Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2005, 12:34   #61
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Vlaamse vrouwen zijn dan ook gratis hoeren. Ik ben dan wel moslim, maar ook een vitale twintiger, en t'is enkel aan Allah te danken dat Vlaamse mannen lelijke dikkertjes zijn (meestal dan nog flikker ook ) en dat hun meisjes hun plezier bij ons komen zoeken.

Maar als het je troost, Vlamingen mogen hun sletten houden (eens ze boven 25 zijn ofzo). Want voor een moslimah, een kuise vrouw met eer waar niet tientalle venten zijn overgekropen, ga je door het vuur.

Maar dat is iets dat decadenten Westerlingen nooit zullen begrijpen.
Tja, als ge dit leest is het niet verwonderlijk dat er mensen zijn die zeggen dat de moslimcultuur en de Westerse cultuur niet compatibel zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 12:35   #62
VlomsBelang
Banneling

VlomsBelang's schermafbeelding

Standaard

DIT SOORT MENSEN HOORT NIET THUIS IN BELGIE!!
COMMENTAAR LEVEREN OP DE AUTOCHTONEN.
MOESTEN WIJ EENS PROBEREN IN DEN MAROC!!
DIRECT DEN BANANENBOOT OP EN TERUG NAAR DE MAROC!!
KUNDE DAAR WA MET UW GEITEN GAAN SPELEN IN DE BERGEN, WAAR GE NOG NIEEENS STROMEND WATER OF ELECTRIQUE HEBT!!!

MECHELEN RULEZ....EN PREPARE YOURSELF FOR SUNDAY 3 APRIL!

RCM-KVM, OORLOG INT STAD!!

EEN GROTE STOET LANGS DA STORT DAT JULLIE DE MOSKEE NOEMEN....en dan......

Laatst gewijzigd door VlomsBelang : 25 maart 2005 om 12:38.
VlomsBelang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 12:48   #63
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaamse vrouwen zijn dan ook gratis hoeren. Ik ben dan wel moslim, maar ook een vitale twintiger, en t'is enkel aan Allah te danken dat Vlaamse mannen lelijke dikkertjes zijn (meestal dan nog flikker ook ) en dat hun meisjes hun plezier bij ons komen zoeken.

Maar als het je troost, Vlamingen mogen hun sletten houden (eens ze boven 25 zijn ofzo). Want voor een moslimah, een kuise vrouw met eer waar niet tientalle venten zijn overgekropen, ga je door het vuur.

Ge kruipt liever op kinderen van 13-14 jaar zeker zoals bij die gedwongen huwelijken.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2005 om 12:49.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:03   #64
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zou het helpen als we goed opgeleide (door het CGKR) relproefpersonen zouden inzetten via de kliklijnen van de PS ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:11   #65
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Laten we gratis teddyberen verstrekken aan die kinderen van ALLah aan de ingang.
Oud 25 maart 2005, 13:15   #66
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganchelkas
Net als bij Vlaamse, blanke hooligans.

Wat heeft mijn woonplaats er eigenlijke mee te maken? Het is niet omdat ik in Rotselaar woon dat ik niet op de hoogte ben van wat er gebeurt.

Dat van die groepvorming gebeurt inderdaad, maar dat is een gevolg van de discriminatie. Doordat ze gediscrimineerd worden gaan ze zich steeds meer met elkaar identificeren wat leidt tot groepvorming en een sterk samenhoorigheidsgevoel. Zo gaan ze reageren tegen de discriminatie, wat spijtig genoeg dikwijls op de verkeerde manier gebeurt.
Ik daag u uit om eens alleen het traject in metro Erasmus- B-kant en dan B-kant Kunst-Wet te doen. Doe dit om 11 s'avonds en uw visie zal wel veranderen. Doe dit alle werkdagen en ge moogt u racist noemen zoals die andere VB-tegenstanders ons noemen. Ga eens 1-maand in de sociale blokken in anderlecht wonen. Dan zul je pas weten wat een getto is. Ik hoop dat je geen blanke kinderen hebt en vooral dat ze geen meisjes zijn.

Veel geluk.

Waarom denk je dat er bijna geen blanken meer wonen in Schaarbeek en omstreken? Ze verhuizen allemaal naar Dilbeek, Lennik, Asse, Vilvoorde en de Waallse gemeenten rond Brussel

Laatst gewijzigd door Azal : 25 maart 2005 om 13:17.
Azal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:19   #67
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
DIT SOORT MENSEN HOORT NIET THUIS IN BELGIE!!
COMMENTAAR LEVEREN OP DE AUTOCHTONEN.
MOESTEN WIJ EENS PROBEREN IN DEN MAROC!!
DIRECT DEN BANANENBOOT OP EN TERUG NAAR DE MAROC!!
KUNDE DAAR WA MET UW GEITEN GAAN SPELEN IN DE BERGEN, WAAR GE NOG NIEEENS STROMEND WATER OF ELECTRIQUE HEBT!!!

MECHELEN RULEZ....EN PREPARE YOURSELF FOR SUNDAY 3 APRIL!

RCM-KVM, OORLOG INT STAD!!

EEN GROTE STOET LANGS DA STORT DAT JULLIE DE MOSKEE NOEMEN....en dan......
Vergeet niet te ademen
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:24   #68
Azal
Burger

Standaard

Citaat:

I rest my case.

Zie hier het voorbeel dat ik jullie beschrijf. Den deze hier onmiddelijk deporteren naar land van oorsprong (indien een hij een misdrijf pleegt), ga maar met uw moslima in een lemen hutteken van uw bakkes maken.
Oud 25 maart 2005, 13:25   #69
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azal
Ik daag u uit om eens alleen het traject in metro Erasmus- B-kant en dan B-kant Kunst-Wet te doen. Doe dit om 11 s'avonds en uw visie zal wel veranderen. Doe dit alle werkdagen en ge moogt u racist noemen zoals die andere VB-tegenstanders ons noemen. Ga eens 1-maand in de sociale blokken in anderlecht wonen. Dan zul je pas weten wat een getto is. Ik hoop dat je geen blanke kinderen hebt en vooral dat ze geen meisjes zijn.

Veel geluk.

Waarom denk je dat er bijna geen blanken meer wonen in Schaarbeek en omstreken? Ze verhuizen allemaal naar Dilbeek, Lennik, Asse, Vilvoorde en de Waallse gemeenten rond Brussel
Tiens Azal, ik weet waarover je spreekt. Tof he , die metro s'avonds
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:28   #70
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Als blank evenzeer die moslima´s mogen neuken, zou er toch geen probleem mogen zijn.
Oud 25 maart 2005, 16:36   #71
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Kennelijk een gevoelige snaar geraakt, kan ik het heus niet helpen dat jullie wijfjes zo graag van de bil gaan bij marrokaantjes, waarschijnlijk omdat de eigen mannetjes liever pinten pakken en zich dik eten met vlees. Moet wel erg zijn, mijn volk zo haten, en waarschijnlijk is je huidige vriendin/vrouw/meisje waar je verliefd op bent, door één of waarschijnlijk meerdere van ons besprongen geweest, is't nie hier dan wel op die reis naar Marrokko, Turkije, Tunesië, of eender welke andere Meest-populaire vakantiebestemming voor Vlamingen . Ach ja, t'is maar een gedacht.

Hoe dan ook, ik heb dit land graag en helft van z'n inwoners, en van allebei is't wederzijds, dus ik zie geen reden om hier weg te gaan. Een prettige weekend, vanwege Yasser & Sofie
Oud 25 maart 2005, 16:50   #72
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Kennelijk een gevoelige snaar geraakt, kan ik het heus niet helpen dat jullie wijfjes zo graag van de bil gaan bij marrokaantjes, waarschijnlijk omdat de eigen mannetjes liever pinten pakken en zich dik eten met vlees. Moet wel erg zijn, mijn volk zo haten, en waarschijnlijk is je huidige vriendin/vrouw/meisje waar je verliefd op bent, door één of waarschijnlijk meerdere van ons besprongen geweest, is't nie hier dan wel op die reis naar Marrokko, Turkije, Tunesië, of eender welke andere Meest-populaire vakantiebestemming voor Vlamingen . Ach ja, t'is maar een gedacht.

Hoe dan ook, ik heb dit land graag en helft van z'n inwoners, en van allebei is't wederzijds, dus ik zie geen reden om hier weg te gaan. Een prettige weekend, vanwege Yasser & Sofie
Moet wel zeggen dat Soffie wel erg dom moet zijn als ze je zo graag ziet na al je uitspraken maar ja lievde is blind
Oud 25 maart 2005, 16:57   #73
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Klein pietje klein verstandje!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 17:09   #74
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Klein pietje klein verstandje!
Hoe wete gij da
Oud 25 maart 2005, 17:27   #75
premier
Vreemdeling

Standaard

het zijn een bende klootzakken! sorry dat ik het zo cru zeg maar tis wel de waarheid. zo'n typisch vlaamse chiro- of scoutsfuif die verbrod wordt door die noord-afrikaanse allochtoontjes. en wij -- die brave vlamingkjes -- moeten dat allemaal maar laten gebeuren en er onze fuifkes voor stilleggen ...

Laatst gewijzigd door premier : 25 maart 2005 om 17:27.
premier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 17:29   #76
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azal
Hoe wete gij da
hoe groter het bakkes hoe kleiner de ...
Oud 25 maart 2005, 17:30   #77
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Tja, als ge dit leest is het niet verwonderlijk dat er mensen zijn die zeggen dat de moslimcultuur en de Westerse cultuur niet compatibel zijn.
Haloo, wake up!
Lees Raven's posten van 3 maanden terug of eerder. Hij was de nummer 1 islam-basher, nu doet hij alsof hij moslim is om angst te zaaien. Leuk dat jullie er allemaal instinken.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 25 maart 2005 om 17:31.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 17:35   #78
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Haloo, wake up!
Lees Raven's posten van 3 maanden terug of eerder. Hij was de nummer 1 islam-basher, nu doet hij alsof hij moslim is om angst te zaaien. Leuk dat jullie er allemaal instinken.
Onnozele uitspraken vragen om een onnozel antwoord!
Oud 25 maart 2005, 17:39   #79
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Tiens Azal, ik weet waarover je spreekt. Tof he , die metro s'avonds
In een bepaalt costum was dat nog toffer daarme dat ik me nu anders kleed als ik de metro neem.
Oud 25 maart 2005, 17:54   #80
sinan123
Banneling

Standaard

@ Raven,
Waarom doe je dit allemaal niet onder een andere nick?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be