![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar we praten hier over de laatste decennia... In onze lage landen is er de neiging om te doen alsof de terroristen een excuus hebben, dat we aanleiding hebben gegeven, dat het aan de armoede in de islamitische wereld ligt en bovendien onze schuld zou zijn... of dat we nog niet lief en aardig genoeg zijn geweest voor islamitische immigranten en hun families. Allemaal dwaalsporen, maar wel gevaarlijke dwaalsporen waarvan slimme terroristen gebruik kunnen maken... en meestal linkse domme belgen slikken als pudding.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 27 juli 2005 om 18:03. |
|||||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
[font=Arial]Heel zielig![/font] [font=Arial]Men kan de kruistochten niet vergelijken met nu![/font] [font=Arial]Als men de laatste tweehonderd jaar bekijkt is de wereld kompleet veranderd dankzij de wetenschap en de daaruitgaande ontwikkelingen![/font] [font=Arial]Ook de kerk is enorm geëvolueerd![/font] [font=Arial]De islam NIET!!!!![/font] [font=Arial]Daar is het gewoon in vraag stellen van de koran al een misdrijf![/font] [font=Arial]Dus stop je zever in zakjes maar waar ik denk![/font] [font=Times New Roman][/font] |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is de onderdrukking van Palestijnen werkelijk een zinnige reden een negentienjarige Germaine Lindsay om zich in een Londense metro tot ontploffing te brengen en een zwangere vrouw en een eenjarig kind achter te laten?
Nog zo'n vraagje ! Waarom slaan Palestijnse zelfmoordenaars juist toe als Israël op het punt staat om gebied over te dragen aan hun eigen Palestijnse Autoriteit?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
elke keer je naar de supermarkt gaat en iets koopt ... Om te beginnen ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#67 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergeet niet dat het de kristenen (amerikanen) geweest zijn, die in Joegoslavie, een einde hebben gesteld aan de genocide op de moslims aldaar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bob : 27 juli 2005 om 21:08. |
|||||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Europees Commissaris
|
Da's jouw repliek om te beweren dat moslims in het algemeen extremisten en terroristen zijn
en Christenen niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
MAAR amazant!...keep posting |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Check eens je kleding bijvoorbeeld. Made in China, Hongkong, Taiwan, ... Moe je eens checken waar veel van je gedroogde voeding vandaan komt. Dagdagelijkse dingen dacht ik zo. Kinderarbeid, zegt je dat iets ? Hongerlonen, zegt je dat iets ?
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Europees Commissaris
|
We weten al langer dat jouw mededelingen nogal nutteloos zijn
en dit je reactie is als je einde latijn bent. Ik zal je in deze discussie maar verder negeren, dat lijkt me het beste. Huphup, post nog netjes zo'n opmerking, zo kun je trots het laatste woord nemen.
|
|
|
|
|
#73 | |||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
I.e. het is onmogelijk een samen te leven met een andere cultuur als die té verschillend is. (Zoals de initiële poster al aangaf). Met de Islam is dat m.i. het geval. Het is immers absoluut onmogelijk om succesvol te kunnen samenleven met een cultuur die geen scheiding van kerk en staat kent. Dat is een regelrechte terugkeer naar de middeleeuwen. Het probleem is echter dat er geen enkele Islam vorm is, die dit accepteert en verdedigt. Enkel onder militaire dwang lijkt er een soort (gedeeltelijke) scheiding van kerk en staat mogelijk in moslim landen. (Turkije) Om het anders te zeggen: Een boeddhist kan integreren en hoeft niet te assimileren, een moslim moet veel meer van zijn cultuur laten vallen om succesvol te kunnen integreren. Daarnaast is er ook het probleem van de aantallen. Of zoals een demograaf het uitdrukt: hier is stilaan geen sprake meer van migratie meer, maar van kolonisatie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 juli 2005 om 23:20. |
|||||||
|
|
|
|
|
#74 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bovendien mist u een zeer belangrijk gegeven: Derde wereld is niet hetzelfde als moslimstaat. Het overgrote deel van Afrika is christelijk. Zuid-Amerika: Christelijk. Tiens, nochthans plegen zij geen aanslagen en worden die wél rijkelijk gefinancierd door rijke moslimsheiks uit het Midden-oosten. Bovendien blijkt het profiel van de gemiddelde bommenlegger niet dat van de arme sloeber, maar eerder dat van de 'geïntegreerde' relatief welstellende moslim-fundamentalist te zijn...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 juli 2005 om 23:29. |
|||||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het is een verzamelnaam van een grote verscheidenheid aan naties, geloofsuitingen, culturen en subculturen. De Islam is niet zoals jij ze afschilderd een geloof die dicteerd dat deze zich met de staat moet moeien. Je verwart het misbruik van geestelijke leiders ... Hier is dat ook eeuwenlang gebeurd met het Christendom. De CD&V is er nog altijd een overblijfsel van. Leg een Amerikaan bijvoorbeeld maar eens uit dat Christenen een politieke partij hebben ... Voor de rest is het Islamisme in veel landen aan het moderniseren. Beweren dat dit terug gaat naar de middeleeuwen is nonsens. Ik zie hier net zo Islamische meisjes in korte rokjes uitgaan, en naar de stembus gaan. Ze zien er niet uit alsof ze dagelijks afgerost worden ...
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De derde wereld is niet Islamitisch. Maar de islamitische wereld is hoofdzakelijk in de derde wereld gelegen.
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
behalve je gelul over kruistochten! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Europees Commissaris
|
Ach, de laatste dader is de slechtste
Begint wat op kleuterniveau te worden, niet ?
|
|
|
|
|
#79 |
|
Vreemdeling
|
ik wil enkel punten verduidelijken
betreft het vrije westen?????? wat houdt dat in , er gaan elke dag relaties stuk, scheidingen enz. omdat iedereen op iedereen mag kruipen, je dochter heeft al sex op haar 14 de want dat is normaal????? kijk ik ben al naar het buitenland geweest en geloof mij overal kan je hoeren en boeren als je geld hebt ,moslim land of niet het moslim zijn is niet plaats gebonden, die zijn er in europa ,amerika ,rusland en zelfs in china |
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|