![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Is het wel zo belangrijk?
Het is z'n hoofd niet.. Dom volk wat auto's sloopt & dom volk wat daar over struikelt.. Waarschijnlijk is het voor hem allemaal niet zo rampzalig. Het is erger als je, zoals een aantal kennissen van me, 's avonds laat na een wedstrijd naar huis wilt en je auto staat op 4 blokken.. Probeer dan nog maar eens thuis te geraken!
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of "Bende racisten slaan auto kapot van onschuldige allochtoon"... in de Morgen nu ? niks ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 2 maart 2005 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel ben je zelf van heel slechte wil, ofwel gewoon doof en blind. Ik geloof eerder het eerste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Heel Leuven hangt vol camera's. Moet voor Louis Toebak toch niet moeillijk zijn om die mannen te pakken. Ge moet ze wel willen pakken natuurlijk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mocht het bij Robert Stevaert gebeurt zijn het nieuws zou er bol van staan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al zo dikwijls mijn vrienden van de VLD erop attent gemaakt dat het cordon en de eenzijdigheid van de media een totaal verkeerde strategie is. Maar ze blijven maar doen, en het Vlaams Belang blijft maar groeien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Dit kadert wssh in hetzelfde linkse straatje als :met alle middelen bestrijden , neerkogelen van fortuyn , totale oorlog en pissen op BUSh ... tot zover het democratische gehalte bij de PC'ten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tis normaal dat er links krapuul huist, wat wil je met zo'n concentratie studenten. In Gent zou het van 't zelfde geweest zijn peins ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja het is maar zijn auto nietwaar, misschien dat gij geld schijt en zo nen auto als maar een auto bekijkt, maar ik kan u wel op een briefken geven dat moest ik zien dat er iemand moedwillig nog maar een kras in de lak zet , dat die de rest van de week in de kliniek zal doorbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() En het rechtse straatje van turken-meppen, neonazisme, rassendiscriminatie, holocaust ontkennen en meer van dat soort onzin.
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() ten eerste , 't staat wel in de gzaet vandaag Het Laatste Nieuws
ten tweede , er waren 'waarschijnlijk ' linkse jongeren bij betrokken, over allochtonen geen woord ( wat logisch is, we hebben die niet in Leuven ) ten derde : who cares, da gebeurt elke dag in België dat er iemand zijnen auto door wat vandalistjes wordt geraakt. De Winter moet ni bleiten.
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Da's een SUBJECTIEF gevoel zelle. Het is veelk veiliger geworden, ge voelt da toch! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wist nog niks van het feit dat er 6 "linksen" rond de auto gesignaleerd waren. Trouwens hoe weet jij zo zeker dat het "linksen" waren??? Wat natuurlijk niet de daad goed praat. Je mag FDW dan nog zo'n belachelijke "loser" vinden, zijn tuuteke daar komt men niet aan. Je kan hem op genoeg andere dingen pakken.
![]() |