![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bullshit! Mens, loop heen, er staat een enorm zwart kruis op uw voorhoofd en tzal ni weggaan met te wassen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Waarom heeft u de beschuldigingen van uwen Duce dan niet tegengesproken. Die wees mij nochtans aan als de dader toen de politie erbij kwam.
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem het trouwens niet dat u mij hier uitmaakt voor leugenaar terwijl u 1. Er zelf niet bij was 2. Hier op dit forum hebt moeten lezen wat er op de Gordel gebeurd was en op basis daarvan een wel zeer selectief oordeel velt 3. U alles wat een Belgicist zegt (louter omdat het van een Belgicist komt) als leugen beschouwt. U bent gewoon een klein kind en absoluut niet in staat om op een deftige manier de discussie aan te gaan met een politieke tegenstander.
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Dat uitgerekend een BUBbel dit zegt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou hij u trouwens geen leugenaar mogen noemen? Ikzelf was er wel bij en ik beweer ten stelligste dat jij hier liegt. Ik kan zo 20 mensen aanhalen die mijn verhaal zullen bevestigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, louter omdat ik een Belgicist ben wordt ik hier als leugenaar bestempeld. Mij niet gelaten hoor, ik weet maar al te goed wat er op de Gordel gebeurd is en wie mijn vlag heeft ontvreemd. Dit gezegd zijnde is deze discussie voor mij gesloten. Ik hoop dat het leuk was om een Belgische driekleur te verbranden of als voetveeg te gebruiken, het zegt veel over jullie sociale leven (of beter gezegd, het gebrek daaraan).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 september 2005 om 17:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 september 2005 om 17:40. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Waarover gaat het hier? Wie zijn die "twee Belgen"? Ik denk dat 90% van de deelnemers gewoon lak hebben aan de Vlaams-nationale boodschap en meedoen voor de fun, zoals de B.U.B. vorig jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Tja, kan niet anders dan het verhaal van Betweter bevestigen. Ik stond er namelijk ook met mijn neus op. Nog even schetsen. Bub loopt er wat te provoceren op de gordel in Dilbeek. Na al wat geroep en schelden aan een ander standje palaveren ze in de richting van het VBJ (al of niet onwetend). Op een moment passeren ze 2 VBJ'ers die de belgische vod op de rug van één der bubbers duidelijk niet zien zitten. Voor ze goed en wel beseffen zit hun vlagje reeds opgeborgen in één van die vbj'ers zijn rugzakje. En nu komt mijn aandeel. Sta erop te kijken. De bubbels (ne man of 6) willen die 2 gasten aanvliegen om hun vodje terug te eisen. En op dat moment kom ik tussen (gast met zonnebril) de bubbers en de VBJ'ers staan. Ge moet hier genen ambras komen zoeken maakt ma da ge weg bent, hoe stom kun je zijn. Meer heb ik niet gezegf. VBJ'ers gaan er niet meer op in en gaan de richting de drankstand achternagelopen door de zichtbaar aangeslagen bubbers. Er wordt nog even wat heen een weer geroepen en als ze horen dat de politie onderweg is verdwijnen de 2 tussen de mensen. Even later staat de politie bij mij, op aangeven van El Duce hans1, met de vraag hun vodje terug te geven. Zonder resultaat.
Simpel toch. Wil iemand er nog iets bijfantaseren doe gerust maar dit is wat er gebeurde.
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me zijn gezicht nog perfect herinneren en ik heb me niet vergist, daar ben ik 100% zeker van. Ik ben die kerel onmiddelijk achterna gegaan om mijn vlag te recupereren maar dat is niet gelukt.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die zijn versie van het verhaal regelmatig aanpast. ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat: