![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens een uitzending (nieuws) verscheen er een clip waat de vader van de overledene opriep tot rust.
Hij kon het wel niet laten om Allah er bij te betrekken. En nu wil men zelfs een onderzoeksrechter inschakelen. Familie van overleden Adil wil dat onderzoeksrechter zich buigt over rol van politie. Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De relschoppers waren daar toch allemaal bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Nederland gaat dat krapuul te keer.
Maar we moeten dat verstaan, ze vervelen zich nu. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 april 2020 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat krapuul laat zich tenminste niet zomaar door ander schoftentuig onder huisarrest plaatsen.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...aren~a1e02b8c/
Alexis Deswaef, de advocaat van de 19-jarige Adil, die vrijdag omkwam bij een aanrijding met een politievoertuig, vraagt de aanstelling van een onderzoeksrechter om de zaak uit te klaren. Hij vraagt zich ook af of de interventie van de politie wel in verhouding was tot het vergrijp. Als Adil zich, zoals een normale jongere, onderworpen had aan de politiecontrole, was er geen tweede voertuig nodig geweest. Adil wist, dat het politievoertuig dat hem aanhield, hem niet kon volgen wegens de paaltjes op de weg. De politie kon op dat moment niet weten waarom Adil de vlucht nam. Had hij drugs op zak of was hij gewoon met z'n brommerke aan het rondtoeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom zeg, gewoonlijk is het de rechter die straft, niet de politie die lukraak iemand uitkiezen om plat te rijden.
Nuja, ik ben al blij dat ze zijn kinderen niet afschieten in de wieg, stijl "hij moet maar stoppen hé".
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Xeno, kan je anders niet het volledige onderzoek hier posten in plaats van af en toe kleine stukjes eruit te halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Adil gestopt voor de controle, ze hadden hem niet overhoop gereden. Meer is er niet aan. Als ik straks niet stop voor een (alcohol-)controle en er probeer vanonder te muizen met mijn wagen gaan ze me ook achtervolgen, wees gerust. Als ik me vervolgens, door proberen te vluchten, te pletter rijd is dat ook uitsluitend mijn eigen fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt gewoon een softie gij, niks meer niks minder.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn allemaal pro flikken tot ze er zelf mee te maken krijgen he suppositwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar zal dan meestal wel een reden voor zijn.
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jij nu een politieman op straat dood rijdt, denk je dan dat de advocaat van die zijn familie aan het gerecht moet vragen of dat er een onderzoek kan gestart worden? Aldi zijn advocaat is het nu alsnog vruchteloos aan het vragen...
![]() |
![]() |