![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Bosnie toetreden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
33 | 58,93% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
23 | 41,07% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat er zionistische droom zegt dat alle grondstukken tussen Nijl en Eufraat joods moeten zijn. Koerdische leiders in N-Irak zijn zoals u weet bekeerde joden. Steeds worden de Israeliërs actiever op Noord-Iraaks grondgebied. Door bv. stukgrond te kopen, Koerdische strijders op te leiden,.. nog veel meer. Turkse leger heeft net tankcontract met de Israliers opgezegd. Israeliers moesten Turkse tanks moderniseren maar omwille van de Israelische aanwezigheid in Irak kirjgen ze rotte cent van de Turkse leger. Relaties met Israel blijven verslechteren. Het moet nog slechter worden! Er zal een dag komen, wanneer Turkije samen met Iran de Arabische (Palestijnse) slachtoffers die lijden onder sionistische bestuur zullen bevrijden. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 11 januari 2005 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Discriminatie zal dan (bijna) onmogelijk zijn, omdat je het verschil tussen Koerden en Turken niet kan zien. Het Koerdisch leven is nogal gebonden aan bepaalde dorpsregels, in de dorpen probeert men nog steeds (buiten de wet om) eigen regeltjes voor zuiveren van de eer enz. te realiseren, als er een onafhankelijk Koerdistan komt dan ben ik bang dat het een land zoals Iran zal worden. Dat marxistische gedoe is alleen maar om symphatie te winnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je een discussie niet meer ziet zitten, bijvoorbeeld het feit dat de Koerden weinig tot niets moeten hebben van Turkije en veel liever in een onafhankelijk Koerdistan zouden leven, dan begin je Israel, zionisten, joden enz... erbij te sleuren in belachelijke tirades.
Het punt is dat er geen rede is waarom Koerden in Turkije moeten wonen, en niet bijvoorbeeld de Turken in Koerdistan. Maar daar heb je geen redelijk antwoord op. BTW: voor jouw informatie: Het is de Mossad die de Turken hebben geholpen Ocalan te vangen, hé? Ik weet het, het komt jouw verzonnen gebrabbel slecht uit, maar toch is het zo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze terroristische groeperingen (pkk-kopstuk Öcalan) niet steunen zijn ze welkom. Men moet eerst aan moslims in West-Europa vragen of ze een eigen staat willen oprichten. Of ze wel willen leven onder Groot-Europa (Eu), met europese regering en europese leger! Bezetting in Irak door de Amerikanen onder leiding van joden zal Turkije verscheuren. Turkije moest oorlog verklaren tegen Israel. Maar heb geduld, die tijden gaan ook komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof nooit dat de Koerden zich zomaar zullen neerleggen. En gelijk hebben ze. That's all I say. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koerden op Turks grondgebied hebben rechten waarvan ze nog in Syrie, iran en irak niet hebben. Ze hebben niet te klagen. Dan mogen de Koerden naar Iran gaan wonen. Om een mm² Turkse grondgebied vechten de Turken. Het zijn de Turken die mossad zoveel macht geven in Turkije. Mossad helpt zijn vijanden niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig, want je had goede materie voor een interessante discussie over Turken en Koerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
- Erkennen de Turken Cyprus al? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik als het zo zou zijn dat over honderd jaar 30 % van Europa uit moslims zou bestaan vind jij dan dat een stuk land >30% aan moslims moet gegeven worden? En hou er ook rekening mee, dat ze onderling ook verdeeld zijn(geld ook voor Koerden). Ik vind juist zulke oplossingen eenzijdig. Het zou een wanorde in het Midden-Oosten brengen alsof er nog niet genoeg wanorde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb immers goede voorspellingen. Ik zeg 100% overtuigd dat de Turken als het erop aan komt EU zullen afwijzen. Dat Turkije als stront aan de knikker is, haar alle relaties met Israel zal verbreken. Het zijn waarheden. Tja, joden en Turken hebben altijd goed samengeleefd (nu zwijg ik over sabataistische joden die Europese vorsten hielpen met verval van Ottomaanse rijk en over masonjoden, actief in Turkije zwijg ik ook). Maar Israelische belangstelling in Irak stoort de Turken enorm. Koerdische leiders zijn in Noord-Irak zijn bekeerde joden. Zionistische droom bevat alle gebieden die tussen NIjl en Eufraat (Turks grondgebied) ligt. Als het om Turkse grondgebied gaat zal/moet Turkije Israel oorlog verklaren. Samenwerking met zionisten zie ik niet MEER zitten. Thats my point. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat kapotslaa zal waarschijnlijk een actie van soldaten geweest zijn, net als Amerikanen die Saddam omverwerpen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er was tot regering erdogan een soort liefdesrelatie tussen Israel en Turkije. Overdreven goede relaties dus. Het feit dat Turkije zich achter Israel staat is al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joodse imperialisme is opgerukt tot Noord-Irak. Joden die kopen stukgrond in Noord-Irak. Later zullen ze daar ook komen wonen. Kolonisten zullen naar die gebiede "annexeren". Koerdische leiders in Noord-Irak zijn bekeerde joden. Mossad heeft Peshmerges opgeleid, er komen jaarlijks duizenden joden van israel naar sanliurfa om Sanliurfa (Turkije) te geven als geboorteplaats voor hun kinderen. Ooit zullen ze komen naar hun "geboorteplaats" en zullen huis kopen in hun "geboorteplaats" Er is een zionistisceh droom dat dat alle gebieden tussen Nijl en de Efraut zegt dat joods moeten zijn. Zie je nog altijd geen verband? Dat noem ik oorlog verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze in Turkije (land der Turken) wonen. Hun bevolkingsaantal groeit enorm snel laatste tijden. Het gaat meestal om straatarme mensen die 11 a 17 kinderen hebben. Niet moeilijk dat steden als Diyarbakir nu meer Koerden tellen dan Turken. Ik wil het nog is vragen. Hebben de moslims in Europa eind deze eeuw recht om hun eigen staat op te richten? Laatst gewijzigd door JusticeLover : 11 januari 2005 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je mischien een bron? BTW, ik heb vorig jaar de Zuid-Oost gebiden in Turkije bezocht. Ik ben ook in Sanliurfa (daar noemen ze het liever Urfa) geweets en het is een mooie stad, de geboorte plaats van Abraham heb ik ook gezien. Het is echt een andere wereld het lijkt alsof je in een of ander Arabisch land bent. Maar ja Sanliurfa licht ook tegen de grens met Irak aan dus begrijpelijk. Laatst gewijzigd door sinan123 : 11 januari 2005 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, het is echt waar. |
|
![]() |
![]() |