![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is dankzij dit soort contacten dat er samenwerking tot stand komt met deze resultaten als gevolg. Proficiat aan de Antwerpse politie en haar leiding en aan de douane! Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 10 januari 2023 om 15:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze beide lange jaren gebruikt, stoppen met coke ging van de ene dag op de andere, nooit meer aan terug gedacht. Om te stoppen met alcohol heb ik dertig jaar nodig gehad.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 januari 2023 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dit gezegd zijnde ben ik nog altijd een keiharde voorstander van persoonlijke verantwoordelijkheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 januari 2023 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.drugrehab.com/addiction/...how-addictive/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat De Wever, zoals velen, drugs met criminaliteit (zwaar storende criminaliteit) associeren en het tegen die criminaliteit is dat ze willen ageren. Het vergt wat teveel inzicht om te zien dat die criminaliteit het GEVOLG is en niet de OORZAAK van de "war on drugs". Maak de andere drugs even legaal als alcohol, en gans die criminaliteit zakt ineen als een pudding. Het probleem is dat er ondertussen onder "rechts" een soort van religie is ontstaan hierover, een beetje zoals kernenergie bij Groen. Ja, de drugsCRIMINALITEIT is een probleem, maar de OORZAAK ervan is het illegaal maken van drugs. Men zegt soms dat het Nederlandse beleid "niet werkt", omdat men dat meet aan de CONSUMPTIE van drugs, maar uiteraard is DAT niet de parameter die telt. Wat telt is de criminaliteit. Ik zou denken dat er in Nederland redelijk weinig criminaliteit verbonden is aan cannabis bijvoorbeeld, hoewel ik het niet gaan bekijken ben. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2023 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat Bart al gejankt heeft richting federale is: geef dringend meer middelen aan de federale diensten in Antwerpen, zoals - parket en rechtbanken - federale gerechtelijke flikken, zowel recherche als scheepvaartpolitie - douane - arbeids- en sociale inspectie - economische inspectie - immigratiecontrole opdrijven - zet het leger in voor de bewaking van de haven en misschien vergeet ik er nog een tiental. De enige federale minister die geluisterd heeft, is de Peet: https://www.hln.be/binnenland/minist...jken~ae8d371f/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS voor diegenen die denken dat migratie het grote probleem is...in Limburg is er één nationaliteit oververtegenwoordigd bij drugsmisdrijven: Nederlanders. Waarom? de nabijheid van 2 landsgrenzen maakt het hen gemakkelijk. Zeker voor het witwassen van drugsgeld. In België zal geen enkel instantie vragen stellen als een Nederlander een huis, handelszaak, vennootschap enz..koopt met drugsgeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel U voor dat bier in Nederland illegaal zou zijn. Denk je niet dat het gros van de bier-kriminelen in Nederland geen Vlamingen zouden zijn ? Een flesje jupiler dat je daar voor 80 Euro kwijt kan op straat ? Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2023 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat om zichzelf te verlossen uit zijn eigen onbekwaamheid is België blijkbaar goed genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen mijn 20ste en mijn 30ste heb ik regelmatig stevig gedronken, echter zonder er verslaafd aan te worden. Met cocaïne heb ik geen ervaring, maar het zou wel sneller tot een verslaving komen. Net zoals bij nicotine, zes maanden na mijn eerste sigaret was ik verslaafd.
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wiet op straat is sowieso goedkoper, zowel in België als in Nederland. Wie wil er echter 50g ineens kopen? (met het doel om je als prospect-dealer in te kunnen zetten). Als je kwaliteit wil natuurlijk. Brussel is de wiet-stad in België, trouwens. De coffeeshop garandeert je nog kwaliteit, ook al is die duurder met een limiet. Ook vaak van het louche milieu, al merk je dat al consument niet natuurlijk (afhankelijk van de shop uiteraard). Het is trouwens niet legaal in Nederland, louter gedoogd. Ze moeten hun spul van de criminaliteit halen, wat nogal krom is. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 10 januari 2023 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 10 januari 2023 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De federale heeft reeds met het Kali team Antwerpen geholpen en boekte sensationele resultaten met de Sky ecc affaire dus die doen meer dan hun werk. In deze zaak gaat het over enkele Antwerpse families die verwant zijn met drugbazen die regelmatig het slachtoffer zijn van aanslagen. Bart Bartmans kent die met naam en toenaam. Wat belet hem om zijn agenten die mensen in het oog te houden? Of zijn zijn Antwerpse politiemensen onbekwaam en is de federale politie beter?
![]() |