Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2005, 18:31   #61
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
BUB zal hier gepast op reageren. Nationalistisch extremisme rond BHV van beide kanten moet stoppen om tot een constructieve dialoog te komen en BHV uit te breiden naar heel België!
Het zou mij hogelijk verbazen als de BUB daar "gepast op gaat reageren". Hans is veel te bang om zijn fransdolle zetbazen en ex-FDF'ers daar in Brussel voor het hoofd te stoten...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 19:54   #62
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
"Gepast reageren".
Had het een Vlaamse manifestatie voor een inperking van Brussel ten voordele van Vlaanderen geweest, waren de termen "nazi", "egoïst", "achterlijk", of "landverrader" al lang gevallen.
FDF'ers zijn inderdaad achterlijke en egoïstische landverraders. Dat ze nazi's zijn, dat weet ik niet meteen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 20:15   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
FDF'ers zijn inderdaad achterlijke en egoïstische landverraders.
Maar vind jij dat ook van het pleiten voor een uitbreiding van Brussel?

Citaat:
Dat ze nazi's zijn, dat weet ik niet meteen.
Gek dat die telepathische gaven, waarmee jij mensen die jij helemaal niet kent zomaar tot nazi weet te bombarderen, het nu plots laten afweten.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 20:45   #64
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Vlamingen op!
Oud 15 februari 2005, 20:48   #65
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Het zou mij hogelijk verbazen als de BUB daar "gepast op gaat reageren". Hans is veel te bang om zijn fransdolle zetbazen en ex-FDF'ers daar in Brussel voor het hoofd te stoten...
In uw plaats zou ik veel bang hebben om de Vlaamsdollen niet voor het hoofd te stoten. Het kiezersverraad en de valse beloftes omtrent B-H-V zouden daar wel eens toe bij kunnen dragen...

Het zou me niet verbazen als Bourgeois binnen tien jaar met de neus op de feiten gedrukt wordt, en dan afkomt met een belachelijke uitvlucht zoals:

"Ik zei onverwijfd. ON-VER-WIJFD!!!"
Oud 15 februari 2005, 21:24   #66
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
FDF'ers zijn inderdaad achterlijke en egoïstische landverraders. Dat ze nazi's zijn, dat weet ik niet meteen.
Gaat het bij wat gefoeter op een internetforum zonder franstaligen blijven of gaat de BUB ook effectief haar afkeer van die FDF-actie wereldkundig maken in een persbericht of een tekst op haar site?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 februari 2005 om 21:25.
Oud 15 februari 2005, 21:27   #67
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat het bij wat gefoeter op een internetforum zonder franstaligen blijven of gaat de BUB ook effectief haar afkeer van die FDF-actie wereldkundig maken in een persbericht of een tekst op haar site?
Ga is onverwijld B-H-V splitsen manneke.
Oud 15 februari 2005, 21:33   #68
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ga is onverwijld B-H-V splitsen manneke.
Aha, ze beginnen al af te wijken. Meestal het eerste teken dat ze zichzelf erin hebben gepraat en met alle macht proberen het onderwerp over een andere boeg te gooien.

En komt er nog een persbericht of heeft Bob weer cavalier seul liggen spelen met te verklaren dat de BUB "gepast ging reageren"? De radiostilte van Hans opeens is bijzonder veelzeggend.

Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 februari 2005 om 21:35.
Oud 15 februari 2005, 21:55   #69
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Bericht aan zorroaster.

Ik vind dat we het advies van Yann moeten volgen. En terwijl dat we dan toch aan het splitsen zijn...
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 22:50   #70
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan zorroaster.

Ik vind dat we het advies van Yann moeten volgen. En terwijl dat we dan toch aan het splitsen zijn...
maak je zin maar af: ga je onverwijld aan de splitsing van België beginnen? Hoe lachwekkend! Wie neemt jullie nu nog serieus!!!
Oud 15 februari 2005, 23:39   #71
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Vlaams-nationalisten zijn eigenlijk de garantie voor de Belgische eenheid, zonder dat ze het zelf door hebben.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 00:40   #72
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Aha, ze beginnen al af te wijken. Meestal het eerste teken dat ze zichzelf erin hebben gepraat en met alle macht proberen het onderwerp over een andere boeg te gooien.

En komt er nog een persbericht of heeft Bob weer cavalier seul liggen spelen met te verklaren dat de BUB "gepast ging reageren"? De radiostilte van Hans opeens is bijzonder veelzeggend.
vreemd inderdaad hoe men die simpele vraag, net zoals in de topic over het BUB voor Azië-bedrog, ontwijkt...
ik gok dat er enkel een persbericht komt op de Nederlandstalige versie van hun site
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 16 februari 2005 om 00:41.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 01:46   #73
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vlaams-nationalisten zijn eigenlijk de garantie voor de Belgische eenheid, zonder dat ze het zelf door hebben.
Ah, Hans negeert dit topic dus toch niet? Mogen we van u vernemen wat de BUB in concreto gaat doen tegen de FDF-actie, aangezien Patriot reeds aankondigde dat zijn partij hier "gepast op zou reageren"?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be