![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik vooral vrees is dat VB een nog erger pestbeleid dan het voorgaande gaat handhaven. Ik heb meer schrik van mijn eigen bevolking en hun opdringerijen dan andere culturen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij is fanatiek anti-Vlaming geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek dat maar gerust door naar anti westers. The narrative zegt springt en de bevolking dicteert hoe hoog.
Deze grond behoort er maar 1 toe en tis gene van “ons”.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp u wel, binnen de twee jaar heb je jezelf overtuigd tot fanatieke moslim.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het globalisme is nodig voor de tegenstander en om terug tot absolutie te komen. Ik ben christelijk geïnspireerd die de Openbaringen gelooft. Het wordt veel erger voor het beter wordt.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2021 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft die partij al bewezen dat ze jou een nog erger pestbeleid zal opdringen dan het beleid dat we al bijna twee eeuwen hebben zonder het VB, he? De indoctrinatie en demonisering, alsook het jou opdringen van andere culturen heeft duidelijk succes gehad.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffffttt....
Citaat:
Wat een raaskalderij.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal niet rap naar zulke filmpjes kijken. Omdat ik ze meestal heel erg triestig vind.
Maar toch moeten ze kunnen. Grappiger nog, vind ik de uitleg van het medium, zoals ik het las op de site van de vrt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemuilkorfde vroeg ook nuance naar iets. Als ik die dan geef leest hij geen enkele pagina daarvan. Wie ze leest ziet dat de Abrahamitische religies qua eschatologie een zelfde lopende lijn hebben. Wie wijs is ziet die triniteit ervan en herkent het patroon daarvan in deze tijden. Dat jij dat raaskalderij vindt zullen die miljarden die dat wel geloven worst wezen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2021 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft ook niet hé Henri.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In beide richtingen ook. Veel mensen zijn 'geen Belgicist', maar omdat ze alles wat Vlaams-gezind is hekelen, gedragen ze zich als BUBbels en stellen ze alles wat een Vlaams-nationalist belangrijk vind in een pejoratief daglicht (tot zelfs het verdedigen van Franstalig nationalisme toe).
Het is een kwalijke culturele eigenschap in Vlaanderen, de ander meer een hak willen zetten dan aan zelfontwikkeling te willen doen. Volgens CUFI is dat tegenwoordig vooral erg. Geen idee om eerlijk te zijn. Het komt voor mij over alsof het altijd wel zo was hier. Maar goed, het valt allemaal wel mee en hoe minder men erover zeurt, hoe beter. Laatst gewijzigd door Weyland : 6 juni 2021 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT is de essentie van vrije meningsuiting: niet alleen je mening kunnen uiten, maar ook de kans hebben om meningen die je niet aanstaan te negeren. Waarom lees jij waar je niet bij kan? Niemand dwingt je daar toch toe? In dictaturen krijgen de mensen die de mening van het regime niet delen daar de kans niet voor. Meningen die het regime niet bevallen worden gewoon verboden. En zelfs bestraft. Vivaldi werkt aan het implementeren van een fascistisch regime. Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat is juist het probleem met dat "uniformengrapje". Gewoon "Duits uniform" zeggen, dat is op zich niet grappig. Daar is geen kwinkslag bij. Niks absurds. Er zijn er natuurlijk die al beginnen te gieren als je zegt "Duitser". Of "SS". Of "nazi" of zo. Maar op zich is daar niks grappigs aan, dat doet niet meer lachen dan "Jood in een gaskamer", of "uitgemergelde Auschwitz bewoner" of zo. Hoewel er daar ook zijn die daarmee al hard beginnen te lachen door dat gewoon maar te vernoemen, maar ik vind dat geen geslaagde humor op zich. Voor mij is dat eerder zoals een vier-jarige die begint te lachen als je zegt pipi kaka. Nee, een geslaagde grap moet een kwinkslag bevatten, he, iets dat ongerijmd is, dat absurd is, dat een contradictie bevat of zo. "Duits uniform", of "Jood in gaskamer" op zich zijn niet an sich goeie moppen. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juni 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hun willetje via een politieke partij willen opdwingen verschillen weinig met extreme jihadisten.
![]() |