![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() DIT SOORT MENSEN HOORT NIET THUIS IN BELGIE!!
COMMENTAAR LEVEREN OP DE AUTOCHTONEN. MOESTEN WIJ EENS PROBEREN IN DEN MAROC!! DIRECT DEN BANANENBOOT OP EN TERUG NAAR DE MAROC!! KUNDE DAAR WA MET UW GEITEN GAAN SPELEN IN DE BERGEN, WAAR GE NOG NIEEENS STROMEND WATER OF ELECTRIQUE HEBT!!! MECHELEN RULEZ....EN PREPARE YOURSELF FOR SUNDAY 3 APRIL! RCM-KVM, OORLOG INT STAD!! EEN GROTE STOET LANGS DA STORT DAT JULLIE DE MOSKEE NOEMEN....en dan...... Laatst gewijzigd door VlomsBelang : 25 maart 2005 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2005 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou het helpen als we goed opgeleide (door het CGKR) relproefpersonen zouden inzetten via de kliklijnen van de PS ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laten we gratis teddyberen verstrekken aan die kinderen van ALLah aan de ingang.
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Veel geluk. Waarom denk je dat er bijna geen blanken meer wonen in Schaarbeek en omstreken? Ze verhuizen allemaal naar Dilbeek, Lennik, Asse, Vilvoorde en de Waallse gemeenten rond Brussel Laatst gewijzigd door Azal : 25 maart 2005 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zie hier het voorbeel dat ik jullie beschrijf. Den deze hier onmiddelijk deporteren naar land van oorsprong (indien een hij een misdrijf pleegt), ga maar met uw moslima in een lemen hutteken van uw bakkes maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als blank evenzeer die moslima´s mogen neuken, zou er toch geen probleem mogen zijn.
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kennelijk een gevoelige snaar geraakt, kan ik het heus niet helpen dat jullie wijfjes zo graag van de bil gaan bij marrokaantjes, waarschijnlijk omdat de eigen mannetjes liever pinten pakken en zich dik eten met vlees. Moet wel erg zijn, mijn volk zo haten, en waarschijnlijk is je huidige vriendin/vrouw/meisje waar je verliefd op bent, door één of waarschijnlijk meerdere van ons besprongen geweest, is't nie hier dan wel op die reis naar Marrokko, Turkije, Tunesië, of eender welke andere Meest-populaire vakantiebestemming voor Vlamingen
![]() ![]() Hoe dan ook, ik heb dit land graag en helft van z'n inwoners, en van allebei is't wederzijds, dus ik zie geen reden om hier weg te gaan. Een prettige weekend, vanwege Yasser & Sofie
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() het zijn een bende klootzakken! sorry dat ik het zo cru zeg maar tis wel de waarheid. zo'n typisch vlaamse chiro- of scoutsfuif die verbrod wordt door die noord-afrikaanse allochtoontjes. en wij -- die brave vlamingkjes -- moeten dat allemaal maar laten gebeuren en er onze fuifkes voor stilleggen ...
Laatst gewijzigd door premier : 25 maart 2005 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees Raven's posten van 3 maanden terug of eerder. Hij was de nummer 1 islam-basher, nu doet hij alsof hij moslim is om angst te zaaien. Leuk dat jullie er allemaal instinken. Laatst gewijzigd door sinan123 : 25 maart 2005 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |