![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om een politiek spelletje rond een gascentrale te spelen huilen ze mee met de meest extremistische groen-taliban en gebruiken CO2 emissies om een gascentrale NIET te vergunnen Maar als ze zelf kunnen meehelpen om 16 miljoen ton CO2 uitstoot te vermijden, dan schreeuwen ze moord en brand en schieten de boodschapper neer omdat die een verkeerd neveneffect centraal stelde. Hypo's die rechtsen...het heeft geen naam.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Wie het schoentje denkt te moeten aantrekken heeft toch wel gepeisd dat het hem of haar zou passen ?
Ik heb nooit over extreem rechts gesproken
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 31 maart 2022 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus noemt u mij nu rechts, extreem rechts, of groentalibannerig en dus ook rechts? Bof, U bent een politicus. En ik schaam me in uw plaats. voor 1 seconde.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 maart 2022 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de klimaatverandering te kunnen aantonen moet je natuurlijk stervende plantjes en ontbossing laten zien.
Dus neem hun voedsel weg, plantjes zonder co2 sterven. Dat wil men bereiken.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op enkele minuten na scheelde dat 2 uur. Toch de moeite waard volgens mij. En de Ranger, de Ranger deed dat graag, heel graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() GOEN wil dat iedereen percentage gewijs minder snel rijdt zoals hun daling van laatste PEILING.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zeg jij nu? De Limburg zoals we ook De Congo zeggen is toch standaard.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er nu weer een probleem. Laat de mensen nu toch eens gerust zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb ook jaren snel gereden. Ik deed dat graag en doe dat nu nog graag. In Duitsland vlieg ik laag. Ik hou van die kick de adrenaline en het gevoel te leven en uiteraard van auto's. Toch ben ik een zegen voor milieu en de planeet. Mijn ecologische voetafdruk is ondanks mijn sportwagen(s) omzeggens nihil en weet je waarom ? Ik ben kinderloos. Als we ons wat minder zouden voortplanten konden we ons nog steeds zowat alles veroorloven. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 maart 2022 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wet is in voege sinds 2006. https://www.irceline.be/nl/documenta...eest-in-belgie https://nl.wikipedia.org/wiki/Smogalarm Tussen juli 2003 en oktober 2020 zat GROEN in de oppositie. Als de brandstoffen nog eens fors stijgen zal het wie weet nog feit worden. Andere landen denken ook al wat luider... Laatst gewijzigd door Micele : 31 maart 2022 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbruiksgrafiek van een zuinige benzinewagen VW Golf 1,4 TSi van 122 PK.
Handgeschakeld 6-versnellingen. Golf VI van 2013, bij gunstige 20°C bij constante snelheden. Is een copie uit het prospect van Volkswagen: https://www.motor-talk.de/bilder/ver...205979283.html ![]() In zesde: 100 kmu = ~ 5,2 l 120 kmu = ~ 6,4 l 1,2 liter verschil, gemiddelde van de 2 waardes is 11,6/2 = 5,8 liter. Maar de doorsnee benzine van vandaag kan wat meer zijn, door de grote hoeveelheid SUVs die er bijgekomen is. Het gemiddeld wagenpark heeft die ouderdom. Dubbelchecks: • spritmonitor.de GOLF 6 122 PK: (minstens 20.000 km, 289 wagens gevonden) Citaat:
![]() • Gemeten gemiddeld testverbruik ADAC in de mix 5,5 liter/100 km (Schnitt), deel BAB of snelweg = 6,5 liter/100 km: (225-seriebanden en test idem) Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 31 maart 2022 om 21:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel rechts is tegen de CO2 uitstoot, het zijn de Vivaldi loosers die niets om de CO2 uitstoot geven door nog meer gascentrales te bouwen. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 april 2022 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Gewoon even uit eigen ervaring, sinds een jaar is het hier in bebouwde kom 30km/u .. het gevolg is dat sommige mensen dat ook aanhouden en rekenen erop dat anderen dat ook doen .. helaas, ondanks plaatselijke controles, camera's al dan niet verborgen .. die "oplegging" heeft geen impact, politiek zegt men dan "heeft geen draagvlak". Ik kom zelf nog uit de tijd dat er 60km/u werd gereden in dezelfde straten, eveneens zonder ongevallen btw. Ondertussen met de 30 km/u verbruik ik echt een pak meer , ik schat zo'n 25 tot 30 %.
![]() |
#80 |
|
![]() U vergist zich van kleur wat dat schaakmat betreft
Zoals hierboven is aangegeven heb ik een zeer voorzichtige berekening gedaan en kom op een CO[sub]2[sub] emissie-reductie van 16 miljoen ton voor belgië alleen al voor een auto die 120 000 km rijdt. De rechtsen halen daar hun neus voor op en gaan wat op de boodschapper schieten. Diezelfde rechtsen die alweer een andere boodschapper beschieten als het om een (symbolisch) signaal gaat dat ook vleesconsumptie een grote impact heeft op de CO[sub]2[sub] en andere broeikasgassen-uitstoot Vlaamse rechts zet in de ganse CO[sub]2[sub] discussie gewoon zichzelf schaakmat op een nogal opzichtig belachelijke manier. Wat oeverloos gebalk over gascentrales....maar als ze zelf huns steentje kunnen bijdragen, moet de boodschapper beschoten worden. Met een woord....Hypocriet. Rechts papegaait een inhoudsloos ministertje na dat echt niet verder komt dan een politiek spelletje dat Vlaanderen heel veel schade berokkent. Als rechts zich op de borst klopt over CO[sub]2[sub] bekommernissen is dat echt niets meer dan een hilarisch bedroevende lippendienst aan een totaal visieloos milieuprogramma van Vloamsch nuv rechts.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 april 2022 om 06:36. |
![]() |
![]() |