![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ons Angelake is al moeten terug komen op de harde lockdown rond pasen in Duitland. Ze heeft zelfs verontschuldigingen aangeboden. Verontschuldigingen niet aanvaard of genoeg.
![]() https://www.welt.de/politik/deutschl...erzeihung.html https://www.welt.de/debatte/kommenta...cht-nicht.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben teleurgesteld. Ik had het echt plezant gevonden mochten de burgerrechten nog veel flagranter geschonden worden voor lange tijd.
Wat een klungels. Zelfs de nazi uithangen doen ze niet goed. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Je mag de temperatuur niet te snel verhogen of de kikker springt uit de pot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begon al van die spannende visioenen te krijgen, zoals destijds aan de DDR, waar er prikkeldraad en mijnenvelden, en wachttorens rond Belgie kwamen, en waar elke Belg die probeerde te ontsnappen, neergemaaid zou worden. 't zal voor volgend jaar zijn... Laatst gewijzigd door patrickve : 24 maart 2021 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik merk ook op dat MVR beweert dat afgaan op een datum voor versoepelingen gevaarlijk is. Men moet op cijfers afgaan. Zeer gevaarlijke tendens die je gemakkelijk kan misbruiken.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 maart 2021 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mijn dochter en zoon op school hebben ze nu voor de 2de keer een volledig jaar afgesloten omdat er zogezegd te veel besmettingen zijn. Stuk of 5 besmettingen door de reguliere testcentra afgenomen. Ze hebben dan al 2 keer een mobiele brigade van Universiteit Antwerpen laten komen die elke leerling controleert en dan vinden ze daar nog maximum 1 extra besmette op 300 man. Die reguliere testcentra sturen wel de stalen naar labos gelijk die van Van Ranst. En wees maar zeker dat die er voordeel uit halen om dat aan de gang te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men doorbreekt het sociale contract, met hen het recht op onderwijs en sociale ontwikkeling af te pakken omwille van een pathogeen. Ik ben eens dik curieus van onze kinderen van ons gaan zeggen binnen 20 tot 30 jaar. Een dikke bende patattenzakken zijn wij ja.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 maart 2021 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politiekers ? Wij allemaal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]()
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Het waanzinvirus is aan den overkant van 't zeeke geraakt:
Fikse boete voor Britten die in coronatijd toch op vakantie gaan "De Britse regering voert een forse boete in voor Engelsen die in coronatijd toch op vakantie naar het buitenland gaan. Het gaat om een bedrag van 5000 pond (5800 euro)." https://www.ad.nl/reizen/fikse-boete...gaan~a05b5f84/
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Men weet niet waar men naar toe wilt. Wat is de drempel waarop men de boel weer volledig opengooit? Niemand die daar op reageert, we zijn nog altijd volledig blind aan het varen zonder enig einddoel. - Men gebruikt nog altijd de meest brute manier om de boel te controleren: vrijheidsremmende maatregelen nemen waarvan de effectiviteit zeer te betwijfelen valt en waarvan de randeffecten zwaar negatief zijn. - Qua medische respons is het ook zeer triestig: buiten een vaccin dat niet uitgerold geraakt staat men even ver als vorig jaar. Nauwelijks extra capaciteit terwijl men perfect kon voorspellen dat er nog golven gingen aankomen. En dan maar janken als de golf er is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |