaliseren gaat het enkel erger maken...
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |