Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2005, 20:54   #61
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Als U er zo over denkt moet U zeker uw mening niet herzien ... van harte proficiat ...
Ben ik dan ook niet van plan.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 20:54   #62
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Kijk, Amerika heeft een democratisch systeem, je bent niet verplicht om te gaan stemmen.
Bush had achter zijn naam meer dan 60 miljoen stemmen, dus mag dan wel duidelijk zijn dat hij democratisch is verkozen.
Of u er mee content bent intreseert niemand geen zak.
Mooimooimooi ... onwetendheid troef ... nu het zei zo ... ik stop geen tijd in discussies met extremisten
Oud 14 september 2005, 20:55   #63
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja en u zat er met de neus op...
Jij zat er in ieder geval heeeeeeeel ver vandaan ...
Oud 14 september 2005, 22:01   #64
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gun, hoe lang gaat het duren voor je door hebt dat je hier weer tegen een alter ego van illwill bezig bent?(remember nadine?)
Oud 15 september 2005, 05:44   #65
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn beste Ikkwill, ik heb niet de intentie te schreeuwen ... dat ligt niet in mijn aard ... zoek ff op het net ... zelfs hier op dit forum zijn er verscheiden threads geweest waar bewijsmateriaal is aangevoerd ...
Jij weet evenveel van de situatie in de US als ik van het paringsgedrag van pinguins op de noordpool
Wederom enkel een poging van jou om het punt te ontwijken en je ziet enkel een uitkomst om wat te gaan schelden of onnozel te doen.
Geen enkel bewijsmateriaal is er gegeven, maar dan ook geen enkel. Jij ziet alles als bewijs en dat is het verschil.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 05:48   #66
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De 18.000.000 (18 miljoen) dollar die Jeb, de broer van George én gouvernator van Florida, heeft uitgegeven om ervoor te zorgen dat een groot deel Afro-Amerikanen en Hispaniëls niet konden stemmen ... men is op zijn verzoek op zoek gegaan naar naamgenoten in andere staten die reeds een gerechterlijk verleden hadden.

Met andere woorden ... wanneer er een Duitse Ikkwill zou zijn geweest die een gerechterlijk verleden heeft dan werd jij verboden van te stemmen tijdens de Europese verkiezingen ... Jij zou er waarschijnlijk niet mee akkoord gaan en klacht indienen ... als antwoord zou jij een brief krijgen met verontschuldigingen dat het om een persoonsverwisseling ging met een Duitse naamgenoot ... intussen waren de stemmen echter al geteld en logischerwijs is de jouwe niet meegeteld ...

In ohio zijn de vervalsingen zelfs tot op CNN bewezen ... check eens na op het net ...
Geef mij maar eens de links naar dit verhaaltje. Ben benieuwd waar je dit weer gevonden hebt.
En 1 ding é kerel. Als er iemand is die niet moet afkomen met het woord CNN dan ben jij het wel é. Cnn is mainstreammedia é, dus als alles ervan word weggeveegd door jou indien de info jou niet aanstaat moet je het zeker nu zelf niet gaan gebruiken indien de info in jou kraampje past.
Oud 15 september 2005, 06:01   #67
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Gun, hoe lang gaat het duren voor je door hebt dat je hier weer tegen een alter ego van illwill bezig bent?(remember nadine?)
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer je door hebt dat ik helemaal geen alter ego heb.
Maar ik veronderstel dat je bewijzen en onweerlegbare argumenten hebt om jou beweringen te staven. Zoals ik al eerder zei, doe voor jezelf de test en stop met liegen, negeer mij en kijk of je de postings van mijn alter ego's waarvan jij mij beschuldigd nog kunt zien.

Trouwens, indien het mijn alter ego zou zijn en ik heb andere nicks...wat is het probleem eigenlijk? Je weet zogezegt toch dat ik het ben.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 15-09-2005 at 07:02
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer je door hebt dat ik helemaal geen alter ego heb.
Maar ik veronderstel dat je bewijzen en onweerlegbare argumenten hebt om jou beweringen te staven. Zoals ik al eerder zei, doe voor jezelf de test en stop met liegen, negeer mij en kijk of je de postings van mijn alter ego's waarvan jij mij beschuldigd nog kunt zien.

Trouwens, indien het mijn alter ego zou zijn en ik heb andere nicks...wat is het probleem eigenlijk? Je weet zogezegt toch dat ik het ben.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Maar ik veronderstel dat je bewijzen en onweerlegbare argumenten hebt om jou beweringen te staven. Zoals ik al eerder zei, doe voor jezelf de test en stop met liegen, negeer mij en kijk of je de postings van mijn alter ego's waarvan jij mij beschuldigd nog kunt zien.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 15 september 2005 om 06:02.
Oud 15 september 2005, 10:04   #68
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, Amerika heeft een democratisch systeem, je bent niet verplicht om te gaan stemmen.
Bush had achter zijn naam meer dan 60 miljoen stemmen, dus mag dan wel duidelijk zijn dat hij democratisch is verkozen.
Of u er mee content bent intreseert niemand geen zak.

In America, the Land of the Free, you can buy everything.
Everything is a commodity, even Democracy.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 10:10   #69
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, Amerika heeft een democratisch systeem, je bent niet verplicht om te gaan stemmen. Bush had achter zijn naam meer dan 60 miljoen stemmen, dus mag dan wel duidelijk zijn dat hij democratisch is verkozen.
De eerste keer was Bush niet verkozen, maar aangeduid door het Hooggerechtshof, ook al had Gore meer stemmen behaald. Hij was dus niet de President Elect maar de President Select of the Resident of the White House.
Bij de tweede verkiezing was er sprake van talloze onregelmatigheden, maar erg veel impact zullen die niet gehad hebben. Hij is dus min of meer democratisch verkozen. Vraag is wel door wie juist. Als je weet dat ongeveer de helf van de stemgerechtigde burgers gaat stemmen en daarvan haalt hij iets meer dan de helft, dan vertegenwoordigt Bush dus iets minder dan een kwart van de VS-burgers. Een schoolvoorbeeld van democraite kan ik dat nauwelijks noemen. Overigens is het in de VS al lang zo dat wie het meeste geld ter beschikking heeft ook het meeste stemmen binnen haalt. In zekere zin worden de stemmen dus (via propaganda) gekocht. Ook dat is nauwelijks democratisch te noemen.

opinions are like assholes, everybody has one
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 10:41   #70
eno2
Banneling

Standaard

Kaatd:

opinions are like assholes, everybody has one

I have many opinions, but one asshole!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 23:42   #71
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Geef mij maar eens de links naar dit verhaaltje. Ben benieuwd waar je dit weer gevonden hebt.
En 1 ding é kerel. Als er iemand is die niet moet afkomen met het woord CNN dan ben jij het wel é. Cnn is mainstreammedia é, dus als alles ervan word weggeveegd door jou indien de info jou niet aanstaat moet je het zeker nu zelf niet gaan gebruiken indien de info in jou kraampje past.
Mod, remmod, tsmod ...
Oud 16 september 2005, 10:43   #73
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mod, remmod, tsmod ...
Weet je weer niet wat zeggen nu je jezelf tegenspreekt.

Alle info die via mainstream media word gegeven veeg jij van tafel, je discussieerd er niet eens over, je veegt het gewoon van tafel omdat het mainstream media is volgens jou. En nu dat er iets in jou kraam past wat op mainstream media te zien is ga je het gebruiken...laag kerel
Oud 16 september 2005, 19:52   #74
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Weet je weer niet wat zeggen nu je jezelf tegenspreekt.

Alle info die via mainstream media word gegeven veeg jij van tafel, je discussieerd er niet eens over, je veegt het gewoon van tafel omdat het mainstream media is volgens jou. En nu dat er iets in jou kraam past wat op mainstream media te zien is ga je het gebruiken...laag kerel
ki fljib re jib,
Mod, remmod, tsmod ...
Oud 17 september 2005, 11:36   #75
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ki fljib re jib,
Mod, remmod, tsmod ...
hubder da monbela al digal!
Oud 6 oktober 2005, 12:20   #76
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Mooimooimooi ... onwetendheid troef ... nu het zei zo ... ik stop geen tijd in discussies met extremisten
Is dit het beste wat jij kan bedenken???
Heel arm van je, het zei zo.

Oud 6 oktober 2005, 12:24   #77
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2

In America, the Land of the Free, you can buy everything.
Everything is a commodity, even Democracy.
Kan best zijn, toch diegenen die in Amerika zijn gaan stemmen, want daar ben je niet verplicht om op te staan en te gaan stemmen, hebben er meer Amerikanen op Bush gestemd dan op Kerry.

Oud 6 oktober 2005, 12:27   #78
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zit ge weeral aan de wiet!!!! ja
Man hou toch op met je gezever, of is u verstand te klein om te begrijpen.

Oud 6 oktober 2005, 12:29   #79
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat weet jij daar nu van....

Oud 6 oktober 2005, 15:03   #80
Friedman
Burgemeester

Standaard

Om terug op het orginele onderwerp terug te komen, Dr. Sanity heeft wel gelijk dat een vorm van massa-hysterie op gang is tegen George W. Bush. Niet lang geleden zag ik een reportage waarin een man zei over de Eu-uitbreiding met turkije: "Europa moet groeien, het is een absolute noodzaak dat een europa een sterke gemeenschap wordt.... tegen de amerikanen..."

Laaggeschoold Europa heeft totaal geen besef wie hun vijanden zijn en verdenken hun beste buur van verraad. Het is sociaal bijna niet meer aanvaard als je een positieve mening geeft over de VS, kapitalisme, democratie of Bush. Alles is de schuld van "de rijken" en "hun Bush". Een bloemlezing van de domste uitspraken over dit onderwerp:

"De tsunami komt door opwarming van de aarde en is dus de schuld van de VS, daarom moeten zij betalen!"
"De Amerikanen zijn zooo dom dat ze geloven in God" <-> "God heeft de Amerikanen gestrafd met de orkaan"
"Bush laat gewoon de zwarten creperen in New Orleans"
""De orkanen zijn opgewekt door militaire wetenschappelijke experimenten om de zwarten te doden die in Florida, Georgia, Louisiana, enz. te wonen"
"Bush en zijn neo-cons hebben een pact gesloten om de bevolking over heel de wereld te halveren"
"Bush is dom"

wie er nog straffe kent, smijt ze er maar bij
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be