![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://sceptr.net/2020/06/mr-over-m...30-populisten/
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
OM TE HER-FEDERALISEREN !!!!! De particratie partijen Open VLD, CD&V en sp.a halen te weinig stem % op democratische wijze om nog macht te kunnen uitoefenen. Vandaar dat ze in feite gans Vlaanderen in cordon willen plaatsen. Vlaanderen besturen van uit de Franstalige overheersing + Gedoogbeleid collaborateurs Open VLD, CD&V, sp.a en groen in de federale regering 10 jaar lang om te her-federaliseren wat vooral links alles aan de staat ook wil om zo hun kiesvee weer te kunnen begunstigen / omkopen >>> om zo de Vlaamse niet particratie partijen NVA en VB (rechts) dood te laten bloeden als totaal onmacht partijen gedurende 10 jaar = 2030!!!!!! Zoals er eerst geweigerd werd om verkiezingen uit te schrijven en er een staatsgreep sjoemel regering geïnstalleerd werd >>>> Dus tot 2030 geen democratisch voor de Vlamingen!!! repressie van uit de Franstalige partijen om de Vlamingen uit te zuigen tot op bot. Het gaat hem echt niet om Linkse of rechtse verzuchtingen >>>> ze = de particratie partijen die geen kiezers meer kunnen verlijden wegens jaren lang Vlaanderen te hebben bedrogen, helpen bestelen en alleen hun partij hebben verzorgt >>>> willen nu gewoon weer de klok decennia terug draaien en Vlaanderen terug zijn duurbetaalde verworvenheden terug af nemen!!! Door de mensen die leven op Vlaamse bodem 10 jaar lang hun democratisch kies recht te ontnemen. Wat nu al gebeurd sinds de aanstelling van de staatsgreep minderheids-regering!!!! Corrupte particratie alle machten geven met democratisch recht in de vergeet put voor jaaaaaaaaaaaaaaaren!!!!! Net zoals EU Catalonië liet stikken zal het ook Vlaanderen laten stikken... gebeurd nu al >>> subsidie gaat naar de Franstaligen MR Michel en CO zullen dit zeeeeker in de EU wel verdedegen!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 september 2020 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de stelling rechts in Vlaanderen en links in Franstalig lands deel willen ze teniet doen >>>> door te her-federaliseren!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 september 2020 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen wel een beleid voor 10 jaar uittekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
>>> dit om te vermijden dat terug duidelijk zou zijn dat Vlaanderen democratisch rechts stemt en de Franstaligen Links! Wat bewijs is dat doorgedreven scheiding nood zakelijk is. Zelf beslissing recht voor deelstaat boven de federale moet staan!!! Dat willen ze persee de doofpot in!!! Daarom moet gans Vlaanderen in cordon voor 10 jaaaaaar
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 september 2020 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Partij programma's kunnen uitgevoerd worden in een zelf beslissend Vlaanderen. met minimale federale >>> voor protocol met buitenland >>> zie Zwitserland bv.
Maar ze willen dat niet, ze willen de federale sjoemel toestand behouden. Om Vlaanderen, de meerderheid in dit land verder onder de knoet te houden
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Coens staat dit project momenteel onder druk omdat een groot deel van de gemaakte afspraken niet zijn nagekomen:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...druk~ab053747/ Ondertussen voert het VB een actie in de wetstraat met als thema: CD&V, de dweil van de Belgische politiek ![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tier~af83698c/ Laatst gewijzigd door Hypochonder : 7 september 2020 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik lang niet zeker van. In Franstalig Belgique maakt Wilmes furore. In Belgique is de Vlaamse meerderheid de politieke minderheid. Bovendien trekt de Prest Voor Vlaanderen ALTIJD de francofone kaart.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |