![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor Rudy - iedereen kent hem zeker nog als het vriendje van Peter de Rijck - is het duidelijk: hij ziet enkel naar het etiket van een partij. De inhoud is voor hem niet van belang. Waarom zeg ik dit? BUB is erom gekend zich niet in de links-rechtsdiscussie te willen werpen. Wij hebben standpunten, die door velen als rechts worden aanzien, en standpunten die door anderen als links worden aanzien. Omdat het kind een naam moet hebben, noemen wij dat centrum. Voor Rudy is dit des duivels. Toch, als we zouden beslissen om ons centrum-rechts te noemen, zou het plots mooi zijn - al houden we dezelfde inhoud. Zou hij zulk een gemanouvreer hebben geleerd van zijn vorig voorzitter, Hendrik - ik heb in elf partijen gezeten - Boonen? Of misschien van diens compaan Eduard Verlinden? Alleszins, voor BUB is het duidelijk: wij zijn in sé noch links, noch rechts. Wij zijn links waar het hoort, en rechts waar het moet.
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Daar lig ik niet wakker van. Maar nu weet ik nog niet waar het over gaat (en ik ben ijdel, ik w�*l weten wat men over mij schrijft ![]()
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eduard Verlinden: "ik voel mij in mijn mannelijke eer gekrenkt omdat ik over affiches zie dat 1 op vijf vrouwen van de trap valt" (cf. de campagne gevoerd in het kader van echtelijke mishandeling). ![]() ![]()
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zeg, weet je nog, Kim, toen we Rudy vroegen in de tijd om bij BUB te komen (na het LA-debacle) dat hij weigerde, tenzij hij lijsttrekker mocht zijn? En nu zit hij te zeveren over rechtzinnigheid, studentenclubs, en wil hij de schuld zelfs op BPlus en meerbepaald Ludo steken dat hij geen lijsttrekker mocht zijn. Dát vind ik zielig en kinderachtig!
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 20 mei 2005 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, nu heeft hij een eigen partijtje en ik wens hem daar veel plezier toe! Laat hem kankeren tegenover ons, "studenten"... Dat hij zich maar amuseert met o.a. PDR ![]()
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eens de argumenten op zijn, begint die studentenclub met het -proberen- van de persoon, die de argumenten op politiek vlak wil houden, in een kwalijk daglicht te stellen. En dan maar schimpen op anderen dat ze hetzelfde met hen doen... Nu goed hoor, U doet maar, maar mij krijgt U niet zover dat ik me verlaag tot het niveau van uw puberale vereniging, hoor! |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy, dat bent u al een hele tijd aan het doen!
![]() Tja, de waarheid kwetst he!
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat ik U verwittigen Bubbeltjes: Doe zo rustig verder en U gaat me nog meer PB'kes mogen sturen met de vraag om te stoppen met aanvallen op de BUB te lanceren... Alleen zullen het dan ook echt aanvallen zijn, die ik lanceer! U zal het gauw genoeg in jullie clubkasje voelen... By the way, uw versie van het verhaal omtrent lijsttrekker klopt niet helemaal: U wou mij dat aanbieden, omdat U mij een geschikte persoon ervoor vond. Natuurlijk begrijp ik dat uw clubke dat nu anders moet vertellen, want anders heeft het geen effect in uw pogingen om mij 'zwart te maken'. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Tussen deze discussies door werkt Nationale Unie lustig voort. De laatste persmededeling is zelfs zeer recent: 1 februari 2005...
Nog eventjes doorwerken Rudy, en je bent up to date! Als je wil weten wat er in België gebeurd is sinds dien, ga dan maar eens kijken bij ons op www.b-u-b.be
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
btw: moeten we dit nu opvatten als een bedreiging? Ga je onze financieen stelen?
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() pour la petite histoire:
ik heb nooit een pb gezonden met de vraag om de aanvallen te stoppen. ik lig van uw aanvallen niet wakker hooor, en als jij je ermee amuseert, dan moet je het zeker niet laten.
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is er afgelopen tijd zoal gebeurd in BUB-Sesamstraat: - Klacht ingediend tegen VRT en RTBF: resultaat? Goe op het smoeleke gegaan. De rest van de débacles ga ik gewoon niet vernoemen... |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik heb die PB gestuurd...
![]() Ik dacht dat er nog wat gezond verstand aanwezig was in het hoofd van Rudy maar blijkbaar is dat niet het geval...