![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Lees 'kijk naar jezelf' als je mij beter wilt begrijpen. Ik ben afkomstig van de balkan en moet eerlijk toegeven dat ik minder lastigevallen wordt door de politie dan mijn Marokkaanse vrienden. Die moeten veel regelmatiger hun paspoort tonen en worden als ze in een groepje staan sneller tegengehouden.
Je vergelijkt trouwens twee verschillende dingen. De criminele Oost-Europeanen waar ze over spreken zijn vaak kortstondig in ons land en zijn hier enkel en alleen om de reden om hier diefstallen te plegen en dan zelf terug te keren. Hit & run criminaliteit dus. Is iets heel anders dan de criminele marokkaantjes. Die wonen hier om meer verscheiden redenen, komen hier niet kortstondig om enkel te pikken. Ook de structuur van de bendes zijn heel anders. Criminele Marokkaantjes zitten misschien in een jeugdbende, maar dat is hel iets anders dan veteranen uit de Balkan die hun plunderterreinen naar hier verlegd hebben. Je moet niet doen alsof ik de problematiek ontken, dat is jou vooroordeel. Maar ik scheer ze niet over dezelfde kam. Dat de politie een specifiek beleid maakt voor internationale criminaliteit is geen slechte zaak. Maar doe maar niet alsof de politie geen beleid heeft voor moslimcriminaliteit. Denk maar eens aan de terroristencel. Waarom vind je daar geen woord terug over Russen, ... ? Dat wordt echter niet specifiek vermeld in hun beleid, maar is er zeker in opgenomen. Als je nog van die ondoordachte kritiek wil geven, awel, saluut en de kost.... 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Burger
|
![]() [size=3]Mijn Waarde Joskewiet, [/size]
[size=3].....(citaat) ''[/size]Ik dacht niet dat hij dat gezegd heeft, enkel dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en de jongerenoverlast in bepaalde buurten''. [size=3]EXACT ! [/size].....(citaat) "ze zijn toch niet allemaal zo..."? Inderdaad is dit enige door (s)links aangedragen excuus niet steekhoudend. In ieder geval zijn het er namelijk wel heel veel. Veel te veel. Te veel! Doch de zich politiek ''correct'' noemenden wensen deze realiteit niet te zien. Logisch, want zij hebben deze situatieveroorzaakt. Het val mij nog mee dat er geen loze kreten worden gebruikt als onze lieve Heer heeft nu eenmaal niet allemaal gelijk geschapen. Ik prijs mij daarmede zeer gelukkig. Als ik God was zou ik mij kapot schamen dat men beweert dat wij naar zijn beeld en gelijkenis zijn geschapen. Als ik mij heen kijk en naar sommige refelecties op dit forum kan dat toch niet waar zijn..... .....(citaat) ''het onweerlegbare verband tussen bepaalde afkomsten en criminaliteit en overlastgedrag'' Inderdaad. Onweerlegbaar. Vandaar dat men u probeert af te leiden van het onderwerp. Het proberen te ontnemen van uw lust tot discussie is slechts te wijten aan gebrek aan tegenargumentatie. Die ligt namelijk achter de kim van hun gezichts- en begripsvermogen. Verheug u derhalve op het feit dat u bent gezegend met het hebben van meer inzicht dan de de (s)linkse aanvallers. U wordt verweten dat ''u zich focust u op verkeerde zaken'' => Dat zeggen ze van mij ook...... Met trots kijk ik dan naar mij pink in de wetenschap verkerend dat daarin meer intelligentie zit dan, etc. Er zij er zelfs die niet eens goed kunnen lezen. Zo worden er retoriche vragen gesteld en word ik ''Mijnheer Esceha'' genoemd, terwijl ik toch steeds heel duidelijk mijn naam noem. Cor Schorel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
_________________ LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken" Laatst gewijzigd door Esceha : 9 juni 2005 om 23:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Burger
|
![]() Een aantal van u is nog steedfs niet overtuigd, dus doe ik er vanuit mijn archief gewoon nog een schepje bovenop. Het begint namelijk al als ''ze'' binnenkomen.
Zo werd een oude kazerne in Haarlem een asielzoekerscentrum. De ondernemers in de nabijheid zagen hun omzet direct stijgen, maar hun kassa bleef leeg..... [size=3]En dan nog een. Ware het niet triest, dan zou men om het volgende krantenbericht kunnen lachen. [/size] [size=3]Smoes met prijskaartjes..... Bron Telegraaf: Smoes met prijskaartjes..... AMSTERDAM - Een Russische asielzoeker (31) spiegelde de rechtbank Leeuwarden wel een heel doorzichtige smoes voor. De gestolen spullen die bij hem waren ontdekt door de politie, zouden niet zijn gestolen. ,,Het is een traditie bij ons dat het prijskaartje nog hangt aan gegeven cadeaus", aldus de man, die zijn buit had opgeslagen in het asielzoekerscentrum in Dokkum. Justitie eist vijftien maanden cel wegens heling en winkeldiefstallen. De rechtbank doet op 4 januari uitspraak. Cor Schorel [email protected] [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
_________________ LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken" Laatst gewijzigd door Esceha : 14 juni 2005 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Bedankt, ik ben nu volledig overtuigd.
![]()
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() [size=3].....zo horen wij vaker zaken niet of niet direct "uit angst dat het stigmatiserend zal uitpakken"......
MISBRUIK MEISJES IN ASIEL-PAND Bron Algemeen Dagblad 30 januari 2002 Het afgelopen jaar zijn in Leiden zeker 6 minderjarige asielzoeksters seksueel misbruikt. De daders zijn vermoedelijk mannelijke, eveneens minderjarige vluchtelingen uit Angola die in hetzelfde opvangcentrum woonden. Dit blijkt uit een vertrouwelijke notitie van Stichting Nidos, die verantwoordelijk is voor de opvang van de alleenstaande minderjarige asielzoekers (ama's). Het misbruik kwam aan het licht toen meisjes zich bij het Leiden meldden omdat zij ongewenst zwanger waren geraakt. Acht meisjes vroegen om een abortus. Twee van hen waren al vóór hun komst in het centrum zwanger geraakt, bij zes gebeurde dat in Leiden. Een aantal zei te zijn meegenomen door landgenoten naar een plaats buiten het centrum en daar te zijn misbruikt. Op basis van de verklaringen konden hulpverleners noch politie bewijzen dat het om verkrachtingen ging. Later ging een groep Angolese jongeren in het centrum zich steeds opstandiger gedragen tegenover hulpverleners. Ook bleek dat er in het gebouw intensief seksueel verkeer was tussen de ama's. Volgens een deskundige die werd geraadpleegd in Leiden, werden de slachtoffers, met name uit Angola en Guinee, het doelwit van `groepsdruk waaraan niet te ontkomen valt'. ,Daarbij werd uit allerlei signalen ook snel duidelijk dat de meiden zich enorm onder druk gezet voelen (...). Vrijen met condoom gebeurt onder druk van de jongen niet'', aldus het Nidos in zijn analyse. Als de meisjes over het misbruik zouden klagen, werden ze `onderling afgestraft'. Een woordvoerster van het Nidos bevestigt het bestaan van de notitie, maar wil op de inhoud niet ingaan. ,,We proberen het juist intern op te lossen, niet via de pers. Bovendien zijn we bang dat het stigmatiserend zal uitpakken voor Angolese jongeren.'' Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekerskent de notitie niet en kan daarom niet ingaan op de problemen in het Leidse centrum. = Morgen is het uw dochter of kleindochter en toch horen wij vaker zaken niet of niet direct "uit angst dat het stigmatiserend zal uitpakken"......Waarom wordt ik als vaderlander dan wèl gestigmatiseerd? Cor Schorel [/size]
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burger
|
![]() [size=2]Van degenen die het voorbeeld moeten geven mag ik verwachten dat zij smetvrij zijn. Ik vind jatten van gemeenschapsgeld toch echt ook crimineel.
Zo maar één voorbeeld van "verdwenen" belastinggeld. Bron: Radio journaal 18 juli 2001 De inspectie te Den Haag zet vraagtekens bij bepaalde uitgaven van een islamitische school te Den Haag. 1. De inkomsten van de school zou zijn gebaseerd op een onjuist opgegeven aantal leerlingen. 2. Voorts blijkt uit het accountants-rapport is dat f 400.000,- is uitgegeven aan: a. hoge onkosten declaraties. b. afkoopsom van een (ten onrechte) ontslagen medewerker. c. ..........huwelijkscadeau voor de zoon van de voorzitter.......... .....dan weet ook u weer even waar bepaalde delen van ons belastinggeld naar toe "verdwijnen"..... = En als ik zaken opsom die ik gewoon ui9t de media verneen en er iets van durf te zeggen, wordt mij veelal verweten dat ik uit mijn nek klets en discrimineer..... Nu begrijpt u wellicht dat ik slechts mijn schouders ophaal over degenen die mij zin voor realitiet verwijten. Zo, nu heeft u weer wat ''voer'' om over na te denken, wie er nu eigenlijk gelijk heeft. Cor Schorel[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
_________________ LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken" Laatst gewijzigd door Esceha : 14 juni 2005 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een moederlander.
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij niets beters te doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=G1KFK98G
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 juni 2005 om 18:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() .....(citaat) ''.....da's als Christen!''
Ook d�*t ben ik, zij het volgens degenen waarover ik hier schrijf mij een Christenhond noemen. - .....(citaat) ''Heb jij niets beters te doen?'' Er bestaat in mijn visie niets beters dan proberen er voor te zorgen dat mijn (klein)kinderen in een nog enigszins leefbaar vaderland kunnen wonen. - .....(citaat) ''50% en ze maken 10% van de bevolking uit. Dat geeft zo een vijftal maal 'crimineler', louter gebaseerd op de gevangenispopulatie''. U begrijpt als een van de weinigen exact hetgeen ik hier probeer duidelijk te maken. Volgens de meesten zie ik het te negatief. Gelukkig is dat niet zo. Wat zouden de (s)linksen lachen als ik dat zou erkenen, want volgens (foto)negatieven, zouden alle blanken zwart zijn en zwarten blank..... Cor Schorel. [email protected] [email protected]
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() De kriminaliteit van den vreemde is een nieuwe vorm van terroristische oorlogsvoering. Dit kan en mag men niet ontkennen. Ze zijn krimineler omdat ze krimineler willen zijn. Ze willen ons wegjagen om zo onze rijkdommen en eigendommen af te pakken. In de nabije toekomst zal deze invatie-oorlog zich stillaan meer aan het oppervlak tonen, maar dan zal het helaas reeds te laat zijn om de invallende hordes terug te drijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
90 autochtoners herbergen namelijk evenveel misdadigers als 10 allochtoners. ![]() Zo, dat kunt ge gebruiken in het vervolg van uw haatcampagnes....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rome is ook op een soortgelijke manier gevallen : De romeinen waren zo verzwakt door hun decadentie en vervreemding dat het een fluitje van een cent was voor de germanen om rome in te nemen. Leer uw geschiedenis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... Zijt ge wel zeker dat het niet door de taktiek van de Moslims is dat we geen genoeg kinderen meer maken??? Tijd om Charles Martel terug te roepen! En ik wed dat de zwarten in de VS juist hetzelfde aan het doen zijn! Wie zouden we dan oproepen?
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om in een adem te bevestigen dat de helft van onze gevangenispopulatie bestaat uit vreemdelingen, waarbij het grootste gedeelte van Marokkaanse afkomst is. |
|
![]() |
![]() |