Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2021, 17:19   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
cijfers zijn schaars en het totaal aantal gevallen, ongeacht vaccinatiestatus, zijn niet publiek beschikbaar, enkel tegen betaling. het fagg meldt ondertussen 110 grvallen van myo- en pericarditis als bijwerking voor alle vaccins... geen details beschikbaar qua leeftijd...
Erkende gevallen, dat verklaart het wel
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 19:09   #62
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
cijfers zijn schaars en het totaal aantal gevallen, ongeacht vaccinatiestatus, zijn niet publiek beschikbaar, enkel tegen betaling. het fagg meldt ondertussen 110 grvallen van myo- en pericarditis als bijwerking voor alle vaccins... geen details beschikbaar qua leeftijd...
Ik kan mis zijn, maar ik dacht dat er continu een soort van surveillance was bij elke medische act die door de sociale zekerheid wordt terugbetaald. Als men dan ziet dat er een statistisch significante "bump" is dan reageert men daar toch op ? Als er dus plots 10 keer meer opnames in ziekenhuizen zijn voor myocarditis, of zelfs maar gewoon een NMR scan hiervoor voorgeschreven wordt, en die voorschrijvingen gaan met een factor 10 omhoog, dan gaat er toch een "alarm" af, nee ? Ik zeg niet dat die cijfers publiek toegankelijk zijn, maar je gaat mij toch niet zeggen dat bij de databases van de terugbetalingen, er geen statistische controles zitten, zoals banken statistische controles doen op uw aankoop gedrag, en U opbellen om te zien of uw bankkaart niet gepikt of gekraakt is als dat plots bizar begint te doen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 20:42   #63
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Allemaal zever in pakskes.

De spuit er in godverdomme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Waarom eigenlijk?
Je kan van een ander gedacht zijn, maar beide of meerdere gedachten zijn nu toch al 101 keer aan bod gekomen.

Dan vraag ik me af: waarom stel je deze vraag? Om met mijn kloten te spelen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 20:53   #64
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan van een ander gedacht zijn, maar beide of meerdere gedachten zijn nu toch al 101 keer aan bod gekomen.

Nee Schoof, dat hoeft niet, da heeft Jan en klein Pierke al gedaan hier. Das niks nieuw.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 21:00   #65
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Omdat ik benieuwd was welke goede argumenten jij zou aanhalen voor zoveel agressie.

Maar blijkbaar heb je geen enkel argument.

En zie je er geen graten in om jonge mensen, die tien keer meer levensjaren voor de boeg hebben als jijzelf, onder dwang schade te berokkenen in de ijdele hoop dat dit jouw gevaccineerd hachje zal redden.

Macaber.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2021, 22:07   #66
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hij is aan het trollen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 03:05   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Omdat ik benieuwd was welke goede argumenten jij zou aanhalen voor zoveel agressie.

Maar blijkbaar heb je geen enkel argument.

En zie je er geen graten in om jonge mensen, die tien keer meer levensjaren voor de boeg hebben als jijzelf, onder dwang schade te berokkenen in de ijdele hoop dat dit jouw gevaccineerd hachje zal redden.

Macaber.
Meer nog, omdat dat een geloof is dat zijn pastoors hem hebben wijsgemaakt en de realiteit omgekeerd is: hoe meer hij als een religieuze zot wil dat vrouwen besneden worden tegen hun wil, hoe minder goed dat is voor het redden van zijn hachje, maar hij gelooft nu eenmaal dat als iedereen zich bekeert en alle rituelen ter zake volgt, de goden hem gunstig gezind zullen zijn.
Oud 18 september 2021, 06:12   #68
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Wat is solidariteit?
Kinderen vaccineren om de zwaarlijvigen te beschermen, of die zwaarlijvigen aanzetten gezonder te leven en een voorbeeld tentoon te stellen?
Alsof alles met een spuitje op te lossen is? Onze weerstand wordt verzwakt door corrupte politici, onze welvaart aldus goede gezondheidszorg verdwijnt door corrupte politici, corona is massaal kunnen verspreiden door politiek correcte politici.

Nu verdelen ze het kamp in 2 om al hun (politici) fouten op af te schuiven.
IK HEB MET EIGEN OGEN GEZIEN hoe deze overheid ZELF superverspreidingen organiseerde. Iemand met een iq hoger dan een schaap maakt ge die blaaskes niet meer wijs.
Ik ontken het virus niet en dat er risicopatiënten zijn; maar iedereen risicopatiënt maken, gijzelen, terroriseren met maatregelen en dan een gratis potentieel dodelijke injectie aanbieden? En haatzaaien tegen wie weigert?
Ge zijt niet eens verkozen anti democratische anti christen!

Laatst gewijzigd door CUFI : 18 september 2021 om 06:14.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 06:19   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat is solidariteit?
Kinderen vaccineren om de zwaarlijvigen te beschermen, of die zwaarlijvigen aanzetten gezonder te leven en een voorbeeld tentoon te stellen?
Alsof alles met een spuitje op te lossen is? Onze weerstand wordt verzwakt door corrupte politici, onze welvaart aldus goede gezondheidszorg verdwijnt door corrupte politici, corona is massaal kunnen verspreiden door politiek correcte politici.

Nu verdelen ze het kamp in 2 om al hun (politici) fouten op af te schuiven.
IK HEB MET EIGEN OGEN GEZIEN hoe deze overheid ZELF superverspreidingen organiseerde. Iemand met een iq hoger dan een schaap maakt ge die blaaskes niet meer wijs.
Ik ontken het virus niet en dat er risicopatiënten zijn; maar iedereen risicopatiënt maken, gijzelen, terroriseren met maatregelen en dan een gratis potentieel dodelijke injectie aanbieden? En haatzaaien tegen wie weigert?
Ge zijt niet eens verkozen anti democratische anti christen!
Politici moeten zelf eerst demonstratief een spuitje zetten.

