![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de islam betreft, die vind ik nog erger dan het nazisme, dus vind ik dat de islam nog harder moet aangepakt worden dan het nazisme. Verder vind ik dat aangezien de islam minstens even gevaarlijk is als het nazisme het openlijk beoefenen en verspreiden van de islam strafbaar zou moeten zijn en dat alle moskees op staande voet zouden moeten gesloten worden, de imams gearresteerd en onmiddellijk het land uitgezet. Uiteraard vind jij dat we indertijd ook tolerant hadden moeten zijn tegen de nazis en hen ook ongehinderd hun gangen hadden moeten laten gaan? Wel, zoals ik het schijt heb aan de nazicultuur zo heb ik ook het schijt aan de islamcultuur en vind ik dat die op alle mogelijke manieren moet bestreden worden, zoniet verdwijnt onze cultuur hier en wordt Europa één grote moslimstaat waar we enkel nog maar kunnen DROMEN van vrijheid. Ik zou weer eens alle topics ivm met de islam omhoog kunnen halen, maar voorlopig beperk ik me ertoe met erop te wijzen dat de filosoof Etienne Vermeersch de islam in strijd vindt met de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en dat pater Johan Leman van het Centrum voor Racisme en Gelijke Kansen vindt dat er bepaalde verzen uit de Koran geschrapt moeten worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In donkere feodale tijden hebben wij dat ook meegemaakt. Anderen moesten ons daarom niet op de knieën krijgen. Onze eigen verlichting heeft onze geest geopend. Gun de moslimwereld dezelfde ongeforceerde ontwikkeling. Tolereer. Nogmaals, moei u met uw eigen wereld of trap het ineens af naar ginder om hen tot de inzichten te brengen die gij hen wilt opleggen. En wie gaat ge nadien aanvallen ? De afrikanen ? Die mensen zijn totaal ongevaarlijk. Venten zoals gij daarentegen .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Shame on you, Mr Darwin !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar hadden we de verlichting gekend als wij islamieten waren geweest?
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je mij die Pernoud eens situeren ? Humanist ? Katholiek ? Misogeen ? ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Om dit te voorkomen moet eerst het proces van de sluipende islamisering van ONZE wereld stopgezet worden en omgekeerd. Aangezien de moslimwereld het westen heeft uitgeroepen als vijand nr. 1 dient het westen zich ook op wereldschaal assertief op te stellen tegenover de islam. Net zaols we dat hebben gedaan met het nazisme en het communisme. Als de mensen in de moslimwereld niet meer in leugens moeten leven en in staat zijn om net als wij hier vrij te denken en te onderzoeken valt die dreiging vanuit die moslimwereld vanzelf weg. Omdat in de moslimwereld echter het wapen van de baarmoeders wordt gebruikt -om het met Yassir Arafat te zeggen, zijn de enkele andersdenkende moslims of ex-moslims een heel kleine minderheid, die ondanks haar absolute groei in relatieve cijfers echter wordt overvleugeld door de formidabele aanwas van alle moslimgemeenschappen in de wereld, van de Oemma dus. Verder heb ik niet gelezen hoe moslimvrouwen evolueren. Ik heb wel met mijn eigen ogen gezien hoe in de afgelopen decennia de vrouwen van de moslimmigranten die eerst zonder hoofddoek rondliepen en zich trachten aan te passen aan een westerse levensstijl, in de loop der jaren weer hun islamitische klederdracht aantrokken en hoofddoeken gingen dragen en dat vervolgens de oudere meisjes en daarna de kinderen en nu de kleuters van moslimgezinnen dit ook al enkele jaren dragen. Zelfs pikzwarte burqa's waarbij je zelfs de ogen niet meer kan zien, beginnen nu meer en meer in het straatbeeld van mijn omgeving op te duiken. Als ik dus al een evolutie bemerk is het er één van steeds fanatieker wordend fundamentalisme. Waarbij ik onder fundamentalisme versta: het leven volgens de fundamenten, de basisvoorschriften, van een leer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel, nu ge het zegt ! Ik kan feitelijk ook niet goed tegen al die tattoo's, piercings, oorbellen, slobberbroeken, kleurgels, ... maar ik tolereer en maak er geen misbaar rond. En feitelijk heb ik nog het meeste last van al die rokers in restaurant en café. Moet ik nu een anti-tabak-partij oprichten ? Darwin, jij vindt je energie in anti-gevoelens. Ontlaad je gerust op dit forum. Maar verwacht niet dat we hier allemaal meeknikken. We tolereren dat je je ontlaadt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen gezeur bij de modderatoren.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Descartes Jr vroeg :
Citaat:
Descartes Jr. jongen, je lijkt mij ook al de koran te lezen door een christelijke bril, of hebt ge hem nog nooit bezien misschien? Volgens moslims moet ge hem wél in 't Arabisch lezen om hem écht te kunnen verstaan (is zéér verrijkend, dan kan je inzien dat de Europese vertalingen werkelijk soft zijn!) en kunt ge hem pas écht verstaan als ge moslim zijt...Duidelijk hé? Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie: http://www.sdm.qc.ca/txtdoc/tbhperno.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze staan reeds eeuwen lang ter plaatse te trappelen, en hun haat en agressie tegenover onze succesvolle maatschappijen maken het probleem almaar erger. Wakker worden is de boodschap, Descartes, wakker worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Tja, Junior mag zijn stelling eens komen verdedigen op een forum van ex-moslims (nu vrijzinnigen) dan zullen zijn ogen óók eens opengaan:
http://forum.faithfreedom.org/
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De moslims knielen immers al elke dag uit overtuiging.... Ze gaan gewoon elke dag op hun knieën... Alle gekheid op een stokje... Uit overtuiging. Daar ligt hun kracht... Welke overtuiging hebben wij immers nog in deze westerse wereld.. De overtuiging van hebzucht, van egoïsme, van luxe... Bij een overgrote meerderheid is idealisme hier ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |