![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog groter respect omdat dit eigenlijk de strijd is van David tegen Goliath. In vergelijking met Rusland is Oekraïne maar een speldenprik groot en is ook numeriek de mindere. Toch slaagt het land er nu al meer dan twee jaar om de Russische orcs te weerstaan. Alleen al dat al is een grote chapeau waard. En vandaar ook onze volledige steun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon,
de cijfers zijn ontstellend. Net als we hier al gewoon zijn moeten worden aan Afghanen,Iraqi's,Iraniers.....Koerden....die niet willen vechten in hun eigen conflicten in hun eigen landen.....(en waar we nu allemaal heel erg gelukkig mee zijn ![]() Ja,ik heb meer respect voor een ISIS strijder of een taliban ,of een WAGNER,dan voor de gemiddelde "alhier-rondhanger" uit die landen.....Akkoord gaan en respect zijn nu eenmaal verschillende dingen...Een is NIET gevlucht ondanks "clear and present danger",de ander wel.... ![]() Dat dezen blijkbaar met rust gelaten worden hier is tot daar aan toe.Geen enkel conflict is nochtans ooit anders opgelost geweest dan als jongere mannen eerst VECHTEN...Vluchten VERLENGT conflicten alleen maar ,tot decennialang en riskeert bovendien dat andere naties (waar naartioe gevlucht wordt) er in betrokken geraken.....of zelfs ophouden te bestaan! Maar dan is er Oekraine dat echt wel vernieuwend probeert te werken,samen met Polen.(waar geschat wordt dat 300k ...jawel,DRIEHONDERDUIZEND!) Oekrainse mannen in militaire leeftijd zich ophouden.... Polen zal nu ,op Pools grondgebied,helpen een nieuw "Oekrains legioen" te trainen...en dat zal gevuld wordne met zulke Oekrainse mannen die de weg naar huis,en naar hun eigen leger,nog niet gevonden hebben......Oekrainse veteranen zullen ondertussen een soort propagandacampagne voeren europawijd om die "exciles" aan te moedigen ,als ze niet zo direct naar huis willen,dan naar Polen te gaan,om te indoctrineren natuurlijk. Ik neem aan dat men in dat "Oekrains legioen" vooral weer een "wij" gevoel wil creeren opdat uiteindelijk duizeden van hen de stap zullen zetten en hun plaats aan het front gaan innemen.......want er IS plaats....helaas..... Het is oorlog mensen,ook in Europa,en jongere mannen MOETEN hun plicht doen.....dat is THUIS......niet hier zitten wachten tot het nooit over is...... In mijn eigen familie heb ik nog weet van overgroot-ooms die tijdens WO1 ook niet te lang voor "vluchteling" in Frankrijk hebben moeten spelen .....Het Belgische Leger stond te velde,ze werden 16 jaar,dus werd ook op hen de militiewetgeving toegepast,voor onwilligen werd dat destijds aangebracht door Franse gendarmes.... Kelt heeft geluk gehad dat hij niet in uniform moest in oorlogstijden,maar het uniform is wel degelijk aangepast geweest.Mijn generatie STOND er en zou er in geval van oorlog wel grotendeels blijven staan hebben..... al dat gevlucht......wat IS me dat eigenlijk.....Als ik dan zie hoe in Oekraine OUDE MANNEN,zoals mezelf WEL hun plicht proberen te doen.....ZIJ behooorden nochtans niet aan het front te staan....dit is verschrikkelijk,onmenselijk en onnatuurlijk...... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 11 juli 2024 om 05:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan vechten voor “uw” land en de ivoren toren politiekers die beslissen oorlog te voeren? Je zou gek moeten zijn, dat De ivoren torenaars zelf gaan.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet naar het Oostfront zijn gegaan als je wat ouder was geweest?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 juli 2024 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Vlaming die koketteert met Russische extremisten... Is Rusland dan "uw" land, beste Skobelov? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik? Voor politiekers die me al decennia oplichten?
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw avatar staat voor het volgende: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is je avatar gewoon betekenisloos?
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook betekenisloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen onze politiekers dat misschien?
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Gij gaat u toch moeten aanmelden bij de kleine clown zelensky, de Russen gaan het onmiddellijk op een lopen zetten wegens uw doordrammen, die gaan onmiddellijk zeer hevige koppijn krijgen ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, ultranationalisten. Onbestaande onder de Vlamingen.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik hou van de Amerikaanse dollar. En ik beleg graag in Amerikaanse aandelen.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een dit mijn naam niet kan spellen. @ jvdb : doe geen moeite, je staat op mijn negerlijst.
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal 'n chance voor die Vlamingen, niet? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo noemen ze in Rusland nazi's, wist je dat niet?9