![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 andere klanten wat langer buiten laten staan.
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele tijd geleden werd wel opgeroepen om alle mondmaskers en handgel naar de ziekenhuizen te brengen omdat daar toe grote tekorten waren, misschien daarom dat Waes dat erbij sleurde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anders , inderdaad zeker goed afspoelen !! Sproeiprodukten zijn ook giftig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat producten vastpakken en terugleggen, tja, als je fruit wil inspecteren of een bewaardatum wilt zien wat kun je anders?
Heel dat gedoe met die winkelkarren, gerantsoeneerd en erg slordig "ontsmet", werkt verspreiding eerder in de hand dan tegen. Desinfecterende middelen hebben normaal minstens 5 minuten nodig om hun werk te doen, de karren zijn gerantsoeneerd en de klanten staan in file te wachten... De focus van de Commies is meer de dwingerij dan het nut. En ze controleren wat gemakkelijk te controleren is. Bij te lastig passen ze. Maar dat is dan weer normaal, we zijn ier over overheid bezig eh? ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige haalbare formule is om met 3 naar de supermarkt te gaan. Ik vraag me dan af hoe al die andere gezinnen dat doen die het wel haalbaar achten om iemand alleen om boodschappen te sturen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas op, in de winkel splitsen ze wel op. Ik tracht mij in te leven... Maar meer dan egoïstisch asogedrag zie ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 karren bezetten als je weet dat er een max aantal mensen binnen mag, maar er is blijkbaar geen andere mogelijkheid. Ik dacht dat die mensen elkaar niet genoeg zagen en dat dus als familie uitje zagen, maar nee, ze splitsen op
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een lijstje maken thuis en u pad sturen is te moeilijk ? Want er zijn slechts een beperkt aantal karren (om zo het volk in de winkel te beperken) en door je "folieke" laat je anderen dus langer wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks gaan jullie nog, net als de Ollanders, genoegen scheppen met fruit, net als kroketten uit de muur.
(Met voorgepelde sinaasappelen apart verpakt in een plastic potteke, als kers op de gâteau!)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 mei 2020 om 03:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 mei 2020 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |