![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() iedereen die omicron gehad heeft moet geen booster krijgen
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() De Morgen goes Wappie : https://www.demorgen.be/nieuws/coron...-ook~b87a7e4e/
Ze zijn de gevaccineerden blijkbaar al stilletjes aan het voorbereiden op het feit dat hun immuunsysteem om zeep is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze vergeleken dit niet tegen mensen die geen booster namen na besmetting. In andere studies zagen we al een 5-voudige bescherming na besmetting vergeleken met gevaccineerden. Een extra vaccin doet dus niets meer, daarom werd het uit de studie gelaten want dat mag niet gezegd worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Doen ze hier geen afbreuk aan natuurlijke immuniteit?
"Dat betekent dat mensen die zijn ingeënt of eerder een infectie hebben doorgemaakt, beschermd zijn tegen de verkeerde variant." |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is simpel, steeds inspuiten met hetzelfde zorgt ervoor dat het steeds minder efficiënt wordt en zelfs een negatieve werking kan krijgen. Dat is met elk medicijn het geval, basis wetenschap. Na besmetting nog een vaccin nemen zorgt voor 1000x meer antistoffen dan na een besmetting, dat werd voorgesteld als positief maar dat is het uiteraard niet. Die antistoffen zijn teveel geconcentreerd op de vaccins en niet de bredere bescherming van een besmetting die verloren gaan in de massa. Dat is hoe ik het me voorstel. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://pnws.be/verpleegkundige-enor...n-op-ic-audio/ Er werd toen officieel gelogen dat hardnekkige antivaxers in de ziekenhuizen belanden maar een IC-verpleegkundige, live op de Nederlandse radio, getuigde van een enorme toename op de IC aan gevaccineerden en myocarditispatiënten met het onderzoek dat de enorm gemeten stijging van D-dimeren in het bloed bewijst dat het immuunsysteem van gevaccineerden door het vaccin wordt aangetast. Later werd myocarditis als vaccin bijwerking door de farmaceut zelf toegegeven. Maar de ongevaccineerden/"antivaxxers" moesten de schuld krijgen van deze golf IC-opnames én de strengere maatregelen terwijl het de gevaccineerden waren die op de IC belandden. En voor verdeel en heers, dwang tot vaccineren en het opzetten tegen en verketteren van ongevaccineerde "antivaxxers" hielp decroo maar al te graag een handje op 17 september 2021: Citaat:
En waardoor leugenaar decroo de verdiende bijnaam PINOKKIO kreeg. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=KxvBM7CYj0E Laatst gewijzigd door StV : 20 september 2022 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Geen pinokkio's.
Naievelingen die zich hebben laten vangen door het angst-verhaaltje van de overheid.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat elk z'n goesting doet, wat de gevolgen ook mogen zijn. Een mens sterft maar één keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad, de gevolgen van vaccinatie zijn dan ook enkel voor de gevaccineerden, bewust gevaccineerd of niet en blijven bashen van ongevaccineerden uit pure afgunst en door eigen domheid is dan ook gatachterlijk.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boostervaccinatie COVID-19 herfst 2022
Ik hoorde al veel mensen zeggen dat ze die 'herfstvaccinatie' mogen steken daar waar geen daglicht komt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2022 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
lekker veel voor weinig
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Klopt allemaal. Maar als je de video bekeken had, had je gezien dat het over verplichte vaccinatie ging. Ook voor kinderen. Schandalig is dat.
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Achterlijke debiele maar vooral gevaarlijke psychopaten met het verstand ter grootte van een okkernoot zonder enig denkvermogen. Laatst gewijzigd door StV : 21 september 2022 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Ik heb net mijn uitnodiging gekregen voor een vierde vaccinatie. Ik ga hier echter niet op ingaan. Het lijkt me volkomen nutteloos om te tegen een snotvalling te laten vaccineren, en daarmee ook de deur voor ernstige bijwerkingen op een kier te zetten.
De vorige prikken heb ik wel gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |