![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alleen de diverse brandhaarden als gevolg ginder. Voor zover evalueerbaar hier, een duidelijke fout van de schietende flik. Een al even duidelijk misdadig gedrag van de minderjarige aan de origine van de feiten. Resultaat? Fait divers met dodelijke afloop voor 1 van de 3 gesommeerde banlieu residenten en 1 flik in voorlopige hechtenis. Wat die houding van de moeder betreft: Tja, genetisch is die familie denkelijk geen concurrentie voor de meer wereldse intelligentia. Dus, silver lining: Het jammerlijke verlies voor de wereld is dus niet al te catastrofaal.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 juni 2023 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ik vergeten.
Silver lining 2: Gelukkig echter was het niet in Levallois-Perret of Neuilly-sur-Seine. (Niet ver er vandaan.)
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk in het algemeen geen medelijden met idioten.
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Dat snap ik dus ook niet. Waarom zetten die hun eigen voortuin in de fik, ipv de Champs-Elysees te bewerken.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat betreft het schietincident: voor zover ik uit de beelden kan uitmaken heeft de autobestuurder duidelijk de fout begaan om niet in te gaan op de bevelen van de agent. Voor wat betreft de agent zei ik al dat het eigenaardig was dat hij daar met getrokken pistool stond. Maar dat kan perfect verklaarbaar zijn bijvoorbeeld als die chauffeur op de vlucht was geslagen en voordien al bevelen genegeerd heeft. Dan kan ik best begrijpen dat de agent denkt: gevaarlijke gast, geen risico, pistool in aanslag. Maar zoals ik ook al zei: dat dient het gerechtelijk onderzoek uit te maken. En voor wat betreft dat crapuul: het wordt hier weer op de ‘bougnouls’ gestoken en er zijn zonder twijfel vele onder hen van allochtone origine. Maar er zijn daar ook een hoop autochtonen bij (denk maar aan de gele hesjes) die het (financieel) niet meer zien zitten. Dus dat is niet gewoon een rassenkwestie. Maar dat praat dat crapuleus gedrag uiteraard niet goed. En wat betreft het kiesgedrag: je denkt toch niet dat die voor Macron stemmen? Dat zijn volgens mij aanhangers van de partij die ‘de anderen een lesje gaan leren als ze aan de macht zijn’. Mijn mening.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als ge 4 neven moet samenbrengen om 3 hersencellen te laten samenwerken, is het wel duidelijk nietwaar.
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Arme mensen die niets te verliezen hebben, en zo zijn er wel wat.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() doodslag in Parijs en vreugdevuren in Brussel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal hem niet missen. Sowieso brengen zulke mensen alleen maar ellende en miserie met zich mee. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die politie werkt dagelijks in een quasi oorlogszone waar het crapuul de baas is. Dat is trouwens geen manifestatie meer maar terreur. Wat heeft winkels plunderen en alles in brand te steken nog te maken met manifestatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk en zijn (moslim) crapuul zijn me al wel langer als vandaag bekend. Ik ken paar mensen die steden als Parijs en Marseille ondertussen al zijn ontvlucht en naar het buitenland zijn verhuisd. Begrijp niet hoe fiere landen als Frankrijk dat allemaal zo ver hebben laten komen. Wie zich het Frankrijk herinnert uit de jaren 60 en 70 kan alleen maar intriest worden Naar Frankrijk ging je om te lachen en de gemoedelijkheid. De tijden van Bourville en Fernandel liggen mijlen achter ons ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2023 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zo reageert op zijn 17 is een zware crimineel en de dag hij een wapen in handen zou hebben zou die zeker niet twijfelen om te schieten op U of op mij. |
|
![]() |
![]() |