![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze werkschuwheid zal met het onthouden van de gebruikelijke subsidies bestreden worden. Per gezin zal de 4-voudige hangmatsubsidie teruggebracht worden tot een tweevoudige hangmatsubsidie. Om de sociale aanslag van deze besparing te verzachten zal men het hangmatsubsidiebedrag aan de index koppelen en in eerste instantie verdubbelen. Men is sociaal of men is het niet.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strak plan van de blauwsels. Maar hoe gaan ze dat uitgevoerd krijgen? Met welke partners? (dat is toch de eeuwige vraag die ze ook aan de flaminganten stellen ...)
https://www.hln.be/binnenland/open-v...erkt~ae68c8cc/ Open Vld neemt uitkeringen in het vizier: “Wie werkt moet minstens 500 euro meer verdienen dan wie niet werkt” Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide zijn, met de huidige werkzaamheidsgraad en de PS, niet mogelijk. We moeten dringend het heilige huisje, van werklozensteun tot in der eeuwigheid, durven afbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets dat iedereen, met een klein greintje verstand, al jaren verkondigt. Zelfs de N-VA zegt dit al jaren. Deborah van haar kant begrijpt niet waarom zij hele dagen aan de kassa moet zitten voor een schijntje meer dan Sophie die al jaren aan den dop staat. Quicky denkt dat ie het warm water uitgevonden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer mevrouw van diene van hierboven thuis de vloer opdweilt, vraag ik me af of mijnheer haar ook de dweil van haar huis noemt, leugenachtig mijmerend tussen haakjes: "zij heeft zichzelf deze naam gegeven". Wedden van niet? -Hopelijk toch voor mevrouw...- Ik denk maar, hè. Notitie voor de eenvoudige ongedweilden: nu lekker foeteren dat ondergetekende een fervent volger en fan van 'Kroo de Jongere' moet zijn ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 april 2023 om 03:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |