![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe reageer jij op mensen met mondmasker anno 2024? | |||
Ik vind dat dit terug moet verplicht worden wanneer je ziek bent, met actief beboeten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Ik vind dat dit een nieuwe elementaire beleefdheidsregel moet zijn, zoals in je elleboog niezen, geen luide scheten of boeren laten in 't openbaar... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Dat mogen zij zelf kiezen, ik oordeel er niet over zolang het niet verplicht wordt voor mij en ik kan doen wat ik wil. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 70,59% |
Ik keur het af, ik bekijk ze misschien wat scheef maar vermijd verder conflict. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Ik ga confrontatie aan en probeer hem of haar te overtuigen het af te zetten. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik eis dat die persoon zijn masker afzet, ik voel me er door beledigd, als er daardoor ruzie ontstaat dan is dat maar zo. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het is nog steeds niet weg.
Liep ik vrij recent even tot bij de apotheek en daar had men al terug de nodige schermen gezet en droeg men terug een mondmasker... Zo ziet u maar... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb daar geen speciale reactie op. Voor mezelf is het de moeite niet er nog steeds één te dragen, maar dat kan gerust iemand zijn die op vlak van gezondheid kwetsbaar is, of die kwetsbare naasten heeft. Het is niet aan mij om te oordelen zonder de situatie te kennen van die persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen 1 keer. Zelfs niet die typische Japanse groepen toeristen met gids, in centrum stad op Bargiebrug, waar ik bijna dagelijks passeerde. Geen 1 keer. Nochtans had dat stukske wereld voor 1 aprilgrap 2020 ook mensen met kwetsbare gezondheid. Zo een filter, als ge dat niet in ware spellingnazi stijl draagt en volgens "lading" virus (en ge weet da nie) proportioneel vervangt met de groene plastiek handschoentjes aan al sproeiende desinfectant, is dan als ne bak virussen die door ne zigzag in hun baan u gewoon wat later binnensjeesden dan zonder de filter. Uitstel van executie zou ge da kunnen noemen. Als in de sportles, ge moogt nie direct naar de voetbal ge moet eerst over de bok springen. Dan speelt ge nog steeds voetbal alleen de tijd die sprong later. Dat werd perfect geillustreerd door de toestanden aan de supermarkt ingangen. Eén grote smerige quasi permanente bedoening, spijts elke dag de boel hoeveel keer? gekuisd en ontsmet werd. En op de koop toe, MOEST ge daar door ploeteren, want ge MOEST ne winkelkar pakken. Mensen die dachten van kpak ne zak van thuis mee zodat ik der met ne bocht rond want kwil niks oplopen, die hielden ze tegen, en dwongen die daar toch te passeren. Terwijl al direct duidelijk werd dat die massa-masker-dwingerij het virus nie ging uitroeien, terwijl net dat precies nodig is wegens de exponentiele capabiliteiten van eentje. ALLE virussen hebben als primair "kunnen", als afgestudeerd cum laude, de capabiliteit om ergens binnen te sjeezen, ergens daarbinnen ne binnendeur open te krijgen, en ergens achter die binnendeur, de daar altijd aanwezige printer met volle papierlade te starten en 99999 op het klavier te tikken. Wat die draad "Lockdown: noodzaak of maatschappelijke ramp?" illustreert via ne kernreactor met gesmoorde kettingreactie, die ge moet blijven in die gesmoorde toestand houden. Te vergelijken met altijd en overal mondmaskerke aanhouden en in ware spellingnazi stijl de gebruikshandleiding van het 9 blz tellende gevouwd papierke tot op de letter volgen, met de vervangende maskerkes netjes proper in de aanslag als in 't magazijn van ne AR-15, met extra laders in de rugzak. Dat niet doen, de minste fout maken, 1 die derdoor glipt, en de incubatietijd later zit ge er met 10000 die elk nog eens 10000 die elk nog eens 10000, enzovoort laten maken en der moet maar 1 weer buiten raken en met de wind de volgende in de wachtrij voor de winkelkarren binnensjezen en tis weer van da. Dus die initiele propaganda van We Gaan Het Virus Verslaan, tot de laatste op de autosnelweg met zwaailichten en sirene achterna stuiven, tot stilstand dwingen uitstappen en blazen en als t positief is in quarantaine vliegen, da was utter bullsjit en de loutere presence van de blauwe gastjes zelf die daarna andere mensen gingen ambeteren, was op zich al ne potentiele gratis levering virus aan de volgende geambeteerde, die propaganda kreeg eerder dan 't virus 't deksel op de neus. En toen was 't tijd voor de volgende utter bullsjit uitroeien van virus: de indirecte-dwang vaccinaties. Als ge ne spuit liet zetten met inhoud Sponsored by Government, kreeg ge ne pasje waarmee ge bewees da ge niemand kon besmetten. Ge mocht overal terug binnen zoals in de Oude Wereld. Zelfde scenario natuurlijk, festival, feestje, allemaal in blinkend blauw Pierre Cardin kostuum met Corona Safe Ticket aan knijper onder tborstzakske, en OMG der testen er 25 dozijn positief. OE KAN DA! Busted, again. En toen de volgende utter bullsjit, het behalen van een soort van populatiewijd CoronaSafeTicket, in 't Engels "Herd Immunity". Da was, zoveel % gevaccineerd, en het virus zou uitgeroeid zijn. Ze initialiseerden dat op X%. Sjit nog steeds virus. X+10%. Sjit nog steeds virus. En toen zaten ze aan 99,9% Sjit nog steeds virus. Toen hebben ze nog gepoogd de 0,1% als Gemeenschappelijke Vyand van 't Volk te brandmerken. Maar hun religieus kaartenhuisje stuikte ineen, want intussen hadden zelfs de huisdieren al doorgekregen met welk kaliber zotten ze te maken hadden. En toen belden ze naar Putin, Kameraad, webben nen nieuwen uitleg nodig voor Maatregelen en Richtlijnen. Doe iets. And as they say, the rest is history. Dit forumonderdeel ging dood. En Oekraine werd het nieuwe vaxxer antivaxxer slagveld. Intussen zijn der nog wat bijgekomen, want 't Westblok heeft intussen zoveel thuisfronten te geselen gekregen dat ze de zotste peep shows voor de vensters moeten tonen om de mensen toch nog naar buiten te doen kijken. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij het meeste tegen de borst stoot is dat pestbeleid er rond. En denken dat ze het maar via de tv af te roepen hadden. Alsof iedereen aan die hun lippen hing? Ik ben goed gelovig maar niet goedgelovig.
De overheid is mijn laatste bron van informatie, zelfs als het goed nieuws is. Ik informeer mij zero. Geen nieuws, geen praatprogramma's, geen social media, geen kranten off en online. Ik weet wel iets van virusverspreiding en nam daar de nodige maatregelen in en volgde de regels omdat mensen rond mij me wel op de hoogte hielden. Maar als ge dan moet zien dat de overheid zelf "superverspreidingen" veroorzaakte en mensen gijzelde omdat de oplossing uit de pandemie al lang besloten was; dan gaat ge een graad verder dan "vertrouwen verliezen." Ik erger mij mateloos aan hoe er gewoon verder gedaan wordt, terwijl we van die pandemie wel veel konden leren. Zoals meer ruimte creëren, meer alcoholgel in metro en andere openbare plaatsen, beter openbaar vervoer zodat mensen vrijer kunnen ademen, dat openbaar vervoer regelmatig ontsmetten tussendoor. Zelfs schurft reist mee. Niets maar ook niets werd gedaan om gewoon normaal met ziekteverspreiding om te gaan, maar alles wordt gedaan om aan massale ziekteverspreiding te komen. En wij zouden ons door moedwillige idioten maatregelen moeten laten inlepelen om ons met experimentele brol die ons permanent kan beschadigen vrij te kopen? Ze zijn te ver gegaan.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 augustus 2024 om 04:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterf, allemaal.
![]() Bende eugenetische psychopatische zotten. Ge kunt uw plebs misschien wijsmaken dat Rusland de vijand is, iedereen die 1 met 1 tot 2 optelt weet echter beter. TIJD!
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mijn telraam is stuk dat kan ok best. ![]() Dat men de grenzen terug dichtzet en alles wat uit andere contreien komt waar bepaalde ziektes nog niet verslagen zijn eruit zet. Sommige ziektes daar zou je kunnen van denken: wil men de wereldbevolking wat indijken??? (Aids, Ebola, Corona... mislukt???) Ik kijk teveel naar Resident Evil
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2024 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zetten de grenzen niet toe. Ze zijn liever Babylonische lobbyhoer onder de noemer van politiek correct dan historisch correct. Ze hebben ons omvolkt om een culturele genocide te plegen om een superdiversiteit te creëren waarin ze eugenetisch vrij spel krijgen door ons een minderheid in de democratie te maken. We staan voor een groot kwaad.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 augustus 2024 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar hoe rap NaziCentralPlanningSjit nadat hun brouwel tot prulgevaar muteerde MONKEYPOCKS als hun volgende Wereldwijde Gemeenschappelijke Vyand van 't Volk bombardeerde. Foto's als die die ze op de sigarettenverpakkingen forceren. WOOHA PANIEK WE GON DER ALLEMAAL ALS PUISTEN TERINGLIJERS GAAN UITZIEN. IEDEREEN VAN ELKAARS GAT BLIJVEN! Wat is daar van GEBLEKEN? Heeft er iemand hier der zo uitgezien? Nie beschaamd zijn! Ge moget zeggen aan Erw. 'k ga 'me niet zot lachen en 'k ga 'tnie doorvertellen, ook nie als publiek geheim, Eerlijk Beloofd Echt en Waar zunne. Ne gevaarlijk virus, daar moe ge geen mensen voor dwingen om van weg te lopen. Als ge da nie gelooft, pak ne knaller en knal ne venster kapot in ne drukke winkelstraat. En dan nog ne tweede venster. Der zal niemand zijn die ne BEFEHL nodig zal hebben om zich te bukken / op de loop te gaan. Net zo virus. Oeda is die dood? En die ook? Wot, helft van de collega's in 't ziekenhuis? We ebben da nie gezien he. Alle positief getesten waarvan ik wist, alle quarantaine joepie we moen nie werken vakantsie collega's, die konden gewoon gewerkt hebben. Die voelden zich nie ziek, en werden dat later ook niet. Geen 1. Zowat de hele bedrijfsleiding hier werd laat zomer 2020 positief getest en vloog ne week in quarantaine, en deed van thuis de dingen. Geen 1 is ziek geweest. Da was toen wel ne grap die rondging, dezelfden die als ze het zagen zeiden da ge ne masker moest dragen en afstand houden enz, inclusief de veiligheidsadviseur die iedereen de man afliep om ne speech te geven, raakten zelf besmet. Toen ie bij mij stopte en me zei dat het virus erg was antwoordde ik wie houdt hier mensen van 't werk, het virus of de maatregelen. Ie toonde ne kwaad gezicht en beende door. Het enige dat ik WEL deed, was wat afstand houden waar kon. Of adem efkes inhouden bij passeren. Daar verloor ge geen tijd mee, ne nog acceptable kosten/baten. Als ge alles op een rijtje zet kunt ge enkel concluderen dat heel dat gedoe niks meer was dan ne wereldwijde move verder naar totalitarisme. Avondklokken, quarantaines, uitgaansverboden, contactverboden, ne masker voor tgezicht lol tot zelfs in de tuinen van mensen, inspuitingen op straffe van. Dat is in het Vrije Westen ongezien geweest. Totaal ongezien. Voor zulke volksmennerijen moest ge naar communistische contreien gaan, en de Berlijnse Muur werd gebouwd om zo gemend volk BINNEN te houden. Hun eigenkweek virus was gewoon een zoveelst centraal gepland wereldevent, net als nu weer de overal gestookte oorlogen, om ne nest andermans loon dat zij hebben opgemaakt, waar zij mee hebben gekocht, uit hun boekhouding weg verdampft te krijgen. Het inflatiespook duikte op meneer. Zoveel miljard verdampte vandaag op de beurs meneer. Wegens de inflatie is er een loonkosten en tarieven verhoging meneer. Alzo de verhoogde prijzen gebetonneerd / harder werken voor hetzelfde. En zo draait hun central caroussel verder. Hun StreBen naar "groei", terwijl het een louter loonsverschuivingsapparatski is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 augustus 2024 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |