![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarstraks lulde je over illegaliteit. Nu sleur je er een punt bij dat van geentoepassing was: Het recht om asiel aan te vragen. Je weet verdomde goed dat die mensen niet van plan waren om asiel aan te vragen. In een rechtstaat wordt illegaliteit gestraft. NIET de politieagent die vluchtende illegalen probeert te stoppen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig heb ik geweigerd om voor mijn gemeente de eerste plaats op de kieslijst te aanvaarden. De partij was toch kapot. En er waren teveel kandidaten voor die plaats. Tegen dat er gekozen moest worden zal het wel een of andere nieuwe verloper deze vooruitzichten wel gekregen hebben. Ik was de miserie reeds lang beu. Dus ik heb de eer aan mezelf gehouden. En achteraf is mijn vrees waarheid geworden. De N-VA kan dus herbeginnen van zero. De getrouwe leden van in den beginne zijn allemaal verdwenen. Een gedeelte pleegde zelfmoord. Mijn zaak dus niet meer. Ik ben wel mijn gronden kwijt geraakt. Gelukkig is het daar bij gebleven. Maar dat er idioten zijn die gedacht hebben dat ik nog rancunes zou uitoefenen uit weerwraak zullen wel hebben beseft na hun smeerlapperij dat ik liefst met rust wordt gelaten. Voor mij bestaat het Vlaams probleem niet meer. Gedaan. Laatst gewijzigd door werkman : 8 maart 2021 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Het doel was dan ook niet het doodschieten van een kind. Dus ik snap niet waarom je het daar over hebt.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 maart 2021 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() we kunnen blijven zeveren, wat mijn klomp breekt is het feit dat illigalen die criminele daden uitvoeren nog steeds in aanmerking komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die agent schoot niet met de bedoeling om dat kind dood te schieten maar om illegalen tegen te houden.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan die twee feiten niet van elkaar loskoppelen. Als die illegalen gestopt waren ipv er vandoor te gaan was dat kind niets overkomen.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik elders al zei, had het koppel bij het binnen komen van het land asiel aangevraagd was dat kind nooit in die gevaarlijke situatie verzeild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie die zijn job deed werd gestraft, en de criminelen beloond. Hetzelfde verloop kende de uitwijzing van Semira Adamu. Na de zoveelste vruchteloze poging om deze illegale vrouw zonder hevig verzet op het vliegtuig te krijgen gebruikte de politie een wettelijk toegelaten kussentje om haar schreeuwen en bijten te stoppen. Had ze haar fatsoen gehouden dan was er geen kussentje nodig geweest. De politie, die het middel gebruikte dat hen ter beschikking werd gesteld door de bevoegde minister, werd veroordeeld. Louis Tobback, de minister die de opdracht gaf om een kussen te gebruiken ingeval een teruggestuurde illegale teveel van haar teut maakte, nam ontslag. Tobback die verantwoordelijk was voor de gevolgen die gerelateerd waren aan zijn opdracht aan de politie ging vrijuit. Het zijn dit soort zaken die ervoor zorgen dat de bevolking alle vertrouwen in de politiek verliest.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 maart 2021 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men toch moet straffen en men moet hem daardoor ontslaan, dan krijgen ze na hun straf een jobke aan de staat of de stad als ambtenaar. Kijk naar de agent-drugdealer die zes jaar bak deed, hij kwam buiten en begon als cipier. Probeer jij dat eens met een strafblad...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 maart 2021 om 18:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft op dit forum al een paar keer iets anders doen uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Formuleer het maar hoe je wil, de realiteit is dat de agent is gestraft omdat hij het kind heeft doodgeschoten.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is hij niet alleen gruwelijk incompetent, maar borderline zwakzinnig. In die omstandigheden vuren op een bestelwagentje waar je weet dat er kinderen inzitten is op geen enkele manier uit te leggen. Dit was Rambo, maar dan op niveau van een dorps-champetter die jammer genoeg de straat op mocht met een pistool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De champetter is er inderdaad heeel licht vanaf gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging niet om zomaar een bestelwagentje maar om vluchtende illegalen. Twee volgens de wet strafbare feiten.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had de rechter blijkbaar een héééél goede reden voor.
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat die rechter heel goed weet dat die champetter één keer om de vijf jaar op een oefenterrein zes kogels mag schieten vanuit een stilstaande positie op een stilstaand doel.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 8 maart 2021 om 19:51. |
![]() |
![]() |