![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij die resterende 10% zitten ook flink wat kinderen die zo goed als geen enkele impact ondervinden na besmetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereldgegevens komen niet overeen met de pharma gegevens. En de verpleging, de media en vele anderen zijn monddood gemaakt. https://www.frontnieuws.com/australi...rond-covid-19/ Iedereen ziet het trouwens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 november 2021 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word liever besmet met een verzwakt virus (voor de griepspuit en andere) of iets soortgelijks, dan het risico van een niet-verzwakt virus.
En gij ook. Mocht ge eerlijk zijn, zoudt ge het toegeven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Moesten ze mij een traininsgregime aanbieden zodat ik goed en voorbereid aan de 1 meter verspringen kan beginnen, dan beschouw ik dat als verloren moeite.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor kinderen is het omgekeerd: die zijn er minder slecht aan toe met het echte virus, dan met het vaccin. Jonge mensen van 25 jaar hebben in het algemeen zodanig weinig last van het echte virus, dat het hen niet kan schelen. Waarom zouden we die medicatie moeten opsolferen tegen iets waar ze geen problemen mee hebben ? Het probleem is bovendien dat ge dit vaccin om de 4 maanden moet pakken. Terwijl, als ge het eens echt op doet ge waarschijnlijk voor een veel langere tijd zoet zijt. Dit zijn goeie vaccins voor mensen gelijk gij en gelijk mij. Wij hebben daar objectief winst aan. Maar de helft van de maatschappij, die onder de 40 jaar, heeft daar maar bijzonder weinig mee te winnen. En het stuk van de maatschappij waar men dat nu voornamelijk wil bij inspuiten, heeft daar eigenlijk bij te verliezen. En weet je wat ? De meeste mensen hebben van nature de juiste keuze gemaakt. Gij hebt uw spuitje genomen, ik ook. Maar men is dat spuitje gaan afdwingen bij veel volk dat dat niet nodig had. En men drijft het nog verder door. En hierdoor zijn er mensen die zijn zoals gij en ik, en die denken dat het aan anderen is om hun spuitje te nemen, en niet aan ons om rap bij te spuiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Dat geef ik grif toe. Het probleem is dat het medicijn (ik vertik het een vaccin te noemen!) dat je ingespoten krijgt is geen verzwakt virus. Dat is een menselijke interpretatie die je lichaam iets laat opbouwen dat lijkt op het virus.
The word ‘politics’ is derived from the Greek word ‘poly’ meaning ‘many’, and the word ‘ticks’ meaning ‘blood sucking parasites’. Laatst gewijzigd door worried.civilian : 26 november 2021 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Valt wel mee hoor. Ik heb voldoende vrienden.Ik denk dat het vooral een andere sociale cirkel is.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder hebt ge nog wat clubkes links langharig tuig die denken dat ze het beter weten dan de rest. Geen van beiden komen in mijn sociale cirkel voor.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft IC opnames is dat alvast niet correct op basis van laatste incidentie en vaccinatiecijfers. Ongeveer de helft van de IC patienten zijn 65+. Je kan hier trouwens ook uit afleiden dat zonder vaccinatie er nu ongeveer 2500 mensen op IC zouden liggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 november 2021 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 november 2021 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik hoor steeds vaker luiden dat gevaccineerden zieker zijn dan niet gevaccineerden na een positieve coronatest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor dat niet en het blijft zowieso anektdotisch gewauwel. De incidentiecijfers bewijzen dat natuurlijk ook gewoon. Ongelooflijk dat sommigen het licht van de zon blijven ontkennen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich geen enkel probleem als ze daar geen dwang en moordlust bij poneerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemberthee drinken + mantra's neuriën, en wierookstokjes branden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is IC opname 50-50, terwijl er een vaccin efficientie van meer dan een factor 10 is. Je kan eigenlijk zeggen dat het vaccin perfect is voor mensen van middelbare leeftijd. Voor jongeren is het niet nodig. Maar bij bejaarden werkt het niet goed genoeg, en dat blijven de probleemgevallen. Natuurlijk is het goed dat die sterk gevaccineerd zijn, maar dat volstaat niet om met de huidige IC capaciteit alle gepensioneerde gevaccineerden blijven op te vangen. Kortom, corona is geen probleem meer als men geen ongevaccineerden en geen gepensioneerden meer opneemt ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |