![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The Masked Singer is eigenlijk gewoon een programma waarbij beroemdheden laten zien dat ze meer kunnen dan dat waarvoor ze bekend zijn en tegelijk een gokspel waarbij niemand iets moet inzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beroemdheden?
Sgt Garcia en Don Diego zijn beroemdheden, maar die doen niet mee. Vandenbroucke verkleed als Pinokkio liedjes laten kwelen zou wel hedendaags zijn. Is er een of ander coronalied/vaccinatielied beschikbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten nog niet wie meedoet hee
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is echt een programma voor Connor Rousseau dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Georgius Lady's Of Wrestling, ... of GLOW op Netflix. In de categorie, zo slecht en bizar dat het op een heel bizare manier goed wordt.
Muziek uit de jaren 80, pure nostalgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je steekt een "bv" die matig kan zingen in een carnavalspakje en je laat die kunstjes doen op een podium, waarna je aan lege dozen zoals Karen Damen en James Cooke vraagt om dat kunstje te beoordelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 januari 2022 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ****spoiler****
Van ene ben ik vrij zeker: Helmut Lotti, die stem is te herkenbaar. Edit: wat is de htlm code voor ‘spoiler’ alweer?
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zit een Vlaams partijvoorzitter in dat spel en neen het is niet Tom Van Grieken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die kostuumkes wel mooi in elkaar gestoken.
Wie werd vandaag onthuld, ik heb 't niet gezien. Vorige week heb ik net zoiets voor 't eind gezien, die 2 mensen in die robotpakjes ken ik geeneens, zijn dat BV's?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Masked Swinger lijkt mij leuker om naar te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige enkel gekend in Vlaanderen bij kijkers van Vlaamse tv series, andere uit kinderprogramma's. Sommige zijn dan weer enkel bekend in de sport of het uitgangsleven. Maar als je niet tot het verslaafde TV-kijken en radio-luisterend Vlaanderen behoord, zijn veel van de BV's totaal onbekende voor je. Maar treur niet, van de 100 namen die ze telkens opsommen, zijn er met wat geluk 5 die mij als bekend van iets in de oren klinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keek naar NCIS LA gisteren.
![]() Al die dansers/zangers en andere springbonen zeggen mij niets. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2022 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() in welk kostuum zou Laurent zitten ?
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie hem er wel voor in staat om het te doen.
Een kostuum met een opschrift als: "Ik wil koning worden ..."
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout: ge verwart zijn lompheid en zijn gefrustreerdheid met domheid.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet voorstellen dat een weldenkend mens naar die soort van kutzooi-programma's kijkt.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 februari 2022 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet je eigenlijk dat het een kutzooi-programma is ???