![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder lees ik dan weer, dat hij in het verleden als eens 'tekeer zou zijn gegaan' tegen Van Ranst. Als de pers er haar hand niet voor omdraait om te vermelden hoeveel euro hij op zijn bankrekening had staan en van welke partij hij lid 'was', waarom weten we dan bijzonder weinig (of zelfs helemaal nies) over de concrete inhoud van dat 'tekeergaan' ...
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Al had hij een partijkaart van Groen of van de PVDA, ik zou hem nog altijd steunen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegene die nu verwonderd opkijkt dat Jurgen Conings een lidkaart had van het VB, heeft de politiek toch niet goed gevolgd.
En evenmin de historiek van deze partij. Het zij zo. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 juni 2021 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt: had men niet ergens geweten dat hij zo een partij kaart had, dan zou men zo gene cinema verkocht hebben ? Dan was er helemaal geen belangrijk politie en media optreden geweest ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij van de zemelaars die nooit eens tot enig resultaat komen, zo goed als nooit eens wat deftig er tegenaan gaan, maar waar men altijd mediatiek en gerechterlijk het zware geschut voor uithaalt ? Want geef toe, met de Jurgen weeral nergens het minste resultaat geboekt he. Alle fascistische leiders lopen nog rond, alle zotte virologen lopen nog rond. Waar is er ergens enig resultaat te zien ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zo kennen we die rakkertjes van het VB, he. Stoefen met andermans' resultaten, maar zelf nooit iets doen. Die eregasten hadden tenminste de verdienste van dingen gedaan te hebben met enig resultaat.
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geldt voor alle Vlomse Partijen. Foei Patrick: altijd alleen maar het Belang viseren. Weeral! ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een bedroevend resultaat, zult u bedoelen. François kwam uit het Verdinaso. Joris Van Severen zal zich wel een paar keren omgedraaid hebben in zijn graf wanneer hij zag waar François mee bezig was tijdens de oorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik lees bevestigt mijn openingspost.
Alte Kameraden. ![]()
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stuyck heeft gelijk. Zolang jij hier een avatar gebruikt die barst van misprijzen en haat tegenover uw eigen medemens hoor je uit eerlijke schaamte jouw klep te houden.
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze draad staat vol met:
Dit bericht is verborgen omdat goudvis X, Y, Z op jouw negeerlijst staat. Als ik dan de antwoorden lees van diegenen die niet in mijn aquarium zitten, weet ik zeker dat ze er thuishoren. ![]() Ben enkel aan het twijfelen mocht ik volgende keer gaan stemmen... Het VB of op Dries? De toekomst zal het uitwijzen. ![]() Laatst gewijzigd door Erra555 : 2 juni 2021 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U stelt dat JC gezien is geworden door de politie, die de woning van MVR bewaakten. Ik heb daar niets over gelezen in de media. Ik vermoed dat men zijn GSM gegevens uitgepluisd heeft en daaruit afgeleid heeft dat hij in Willebroek was geweest en aanneemt dat hij daar op verkenning was.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, mensen die resultaten bereiken, hoeven niet beschimpt te worden door hen die er totaal geen hebben he. Dat die resultaten "bedroevend" kunnen genoemd worden, is misschien waar, maar toch wel een beetje gemakkelijk gezegd. Als ge er zelf geen enkel hebt, dan moet ge zwijgen he.
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft hulp nodig, al denk ik dat hij zichzelf al lang van het leven beroofde.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 juni 2021 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |