![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we zitten hier niet in oorlog... toen ze de communisten oppakten, dacht ik: ik ben geen communist toen ze de joden oppakten, dacht ik: ik ben geen jood toen de Russen Oekraine aanvielen, dacht ik: ik ben geen Oekrainer toen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ….waren er plots geen vliegtuigjes meer.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie,ik heb de ganse show zitten bekijken en de beelden van enkele dagen geleden waarbij ze in een "Z" vlogen zaten blijkbaar zo in mijn netvlies gebrand dat het mij zelfs niet opviel dat ze er vandaag eigenlijk helemaal niet waren....
77 vliegtoestellen dienden er vandaag te paraderen en kelt had dat niet eens gemist dat ze er niet waren... ![]() ![]() Het zal zijn door die hevige sneeuwstorm die boven de 50 meter hoogte woedde.... De blamages stapelen zich op..... Laatst gewijzigd door kelt : 9 mei 2022 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Méér niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Te weinig kerosine omdat alle grote oliemaatschappijen zich hebben terug getrokken en hun destillatietorens onklaar hebben gemaakt ?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder die grote petten lijken ze erg op elkaar hé.... ![]() Inderdaad...hoe zou het eigenlijk zijn met de stafchef van de Russische Strijdkrachten.lk maak me zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klinkt alles wat men zegt en schrijft of in beeld brengt over de oorlog nog geloofwaardig?
Ik bedoel: is er een totaal andere reden dat die oorlog gestart is? Opletten Europa? Waarom komt het niet echt geloofwaardig meer over? Het had anders al lang (zie 'foto') kunnen geweest zijn? ![]() Ik heb er de laatste tijden echt geen idee meer van wat ik er nog mag van geloven ondanks dat het een zwaar dramatische zaak is voor de mensen die in de Oekraïne wonen, een regelrechte schande mocht het allemaal opgezet geweest zijn door bepaalde figuren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat er nu een tekort aan kerosine zou zijn voor de Russische luchtmacht, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Deze WOII/antinazi-cultus heeft zo'n allure aangenomen, dat het dus makkelijk is om hem te misbruiken naar eender welke vijand toe. Dat gaat dus tot in het absurde hé, zoals Lavrov die de joden zélf antisemieten noemt (blijkbaar had Poetin door dat hij daarmee toch tegen te zere schenen heeft geschopt, en dan maar excuses gemaakt)
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vernemen dat ,zeker in de Moskou Oblast,er op zowat alle TV-kanalen tijdens de start van de uitzendingen van de grote parade plots anti-oorlog slogans verschenen op de "smart-TV's" (inmiddels ook in Rusland een meerderheid van de toestellen vermoedelijk)...
https://www.reuters.com/world/europe...ds-2022-05-09/ Duidelijk is er sprake van een methodische hack....de berichten verdwenen weer snel. Genante affaire.... Het is ook een duidelijke aanduiding dat zelfs de lineaire mediakanalen niet immuun zijn voor een hack,zelfs al duurt die maar enkele minuten Laatst gewijzigd door kelt : 9 mei 2022 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n militaire parade lijkt wel iets uit lang vervlogen tijden, uit vorige eeuw, of zelfs langer geleden.
Eerder 'n operette-parade. Ik vrees dat Rusland de trein/bus/tram gemist heeft naar de 21ste eeuw. Dit is echt niet meer van deze tijd. Dit is zo Kim Jong Un- achtig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 mei 2022 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens Franstalige Belgen zijn Vlaamsgezinden ook vaak nazis, al is dat tegenwoordig fel getemperd. Gelukkig geen Waalse inval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Het is zeer raar dat de vliegtuigen niet op de parade waren Net zoals het zeer spaarzaam inzetten van deze luchtmacht op het terrein.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geloof 't of niet, maar hier (in Spanje) worden de Mossos d'Esquadra (Lads of the Squadron van Cataluña) ook 'n operetteleger genoemd als ze in gala uniform paraderen. In gevechtsuitrusting zijn ze dan weer erg indrukwekkend. (PS; op 't eerste zich dacht ik dat Albert van SC gerecruteerd was om mee te paraderen, daar lijkt ie wel wat op ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2022 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen nu moeten er vooral veteranen staan uit de Afghanistanoorlog i.p.v. uit WOII. Diegenen die er nog zijn waren erg jong toen ze soldaat waren.
Laatst gewijzigd door Weyland : 9 mei 2022 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 mei 2022 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |