![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze geeft nul komma nul uitleg, hangt alleen maar het arm schaapke uit, eigenlijk een walgelijke show... Maar of de politici die ZO gul met geld naar haar kop gesmeten hebben hierin een bedreiging zien denk ik niet... Ze is 'kamerbreed' afgeschreven, eigenlijk een wandelend lijk dat nog niet begrepen heeft dat ze eigenlijk al begraven is. Wat ik denk is dat aangezien ze zowel van de stad antwerpen, de regio vlaanderen als het federale niveau subsidies heeft gekregen voor haar onzin dat de facto alle politieke partijen die ertoe doen hier boter op hun hoofd hebben. Dus sluit men politiek de rangen... De enigen die eventueel wat kunnen van hun kloten van de Schoof maken in gemeenteraden, en de twee betrokken parlementen zijn de Blokkers en pvda. Maar daar luistert toch niemand naar. De beelden van Kaouakibi die het VP binnenwandelde in haar geregisseerde show, en een handje ging schudden bij de parlementsleden was 'the kiss of death' als ik de mimiek van betrokken parlementsleden bekeek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh...
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoop stomme kloten in elk geval want iemand die er iets van kent zou zoiets nooit doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oprecht was de speech van Sihame El Kaouakibi? We vroegen het enkele experts: “Ik geloof haar niet”
De speech van Sihame El Kaouakibi gefileerd: “Slecht geacteerd. Combattief. Onverstandig” Lijkt het op het volgende net dat zij aan het spannen is? In haar vorige net zijn er veel in getrapt zelfs een hoop Politici/Politica's... Een zwarte 'weduwe' of een komediante die op die manier haar zware misstap wil verschonen? Zouden daar nog mensen in trappen, ik heb er geen idee van?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2022 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zelfingenomen persoontje, iemand die door zijn/haar gedrag alle aandacht naar zich toe wil trekken, iemand die alleen voor zichzelf leeft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is gepakt. Drie miljoen euro aan vastgoed verwerven met een vzw om kinderen met een moeilijke achtergrond te leren dansen is toch niet meer dan normaal. Kijk naar de mensen achter BLM. Die zitten op nog veel meer vastgoed. Jullie zijn gewoon allemaal racisten.
![]()
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Akkoord, maar welke partijen, welke politici hebben de ganse bedeling mogelijk gemaakt? ![]() ![]() ![]() ![]() En dan de VRT die de reportage misschien niet gaat uitzenden. ![]() ![]() Wie staat daar opnieuw achter? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 oktober 2022 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Onschuldig tot.." Telt niet wanneer het de politiek betreft. Sihame El Kaouakibi leest “speech die jullie niet mochten horen” voor in opmerkelijke videoboodschap Sihame El Kaouakibi heeft de toespraak die ze woensdag voorlas in het Vlaams Parlement integraal herhaald op Instagram. “De speech die jullie niet mochten horen” noemt ze het, want de zitting over de opheffing van haar parlementaire onschendbaarheid werd achter gesloten deuren gehouden. jvh, pl Gisteren om 09:39 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221021_93155975 Hoe oprecht was de speech van Sihame El Kaouakibi? We vroegen het enkele experts https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221021_96669681 Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 oktober 2022 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben echt eens curieus hoe die zaak verder gaat aflopen of er radiostilte zal aan gegeven worden of de zaak zelfs de doofpot ingesmeten zal worden?
p.s. Stomerij Lanoye Tom Lanoye: ‘Vroeger was representatie de troef van Siham El Kaouakibi. Nu is het een molensteen rond haar nek en draagt zij in haar eentje alle zonden van Marokko én het Kiel. Tom Lanoye: ‘Betaalt Eric Goens Sihame El Kaouakibi? Dat is een legitieme vraag bij een documentaire die zal beweren objectief te zijn’ Misschien waren bovenstaande wel fact-checking waardig??? Ik ben van origine van het Kiel en ik beleefde daar zalige tijden. Als ik daar nu met de wagen eens voorbij kom waan ik mij in een ander land. Je zou haast beginnen wenen als je het vroeger geweten hebt en wat er nu van geworden is. ![]() Nog meer p.s. Ik vind dat George daar wel nagels met koppen slaat. Misschien zijn er velen die het niet graag zullen lezen maar toch...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2022 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 oktober 2022 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als het verloopt zoals gepland, dan kan ze voor enkele jaartjes verdwijnen naar Oxford voor een cursusje, om dan met grote trom binnen x aantal jaren terug binnengehaald te worden. Waar en bij wie heb ik dat nog meegemaakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik een voorspelling doen: in de doofpot steken kan niet meer, dus er moet een veroordeling zijn. Eerst komen er nog bijkomende onderzoeken, dan krijgt ze van de rechtbank in eerste aanleg een vonnis, uiteraard gaat ze in beroep. Daar krijgt ze een arrest : een boete en enkele maanden gevangenis met uitstel. Si simple comme bonjour. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN