![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die worden gelukkig wel serieus genomen door de meeste vrouwen, waaronder ik. Dat zijn gewoon mensen zoals iedereen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier bij ons is er een goed restaurant, de uitbaatster staat zelf achter het fornuis, het is ook een beffertje maar ik kan je verzekeren dat zij heel veel belang hecht aan serieus genomen worden. En wie dat niet doet, zal het geweten hebben. ![]() Maar over dit draadje : minstens al het tiende dat TS opstart gewoon om zijn paleo-christelijke opinie over gender tot gespreksonderwerp te maken. Met als finaal doel nog wat bijbel quotes rond te kwispelen. En toch loopt men er steeds in. ![]() Dan kun je toch net zo goed de fun doortrekken en er de klassieker 'go to the kitchen and make me a sandwich' bijsleuren ? Het lijkt bijna onmogelijk, maar zelfs dat lukt : de groooote verontwaardiging komt dan af.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 juni 2021 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft getrouwd zijn hiermee te maken.
Ben je nog in staat om logisch te redeneren of heeft de drank zijn impact ? Veel jonge vrouwen hebben liever een goeie vriendin. Je kan er niet naast kijken. En ze hebben .. gelijk. Ik vraag mij de laatste tijd af wat je frustratie is. Machtsverlies tegenover de vrouw ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2021 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() dubbel
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2021 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen doet wat de natuur hem heeft opgedragen. Ben niet bang.... Wat brengt u naar het gerechtshof? Ga ergens anders heen met minder kritische blikken.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A-men.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuchtig haar dan met de leest,
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, dat is geen PA voordat ge op het rode driehoekske drukt. Wat is er mis met homo-mannen? Hebben die u iets misdaan? Gelukkig staan we nu verder dan in de jaren '50 en is er nu bewijs dat homoseksualiteit aangeboren is. Dat is wetenschappelijk aangetoond! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel de vrouw die het beest (feminisme) berijdt poogde haar wil aan ons creationisten op te dwingen. Maar nu zal Europa een nieuwe theocratie worden, radicaal patriarchaat. Rejoice.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal het al niet zijn. Het stond wel op het profiel van een vrouw maar ik weet niet of ze het zelf geschreven heeft (het was getypt, niet gedeeld) Ik zou er zelf niet kunnen opkomen, ik dacht dat vrouwen privé onder elkaar mekaar massages gaven en elkaar vertelden hoe sexy eruit zagen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic vol boomers en bejaarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. De vrouw heeft altijd gelijk 2. Indien de vrouw geen gelijk heeft, zie punt 1.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu is het plaatje dat ze carrière moeten maken en succesvol zijn. Terwijl andere vrouwen en vooral gezinnen beter af zijn met een moeder en huisvrouw die goed kan koken. Altijd gewillig naar seks. “Ze wordt geheiligd door kinderen te baren.”
![]() |