![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen wij het helpen dat jij het kleurvolle toejuicht en 'kleurvolle' verguist?
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Rommel was wat zijn naam ons meedeelt
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Knuppel is wat haar naam je meedeelt.
Een nazi dus. ![]()
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() Jullie (= de aanhangers) verschillen alvast op 1 fundamenteel punt van Pim Fortuyn....Kijk maar `s op deze pagina...
http://spitsnet.nl/binnenland/372345.shtml
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
???? Heb ik ooit gezegd dat ik een VB'er ben, neen dat ben ik niet... Ik ben geeneens een Vlaams-nationalist, wel eerder conservatief (oei, nu wordt ik naar de Goelag gestuurd zeker...) Dus het gaat hier niet om mijn achterban... Wel zal ik niet alle Blokkers over een kam scheren zoals jij dat voortdurend doet. Daar zitten ook verstandige mensen tussen, zoals een Bart Laeremans. Ik heb er alleszins geen probleem mee om mij te distantiëren van 'Guderian'...of alleszins van de meerderheid van zijn ideeën. In het gewone leven is hij misschien wel nen toffe pee (grijns), maar dar kan ik niet over oordelen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ..word ik... mijn excuses voor deze gruwelijke taalfout...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als hij mij niet als blokker zou kunnen catalogeren, dan zou zijn beperkte hokjesgeest wel eens tilt kunnen slaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Piano - Zwakke uitleg? Hoezo?
Dit zijn de bedreigingen die ik kreeg. In tegenstelling tot jou, verval ik niet in 'plat racisme' tegenover de één of andere bevolkingsgroep. Waarom jij trouwens als jood zou worden aanzien is mij een raadsel, tenzij dat ze doorhebben dat jij ook het typetje Wallenberg bent. Maar zelfs daarin schreef je dat je grootvader een SS'er was. Dus ik begrijp het helemaal niet, temeer je zelfs op het Joodse forum van Henri Rosenberg als notoire antisemitist bekend staat. Politicsinfo.net Forum Index Inbox :: Bericht Van: Ael member Aan: Vicky Geplaatst: Za 24 Mei 2003, 16:35 Onderwerp: Verdwijn van dit forum Verdwijn of je aan een aardig eindje trekken , feeks laatste waarschuwing Politicsinfo.net Forum Index Inbox :: Bericht Van: Ael member Aan: Vicky Geplaatst: Za 24 Mei 2003, 16:40 Onderwerp: ga naar Israel trut Pak uw vent en ga naar Israel bitch Joodse blowjobber Politicsinfo.net Forum Index Inbox :: Bericht Van: Ael member Aan: Vicky Geplaatst: Za 24 Mei 2003, 17:01 Onderwerp: bitch u zal het nooit leren Joodse hoer Stekene... ik val niet graag in herhaling verdwijn fascicste en aanhangster van Sharon Politicsinfo.net Forum Index Inbox :: Bericht Van: Ael member Aan: Vicky Geplaatst: Za 24 Mei 2003, 17:11 Onderwerp: Re: bitch quote: Originally posted by Vicky Kom maar af Mustapha! reken maar de maat is vol nu Politicsinfo.net Forum Index Inbox :: Bericht Van: Ael member Aan: Vicky Geplaatst: Za 24 Mei 2003, 20:08 Onderwerp: beetje traag van begrip of wat verdwijn kuist uw kot op of brei een beetje door al uw gestook is het blok nog groter geworden teef we krijgen jullie wel en hou u maar gedeisd als ik u een goede raad mag geven |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Ik begrijp dus echt niet wat sommige mensen bezielt om in Politicsinfo iets te posten. Ik heb dat forum welgeteld 10 minuten bekeken en wist genoeg.
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daar lopen precies nog grotere zotten rond als hier. Er wordt wel eens gescholden of onnozel gedaan, maar al bij al is het hier toch best gezellig. Er wordt zelfs regelmatig iets zinnig gezegd, van welke kant ook...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Ja, dat is waar. Vroeger was het best gezellig op PI, maar sedert ongeveer een jaar geleden werd de sfeer verpest door een paar nieuwkomers die de boel verzieken. Weinigen van vroeger zijn er gebleven.
Ik heb ook al gemerkt dat er hier meer humor wordt gebruikt om iets te weerleggen, in plaats van het ordinaire taalgebruik dat sommigen op PI hanteren. Toen ik de dreigementen daar bekend heb gemaakt, kreeg ik volgende reacties: Jonas De muynck Geregistreerd op: 11-1-2002 Berichten: 8689 Uit: Schaerbeek Iets doms? Nee, dit is to the point! Wat hebben wij te maken met haar ruzie met één of andere "ael"?! dat ze dat bij de adm gaat regelen en dat ze voor de rest haar smoel houdt in plaats van rel te stoken met anderen. Niveau, hé? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
2. Waar staat mijn naam (welke naam?) ergens op dat joodse forum? Nu, Henri Rosenberg is helemaal niet representatief voor de joodse gemeenschap en het feit dat hij het Vlaams Blok opvrijt zie ik al helemaal niet zitten. Ik heb'm dat ook gezegd/geschreven en het zou me dus niet verbazen als hij me daarvoor alleen al als anti-semiet zou uitmaken. Joden interpreteren kritiek nogal gemakkelijk als anti-semitisme.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Jij bent daar niet weg, en nooit weg geweest. Daar zorgen je meerdere nicks wel voor.
![]() Verder hoef je mij Wallenberg niet te leren kennen, hoor! Het is vooral de laatste alinea die nog maar eens aantoont wat je werkelijk denkt. Wil je iets leren over de Joden? Over Israël? Ga dan naar volgende site en lees het, misschien is er nog hoop. ![]() http://www.us-israel.org/jsource/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar je vergist je, ik opereer enkel onder the Piano, en een enkele keer als Insp. Canardo. Dat is helemaal geen geheim, dat weet iedereen op PI. Je hoeft mij geen links toe te sturen, ik woon, werk en leef temidden van de Antwerpse joden, dus ben ik goed geplaatst om mijzelf een oordeel over de joden te vormen. Neem het van me aan: "de" joden bestaan niet ![]()
![]() |