![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens benieuwd hoe de Parisiens met hun drie of vier kussen hiermee omgaan. Van handtastelijkheden en vingeren krijg je geen corona hé Fred. Laatst gewijzigd door Rudy : 4 januari 2022 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Gij se ongevaccineerde wieltjeszuiger!
![]() ![]() Wel een geluk dat België een strategische voorraad boosters heeft ingekocht.. dus je pasje kan je binnenkort updaten.. Anderzijds: enkel in België zouden ze zo een strategische voorraad strategisch vernietigen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Latijnen en vooral Fransen hebben nu eenmaal die cultuur. Zelfs mannen vooral als ze elkaar goed kennen kussen elkaar als goeie dag, zelfs nu. Dat kan men niet veranderen, het zit er in gebakken. Elkaar de hand geven zit ook in onze cultuur. Dat wordt nu op de achtergrond gedreven maar dat komt wel terug. Elkaar een boks geven of een elleboog is ietwat onnatuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso komt er nu een generatie aan die nooit een hand zal hebben gegeven. Die gaan dat binnen 10 of 15 jaar dan ook niet meer beginnen doen. Jij gelooft nog altijd dat we daar binnen een paar maanden gaan vanaf zijn zeker ? Jij hebt nog steeds niet door in welke mallemolen we zijn belandt ? Dit is een sneeuwbal en die is aan het rollen en zal alleen maar dikker worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 januari 2022 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, in mijn omgeving wordt er geknuffeld dat het een lieve lust is. Ik heb zelfs de indruk dat mensen het sneller doen dan vroeger, ik krijg nu soms een omhelzing van mensen die dat vroeger niet deden.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij geeft die fascisten bevoegdheid die ze niet hebben. Ze zijn niet eens democratisch.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ikke : kom hier, dan maken we daar 1 goei van. ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat we naar een wereld van bijna-doden en één van uitbundig levenden gaan.
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle maatregelen kunt u verticaal klasseren.
Waarom? Niet iedere burger volgt media op, niet iedere burger leest de gazet. Pas als iedere individuele burger op de hoogte is gesteld, kan je daarop handhaven. Dien tv gaat zelfs niet meer op eens ik undercover uit gezien heb.