Anders is het ook niet geloofwaardig.

Wat natmaken en een kruis erover, de politiek.

Pump and dump.
Oud 18 september 2021, 07:02   #70
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allemaal zever in pakskes.

De spuit er in godverdomme.
bange blanke bejaarde
Oud 18 september 2021, 07:16   #71
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij is aan het trollen.
Als dat trollen is dan was Socrates een trol.

En dan ben ik in goed gezelschap.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 17:41   #72
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Volgende had ook een horror tintje ...

Amerikaans laboratorium constateert 20-voudige toename van baarmoederkanker na start Covid-injecties

Géén idee van of het een betrouwbare site is maar toch ...
Oud 18 september 2021, 17:43   #73
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Politici moeten zelf eerst demonstratief een spuitje zetten.

Anders is het ook niet geloofwaardig.

Wat natmaken en een kruis erover, de politiek.

Pump and dump.
Gewoon niet meer naar kijken en luisteren. Iedere west Europese politieker die meeliep in deze coronawaanzin en burgers eerder etiket “...foob” kroonden, is zoals een nazi duitser of een collaborateur daarvan.
Niet meer en niet minder.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 18:55   #74
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
SARS-CoV-2 mRNA Vaccination-Associated Myocarditis in Children Ages 12-17: A Stratified National Database Analysis

12-15 jarigen lopen een groter risico op myocarditis na vaccinatie dan om in het ziekenhuis terecht te komen na infectie.

primum non nocere

Vooreerst, doe geen kwaad, een van de basisprincipe in de geneeskunde, wordt dus duidelijk met de voeten getreden. Jongeren worden massaal onder druk gezet om zich te vaccineren, door de overheid, door "tv-experten", door vingerwijzende vaxxers, "uit solidariteit". En die opgelegde solidariteit komt met een prijs. Ze lopen een groter risico op myocarditis.
Serieuze vraag :

Is er geweten hoeveel van het aangemaakte spike-eiwit doordringt tot het hart? Als ze al tot daar geraken...
Of hoeveel cellen in de hartspier overschakelen tot het produceren ervan? En als ze dat doen, in hoeverre herinneren deze cellen dan hun originele taak?

Of ben ik totaal fout?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 18:58.
Oud 18 september 2021, 19:16   #75
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Serieuze vraag :

Is er geweten hoeveel van het aangemaakte spike-eiwit doordringt tot het hart? Als ze al tot daar geraken...
Of hoeveel cellen in de hartspier overschakelen tot het produceren ervan? En als ze dat doen, in hoeverre herinneren deze cellen dan hun originele taak?

Of ben ik totaal fout?
Daarom moet de spuit in je armspier wordend gezet, niet rechtsregels in je bloedsomloop.

mRNA is een soort instructieset die een cel aanzet om een bepaald eiwit aan te maken voor een korte periode, die cel wordt dan aangevallen door het immuunsysteem die daar dan ook van leert (hier kun je ziek van worden en pijn in de arm).

Ik neem aan dat als een hartspier in aanraking komt met het vaccin die cellen dan ook dat eiwit aanmaken en aangevallen worden door je immuunsysteem, en dat kan dan een ontsteking veroorzaken maar ik heb er nog niets specifiek over kunnen vinden.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 18 september 2021 om 19:17.
Oud 18 september 2021, 19:17   #76
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Daarom moet de spuit in je armspier wordend gezet, niet rechtsregels in je bloedsomloop.

mRNA is een soort instructieset die een cel aanzet om een bepaald eiwit aan te maken voor een korte periode, die cel wordt dan aangevallen door het immuunsysteem die daar dan ook van leert (hier kun je ziek van worden en pijn in de arm).
Ik neem aan dat als een hartspier in aanraking komt met het vaccin dan ook dat eiwit aanmaakt en aangevallen wordt en een ontsteking kan veroorzaken maar ik heb er nog niets specifiek over kunnen vinden.
Tis dan een kwestie van biodistributie uiteindelijk toch?
Oud 18 september 2021, 19:21   #77
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Tis dan een kwestie van biodistributie uiteindelijk toch?
Ik weet niet wat jij bedoelt met biodistributie, voor zover ik weet is alles die door je lichaam reist een biodistributie.
Oud 18 september 2021, 19:28   #78
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet zelfs niet of die myocarditis afkomstig is van het vaccin dat uw hartspier bereikt, dan wel een secundair effect van een ontsteking die door het vaccin elders werd veroorzaakt.
Oud 18 september 2021, 19:32   #79
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wat jij bedoelt met biodistributie, voor zover ik weet is alles die door je lichaam reist een biodistributie.
Ik vraag dit naar aanleiding van wat Theo Schetters hier vertelt :

https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-theo

Vanaf 23.00 ongeveer.

Hij zegt dat de lipidelaag ervoor zorgt dat de mRNA instructie in de cellen geraakt. Maar men niet kan controleren in welke cellen.
Moest dit mRNA tot bij het hart komen, zou het mss kunnen dat ook hartspiercellen het eiwit beginnen aan te maken?

En zo de ontsteking veroorzaken.

Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 19:34.
Oud 18 september 2021, 19:35   #80
Reverberation
Minister-President

Standaard

Hoe zeker is men eigenlijk over tot waar de mRNA-instructies geraken in het lichaam?
En het geheugen van die cellen, die plots het eiwit moeten maken, aantasten.

Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 19:42.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be