![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"? | |||
Het gebouw neerhalen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Het gebouw evacueren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2005 om 14:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oordeel zelf maar over jezelf: Citaat:
Toch straf he, je investering verdubbelen op 6 weken ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 28 augustus 2005 om 14:18. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb deze filmpjes al lang geleden gezien. Zoals de meeste ernstige onderzoekers laat ik me niet vangen door propagandafilmpjes. De feiten, daar wacht ik op, de bewijzen. Die hebben jullie niet. Geen bewijzen, geen motief, geen logische antwoorden, niets. Alléén wat zondebokken en a-priori stellingen (zie filmpje met de "voorspelling" van jullie god Jones).
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De "winst" van Silverstein op WTC1/2 (waar jouw verhaal op slaat) is nihil, vermits hij de lease verder blijft betalen, voorlopig geen huurgelden int, en de gebouwen moet heropbouwen. Dus geen motief, en zeker niet voor WTC7. Citaat:
Ik hoop dat je in je zaken wat grondiger tewerk gaat dan hier.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 14:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en definieer eens 'ernstige onderzoekers'. is een ernstige onderzoeker een supernerd die alleen zijn vakgebied door en door kent en daarbuiten nougabollen verbanden kan leggen ? Ja dus. En wie zijn die 'ernstige' onderzoekers, ik ken er althans wreed weinig, mensen houden zich daar niet mee bezig hoor. Alleen enkele ambetanterikken die graag ambetant doen ( zoals ik ). Maar ik ben geen onderzoeker, ik doe gewoon graag ambetant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij trekt het dubbele van zijn investering van de verzekeringsmaatschappij. Hij betaalt nu geen lease. Het complex dat hij zal opzetten ( tesamen met andere investeerders ) zal nog megalomaner zijn, met als gevolg een pak meer huurinkomsten. Is dat nu echt zo moeilijk om in te zien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
|
![]() Citaat:
The size of the lie is a definite factor in causing it to be believed, for the vast masses of the nation are in the depths of their hearts more easily deceived than they are consciously and intentionally bad. The primitive simplicity of their minds renders them a more easy prey to a big lie than a small one, for they themselves often tell little lies but would be ashamed to tell a big one." -- Adolf Hitler [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2005 om 14:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat jij in je onderzoek wat ernstiger tewerk gaat, met het alziend oog van je bazin hier in de buurt ... goede indruk maken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een nieuw WTC komt er.Als de verzekeringspremie niet voldoende is om dat te betalen,wie betaalt dan?Silverstein of de stad NY of wie?
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ze staan er voorlopig niet, hé. (Deze discussie hebben we maanden geleden al gehad, en ze heeft niets met WTC7 te maken.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 14:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij postte hebben we hier maanden geleden besproken en heeft er niets mee te maken. En van mijn bazin gesproken, ze laat me vanaf woensdag voor een weekje vrij, en ik moet nog veel werk tot dan af hebben. Ik zal me voorlopig concentreren op dat werk en op de quiz.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 14:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor de derde keer:hoe verklaar je de rookpluimen die uit WTC1&2 schieten in dat filmpje(dat je bekeken hebt)?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2005 om 14:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het gebouw was wel weg, hé. (Is inmiddels heropgebouwd, denk ik.) Ok, nu moet ik er mee stoppen, want ik zit met enige achterstand in mijn werk. En mijn bazin heeft dus een alziend oog. Tot volgende week voor deze nutteloze discussies.
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hoe verklaar je de rookpluimen die uit WTC 1&2 schieten in het filmpje van de link?(die je bekeken hebt).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2005 om 14:39. |
|||||
![]() |
![]() |