![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel bewijsmateriaal is er gegeven, maar dan ook geen enkel. Jij ziet alles als bewijs en dat is het verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 1 ding é kerel. Als er iemand is die niet moet afkomen met het woord CNN dan ben jij het wel é. Cnn is mainstreammedia é, dus als alles ervan word weggeveegd door jou indien de info jou niet aanstaat moet je het zeker nu zelf niet gaan gebruiken indien de info in jou kraampje past.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik veronderstel dat je bewijzen en onweerlegbare argumenten hebt om jou beweringen te staven. Zoals ik al eerder zei, doe voor jezelf de test en stop met liegen, negeer mij en kijk of je de postings van mijn alter ego's waarvan jij mij beschuldigd nog kunt zien. Trouwens, indien het mijn alter ego zou zijn en ik heb andere nicks...wat is het probleem eigenlijk? Je weet zogezegt toch dat ik het ben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 15 september 2005 om 06:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In America, the Land of the Free, you can buy everything. Everything is a commodity, even Democracy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de tweede verkiezing was er sprake van talloze onregelmatigheden, maar erg veel impact zullen die niet gehad hebben. Hij is dus min of meer democratisch verkozen. Vraag is wel door wie juist. Als je weet dat ongeveer de helf van de stemgerechtigde burgers gaat stemmen en daarvan haalt hij iets meer dan de helft, dan vertegenwoordigt Bush dus iets minder dan een kwart van de VS-burgers. Een schoolvoorbeeld van democraite kan ik dat nauwelijks noemen. Overigens is het in de VS al lang zo dat wie het meeste geld ter beschikking heeft ook het meeste stemmen binnen haalt. In zekere zin worden de stemmen dus (via propaganda) gekocht. Ook dat is nauwelijks democratisch te noemen. opinions are like assholes, everybody has one |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Kaatd:
opinions are like assholes, everybody has one _______________ I have many opinions, but one asshole! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle info die via mainstream media word gegeven veeg jij van tafel, je discussieerd er niet eens over, je veegt het gewoon van tafel omdat het mainstream media is volgens jou. En nu dat er iets in jou kraam past wat op mainstream media te zien is ga je het gebruiken...laag kerel
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Mod, remmod, tsmod ...
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel arm van je, het zei zo.
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Man hou toch op met je gezever, of is u verstand te klein om te begrijpen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Burgemeester
|
![]() Om terug op het orginele onderwerp terug te komen, Dr. Sanity heeft wel gelijk dat een vorm van massa-hysterie op gang is tegen George W. Bush. Niet lang geleden zag ik een reportage waarin een man zei over de Eu-uitbreiding met turkije: "Europa moet groeien, het is een absolute noodzaak dat een europa een sterke gemeenschap wordt.... tegen de amerikanen..."
Laaggeschoold Europa heeft totaal geen besef wie hun vijanden zijn en verdenken hun beste buur van verraad. Het is sociaal bijna niet meer aanvaard als je een positieve mening geeft over de VS, kapitalisme, democratie of Bush. Alles is de schuld van "de rijken" en "hun Bush". Een bloemlezing van de domste uitspraken over dit onderwerp: "De tsunami komt door opwarming van de aarde en is dus de schuld van de VS, daarom moeten zij betalen!" "De Amerikanen zijn zooo dom dat ze geloven in God" <-> "God heeft de Amerikanen gestrafd met de orkaan" "Bush laat gewoon de zwarten creperen in New Orleans" ""De orkanen zijn opgewekt door militaire wetenschappelijke experimenten om de zwarten te doden die in Florida, Georgia, Louisiana, enz. te wonen" "Bush en zijn neo-cons hebben een pact gesloten om de bevolking over heel de wereld te halveren" "Bush is dom" wie er nog straffe kent, smijt ze er maar bij
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
![]() |
![]() |