![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een beschaafde en ontwikkelde wereld is geloof ten allen tijden ondergeschikt aan burgerlijk bestuur, behalve in theocratische schrikbewind-landen als Iran, Saoudie Arabië of Pakistan.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is de staat ondergeschikt aan mijn geloof. Als ze mij daarvoor wilt vervolgen, het zij zo. En zo is dat evenzeer met mensen die een boerka willen blijven dragen. Sultans boden zich al aan die boetes te betalen. De Duitsers dachten ook de beschaafden te zijn, just saying...
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De staat dient te waken over mensenrechten. Religies kunnen daar niet aan ontsnappen door vrijheid van religie te claimen. De wet dient voor iedereen te gelden.
Laatst gewijzigd door Bach : 19 maart 2021 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor mij, noch bij mij. For obvious reasons.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het punt is: mensen zijn bereid vervolgd te worden, dus het is zo abstract niet.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 19 maart 2021 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pleit maar, desnoods in "de bak".
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wat ons in gevaar heeft gebracht hoeft zich niet als redder aan te bieden
![]() Liever krijg ik toegang tot wapens en het recht wat me lief is zelf te verdedigen. Hier mag men pas optreden als het te laat is en kunt ge niet eens meer politici wegstemmen ![]()
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets belet u om wapens te kopen
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hoeft de staat niet te aanvaarden , maar wil / moet waarom geloof perse leiden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof zal leiden beste mensen, terwijl de ene vies werd van zichzelf en “the narrative” volgde, bleven anderen zichzelf zoals ze duizenden jaren zijn. Rara wie zal de leiding overnemen op termijn? Gelukkig ben ik de zot in dit systeem en kunt ge het met een korrelke zout nemen ![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 19 maart 2021 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HOPELIJK NOOIT , want daar komen ook serieuze brokken van !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een onvermijdelijke causaliteit.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon tegenstemmen is de enige democratische oplossing !!
Echter , politiekers (eender welke slag) zijn onbetrouwbaar !! Politiek & geloof gaat gewoonweg nooit samen kunnen werken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 maart 2021 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ipv op die Brusselaars die tegen onrecht opkomen te klagen, hadden we beter ergens enige decennia geleden hetzelfde gedaan. Nu is het te laat, men heeft de waarheid niet willen geloven en mensen een alu hoed gekroond die de moed hadden te spreken. Mensen krijgen het bestuur dat ze toekomt. Democratie lol ![]() Tic tac
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 19 maart 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik schreef:
Echter , politiekers (eender welke slag) zijn onbetrouwbaar !! En de wokenessmannekes , die hun oogjes zijn dichtgelijmd , akkoord !! Maar geloof aan de (politieke) macht , nee , dank u !! Geloof me , daar komen ook serieuze vodden van !! Citaat:
Ze gooien de democratie zelf in de vuilbak , zakken vullen , is het enige wat voor hun telt , de rest de pot op !! In een theocracy , gaat net hetzelfde gebeuren !! We kunnen zoiets missen als kiespijn !! Ik ben pro-democratie , maar niet volgens de wokeness-regels !! Wel volgens eerlijkheid & respekt voor mekaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 maart 2021 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet via belastingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Free the boerka ! Het is een aanval op de godsdienstvrijheid. ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend