![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:DT_ge.89620$%[email protected]... > >> > >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> >> > >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> news:[email protected]... > >> >> > > >> >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> > news:[email protected]... > >> >> >> > >> >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >> news:[email protected]... > >> >> >> > > >> >> >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >> > news:[email protected]... > >> >> >> >> http://www.belgiantransfers.org/ > >> >> >> >> > >> >> >> >> Lees goed *de bewijzen* > >> >> >> > > >> >> >> > Domein geregistreerd bij Networksolutions.com, > >> >> >> > met een ongeldig/onbestaand Belgisch telefoon nummer > >> >> >> > in de regio Leuven > >> >> >> > ( +32-zone (0)13+9 cijferig abonnee nummer=nep) > >> >> >> > > >> >> >> > > >> >> >> > >> >> >> Niet gelukkig, met deze URL ? > >> >> >> > >> >> >> Ik geloof je op je politiek correct woord. > >> >> >> > >> >> >> http://www.belgiantransfers.org/ > >> >> > > >> >> > > >> >> > (ik ben absoluut niet "politiek correct", ik ben een democraat met > >> >> > waarden die universeel als waardevol worden ervaren - > >> >> > en daarover ga ik in geen geval met u in discussie) > >> >> > > >> >> > Maar ik ken de site. > >> >> > > >> >> > Voor een nuchtere observator zijn anonieme mission statements > >> >> > de facto verdacht. > >> >> > > >> >> > -- > >> >> > "Deze webstek is een onafhankelijk initiatief van een groep burgers > >> >> > die, > >> >> > los van hun > >> >> > professionele of andere activiteiten, een informatieve bijdrage > >> >> > willen > >> >> > leveren aan > >> >> > het transferdebat. Het project wordt financieel uitsluitend gedragen > >> >> > door > >> >> > de > >> >> > initiatiefgroep en is op geen enkele wijze verbonden met politieke > >> >> > partijen of > >> >> > drukkingsgroepen." > >> >> > -- > >> >> > > >> >> > Een simpele WHOIS bij NetworkSolutions.com > >> >> > geeft als eigenaar die bekende universiteits Prof > >> >> > (met een nep telefoon nummer maar verder correcte registratie info) > >> >> > die in be.politics frequent zijn politiek-uitgesproken mening > >> >> > verkondigde. > >> >> > > >> >> > Niets mis mee, > >> >> > maar daarmee kan het woord "onafhankelijk" snel afgevoerd worden. > >> >> > > >> >> > > >> >> > >> >> Ach, mischien vervang je "onafhankelijk" door 'Vlaams'. > >> >> > >> >> Dus deze bekende Unief Prof is niet onafhankelijk. > >> >> > >> >> Je hebt gelijk, hij heeft water nodig om te overleven. > >> > > >> > > >> > AFAIK zijn de transfers een feit. > >> > Het zou heel naïef zijn om dit te ontkennen. > >> > > >> > Maar het is even naïef van http://www.belgiantransfers.org/ > >> > om te stellen dat het > >> > "onafhankelijk initiatief" betreft. > >> > > >> > Het is namelijk vrijwel onmogelijk om naar de transfers > >> > op een onafhankelijke manier te kijken: > >> > als Vlamingen zijn wij een betrokken partij, > >> > geen observerende buitenstaanders. > >> > > >> > >> En de waalse vrienden welke beweren dat er geen zijn dat zijn > >> dan wel de onafhankelijke buitenstaanders. > > > > Walen die dat beweren negeren een feit, > > maar gebruiken meestal solidariteids verklaringen > > om de transfers te legitimeren. > > > >> Jij beweert dus dat de op papier bewezen feiten er niet zijn > >> enkel omdat het om belgische onderzoekers gaat, zoals de KBC > >> > >> De waarheid is steeds *onafhankelijk* > > > > > > De waarscheid is subjectief en kent nuances, en niemand heeft > > enige vorm van universele waarheid in pacht. > > Er is maar één waarheid, de rest zijn leugens. > > > De helden van vandaag zijn de oorlogsmisdadigers van morgen. > > Geschiedenis, les 1. > > > > Fout, de manifestenschrijvers van vroeger zijn de Volksverraders van > vandaag Ik heb een inschattingsfout gemaakt. U lijkt geen discussie te willen voeren, maar u post aan een hoog tempo platte, verwerpelijke, domme, arrogante en bedreigende ("sla dood") propaganda en extremistische ideeen. Ik heb de indruk dat u het authentieke Vlaamse gedachtengoed misbruikt voor het uiten van uw frustraties. Na uw stroom postings vol haat-discours, met oproep tot doodslag, lijkt verdere gedachtenwisseling zinloos. |
![]() |
#62 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:mT3he.89851$%[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:DT_ge.89620$%[email protected]... >> >> >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > >> >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> > news:[email protected]... >> >> >> >> >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> news:[email protected]... >> >> >> > >> >> >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> > news:[email protected]... >> >> >> >> >> >> >> >> "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> >> news:[email protected]... >> >> >> >> > >> >> >> >> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> >> > news:[email protected]... >> >> >> >> >> http://www.belgiantransfers.org/ >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> Lees goed *de bewijzen* >> >> >> >> > >> >> >> >> > Domein geregistreerd bij Networksolutions.com, >> >> >> >> > met een ongeldig/onbestaand Belgisch telefoon nummer >> >> >> >> > in de regio Leuven >> >> >> >> > ( +32-zone (0)13+9 cijferig abonnee nummer=nep) >> >> >> >> > >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> >> >> Niet gelukkig, met deze URL ? >> >> >> >> >> >> >> >> Ik geloof je op je politiek correct woord. >> >> >> >> >> >> >> >> http://www.belgiantransfers.org/ >> >> >> > >> >> >> > >> >> >> > (ik ben absoluut niet "politiek correct", ik ben een democraat >> >> >> > met >> >> >> > waarden die universeel als waardevol worden ervaren - >> >> >> > en daarover ga ik in geen geval met u in discussie) >> >> >> > >> >> >> > Maar ik ken de site. >> >> >> > >> >> >> > Voor een nuchtere observator zijn anonieme mission statements >> >> >> > de facto verdacht. >> >> >> > >> >> >> > -- >> >> >> > "Deze webstek is een onafhankelijk initiatief van een groep >> >> >> > burgers >> >> >> > die, >> >> >> > los van hun >> >> >> > professionele of andere activiteiten, een informatieve bijdrage >> >> >> > willen >> >> >> > leveren aan >> >> >> > het transferdebat. Het project wordt financieel uitsluitend >> >> >> > gedragen >> >> >> > door >> >> >> > de >> >> >> > initiatiefgroep en is op geen enkele wijze verbonden met >> >> >> > politieke >> >> >> > partijen of >> >> >> > drukkingsgroepen." >> >> >> > -- >> >> >> > >> >> >> > Een simpele WHOIS bij NetworkSolutions.com >> >> >> > geeft als eigenaar die bekende universiteits Prof >> >> >> > (met een nep telefoon nummer maar verder correcte registratie >> >> >> > info) >> >> >> > die in be.politics frequent zijn politiek-uitgesproken mening >> >> >> > verkondigde. >> >> >> > >> >> >> > Niets mis mee, >> >> >> > maar daarmee kan het woord "onafhankelijk" snel afgevoerd worden. >> >> >> > >> >> >> > >> >> >> >> >> >> Ach, mischien vervang je "onafhankelijk" door 'Vlaams'. >> >> >> >> >> >> Dus deze bekende Unief Prof is niet onafhankelijk. >> >> >> >> >> >> Je hebt gelijk, hij heeft water nodig om te overleven. >> >> > >> >> > >> >> > AFAIK zijn de transfers een feit. >> >> > Het zou heel naïef zijn om dit te ontkennen. >> >> > >> >> > Maar het is even naïef van http://www.belgiantransfers.org/ >> >> > om te stellen dat het >> >> > "onafhankelijk initiatief" betreft. >> >> > >> >> > Het is namelijk vrijwel onmogelijk om naar de transfers >> >> > op een onafhankelijke manier te kijken: >> >> > als Vlamingen zijn wij een betrokken partij, >> >> > geen observerende buitenstaanders. >> >> > >> >> >> >> En de waalse vrienden welke beweren dat er geen zijn dat zijn >> >> dan wel de onafhankelijke buitenstaanders. >> > >> > Walen die dat beweren negeren een feit, >> > maar gebruiken meestal solidariteids verklaringen >> > om de transfers te legitimeren. >> > >> >> Jij beweert dus dat de op papier bewezen feiten er niet zijn >> >> enkel omdat het om belgische onderzoekers gaat, zoals de KBC >> >> >> >> De waarheid is steeds *onafhankelijk* >> > >> > >> > De waarscheid is subjectief en kent nuances, en niemand heeft >> > enige vorm van universele waarheid in pacht. >> >> Er is maar één waarheid, de rest zijn leugens. >> >> > De helden van vandaag zijn de oorlogsmisdadigers van morgen. >> > Geschiedenis, les 1. >> > >> >> Fout, de manifestenschrijvers van vroeger zijn de Volksverraders van >> vandaag > > > Ik heb een inschattingsfout gemaakt. > > U lijkt geen discussie te willen voeren, > maar u post aan een hoog tempo platte, > verwerpelijke, domme, arrogante en bedreigende ("sla dood") > propaganda en extremistische ideeen. > > Ik heb de indruk dat u het authentieke Vlaamse gedachtengoed > misbruikt voor het uiten van uw frustraties. > > Na uw stroom postings vol haat-discours, met oproep tot doodslag, > lijkt verdere gedachtenwisseling zinloos. > Klopt, ik wissel geen gedachten met politiek correct, aangezien het enige resultaat kan zijn, politiek correct verraad. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |