![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Excuseer, kheb zelf stage moeten doen op een OCMW. Zeggen ze me daar dat ze van de streek waar ik woon men nog hard werkt. Stond ik daar altijd mooi op tijd om half 9...kwam de rest er al toe om kwart voor 9. Een middagpauze van een uur? Nou, dat kon wel eens een half uurtje langer worden...om nog maar te zwijgen van de ontelbare keren dat er koffie werd gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ingenieurs bij de vlaamse gemeenschap verdienen meer dan in de private sector, meer vakantiedagen etc ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 28 maart 2005 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De VIK ... ik doelde wel op academisch geschoolde ingenieurs ( 5 jarige opleiding ), de industrieel ingenieurs hebben maar het startloon van een gewone adjunct van de directeur ( holt ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Maar dat zijn dan ook geen ambtenaren he.
Werknemers van de brussels mivb, nmbs etc ... zijn geen ambtenaren en krijgen dus later ook geen ambtenarenpensioen. Natuurlijk, toen Belgacom geprivatiseerd werd, stegen de lonen heel sterk, net zoals de werkdruk ... en het aantal zelfmoorden ... ( geen gezever ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 28 maart 2005 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jongen toch, je moest eens weten.
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() inderdaad gm10, maar het gaat nog verder ... zelfs in zuidelijk europa kent men geen kabinetten, daar wordt ook alles gedaan door de aanwezige ambtenarij, die over het algemeen wel dossierkennis hebben ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() heel weinig ...
![]() u heeft een punt. maar toch, universitair geschoolden hebben ook een loon vergelijkbaar met private sector, echter niet de bonussen en maar een halve dertiende maand. Maar ze hebben dan weer wel 40 dagen verlof ( 35 + 5 ) en een meer dan behoorlijk pensioen ( hoewel ... dat is nog maar af te wachten ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belangrijkste verschillen tussen de statuten bevoordelen/benadelen de ene tov van de andere, zonder enige morele grond. Dat ambtenaren niet onder hetzelfde statuut kunnen vallen als arbeiders, bedienden, ... uit de privé sector is bijgevolg fout.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 28 maart 2005 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 maart 2005 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste ambtenaren komen juist niet rechtstreeks in contact met de voor hen politiek verantwoordelijke minister. Die mag zich enkel tot hen richten via de leidende ambtenaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |