![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() criminaliseren, marginaliseren, demoniseren
tjien tjien waar kennen we dat toch nog van ? de klassieke heilige drievuldigheid in het verzet tegen de sociale strijd ![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 oktober 2005 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() we hebben het geleerd van de meester KOBAF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
neem eens kontakt op met de mensen van de Nar (axieblad) je vindt de link in mijn handtekenig Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar ge hebt geen micro ?? een beetje harder prate,n mischien Citaat:
Citaat:
assertieve armen laten zich niet het zwijgen opleggen, ook niet door de burgemeester Citaat:
en met de bouw van apartementen voor de rijke magistraten die daar dichtbij wilen wonen, zodat ze geen fileprobleem hebben en ook geen openbaar vervoer moeten betalen kom, hondepoep, ... Citaat:
door ze hun werk af te pakken en te betuttele via alerlei instanties Citaat:
Citaat:
het klinkt bekent in de oren Citaat:
in geval dat het om gebruikte spuiten gaat: vroeger had men maar moeten luisteren naar de 'Belgische DEA', naar 'CCLA' en naar 'ACT UP', dan was er een spuiten ruil programa gekomen en nog andere initiatieven om dat soort overlast in te perken op een manier die voor iedereen humaner was maar dat kon toen niet en weet je waarom ???? ik kom er zo op terug Citaat:
maar wat ga je ertegen doen ? gaan zeuren om vervoerskosten bij waterkersgroene deroeck en deelnemen aan hun comedie op 17 oktober zal niet helpen om de drugmafia aan te pakken daar is ten eerste legalizering voor nodig en ook een beleid dat geen struisvogele politiek is Citaat:
waarom staan er overal cameras denk je die uw gezicht scannen ? waarom staan er overal flitspalen om mensen het geld uit de zakken te kloppen ? waarom worden microchips gemaakt en gps ???? Citaat:
brice deruyver was vroeger degene die moest onderhandelen met de mensen van belgische DEA (Debed, CCLA en Act Up) die een spuitenruil programa wilden opzetten, die wilden dat de problemen werden opgelost hij heeft hen ik weet niet meer hoe lang aan de draai gehouden met diskussies en overleg met de overheid en meer van dat fraais wat julie nu ook proberen met vws te doen: ons aan de praat houden en hoop geven en intusse zorgen dat er niks gebeurd Citaat:
vroeg of laat zul je me gelijk geven julie moeten echt niet denken dat ik een nitwit ben die niks heeft meegemaak moest dat zo zijn, zou ik natuurlijk wel ales geloven |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() @ lutifer
welles, nietes, welles, nietes voila en dat is nu eens een heel duidelijk beeld he de armen vechten om een worst en de rijken lachen zich een scheur ! men mag in deze niet vergeten dat we in een predemocratisch tijdperk zitten en dat oorlog en vete daaraan inherent zijn - ( en mooie woordjes over vrede en verdraagzaamheid en gelijkheid enz verhelpen daar helemaal niks aan ) De vetes zullen blijven doorgaan zolang mensen zoals jacinta de roeck, jean peeters, bompa kraak uit antwerpen, enz dictatoriaal van bovenuit blijven proberen bepalen wie er de woordvoerder van de armen mag zijn en vooral wie niet ! Zeggen dat je voor vrede bent is zo germakkelijk maar voor vrede zijn betekent in deze ophouden met mekaar te bekampen en vanuit niet -armen middens woordvoerders laten aanstellen en goed en af laten keuren en als één front gaan voor volwaardige inspraak. Wanneer er bvb eerlijke verkiezingen kunnen plaatsvinden van het vlaams netwerk zoals wij al maanden eisen dan kan de vrede terugkeren - anders vrees ik van niet. Degene die goedgekeurt wordt van bovenuit als gesprekspartner ( wie dat ook is ) zal verweten worden door degene die afgekeurd werd en vica verca ... Waarom is iedereen toch zo bang van eerlijke verkiezingen van een eigen vertegenwoordiging van de armen zonder de bemoeienis van vuile andersarmen ? wie zegt er dat ik of iemand anders van vws zich zelfs kandidaat zou stellen ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 oktober 2005 om 13:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik denk echter niet dat ik die lui van het forum tegen armoede en uitsluiting nog vertrouw. brice deruyver waar halen ze het uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
herlees de mail nog eens aub, ik denk dat je een beetje te vlug gelezen hebt en foute conclusies trok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat jullie er voor kiezen om je buiten de samenwerking te zetten , dat is jullie goed recht . Indien jullie die mail zo slecht vonden hadden jullie dat gewoon per kerende kunnen laten weten aan de afzender nee? Willen jullie dat de afzender jullie nog op de hoogte houdt van zijn activiteiten? respecteren jullie hem als mens en medestander of wordt hij gewoon misbruikt omwille van de info vanuit strategische overwegingen? Dit soort praktijken siert het VWS absoluut niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben geen woordvoerder van wat dan ook , ik ben 1 keer uitgenodigd geweest als lid van een delegatie van het weekend in Leuven om een gesprek te hebben met enkele mensen van de staf van het Vlaams netwerk. Hetzelfde geldt voor KOBAF wat is hier eigenlijk weer gaande? Moet er een oorlogsklimaat gecreêerd worden voor 17 oktober? om bepaalde acties te rechtvaardigen? wat is er eigenlijk aan de hand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
er is een verschil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
we zullen het toch nooit eens gerake met armoedevakbond ik kan me van een mail zo direkt ook niks herineren maar de comunicatie loopt al langer mank ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar mss is hij verloren gelopen op het internet ? hoe dan ook, dan moet ik weer gaan zoeken hier Oproep @limburgs beerke en limburgse wolf : hebben julie ooit die mail gezien en waar is die dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mail werd aan twee leden van vws verzonden. Blijkbaar vind onze democraat met de nick armoedevakbond nu reeds dat hij een mandaat heeft en dat hij mag bepalen welke armen er salonfahig zijn en welke niet. welke armen er mee een worst mogen gaan halen in de senaat - welke armen zich het woord in de mond mogen laten leggen bij oases enz. enz. ik zal het nog één keer zeggen wie er woordvoerder is voor eender wat van het vierde wereld syndicaat dat bepalen alleen de actieve leden van het vierde wereld syndicaat en alle armen zijn welkom om actief lid te worden zeggen dat je met het vierde wereld syndicaat wilt samenwerken is je bij de besluitvorming van het vws neerleggen ( wat de interne keuken betreft natuurlijk ) Je daar niet bij neerleggen en meer nog alles doen om de democratisch verkozen woordvoerder op achterbakse en slinkse wijzen te isoleren staat gelijk aan niet willen samenwerken. En ook aan ondemocratisch en dictatoriaal zijn en de pretentie hebben te denken dat de leden van vws dommerikken zijn. het feit dat je niet kan toegeven dat het toch echt niet kan dat de eerste beslissing van het zg platform tegen armoede en sociale uitsluiting ( het platform tegen vws ) is of er een arme zal worden uitgesloten of niet bewijst je slechte en megalomane bedoelingen en die van dit seuten platform. ik wil in princiepe nog altijd met iedereen samenwerken maar om mij een mes in de rug te steken daar moet je vroeger voor opstaan - voodoo shit daar ben ik trouwens ook imuum voor gebleken ![]() Want in deze heeft lutifer de grote nu eens absoluut geen gelijk ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 oktober 2005 om 14:29. |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() wie denkt jacinta de roeck bovendien dat ze is om de armen te misbruiken voor haar vuile partijpolitieke spelletjes.
het cordon sanitair is belangrijker dan het kunnen betrekken van alle armen blijkbaar. en het VB dan verwijten dat ze ondemocratisch zouden zijn ? en mss is dit wel zo maar het is dan wel de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. als er een interparlementaire werkgroep is in de senaat dan moeten daar alle armen ( van alle slag en van elke partijstrekking ) kunnen aan meedoen. hoeveel procent van de armen zouden bovendien akkoord gaan in geval van een enquette over de al of niet uitsluiting van het vb uit de interparlementaire werkgroep vierde wereld ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() pfff, ik heb ale mails hier gechekt
vind er maar een paar die van het platform komen, maar bij limburgs beerke steekt meer denk ik ik heb wel nog een kladmailke gevonden dat na verbetering ons officieel reaktie is geworde op het plan om ons uit te sluiten Citaat:
ik heb de echte namen even veranderd door de pseudoniemen op politics dan zien andere mensen die lezen ook meteen over wie en wat het gaat[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bokkerijder : 10 oktober 2005 om 14:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ziehier het antwoord dat we kregen van armoede vakbond op de bovestaande mail in vorige posting:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bokkerijder : 10 oktober 2005 om 14:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() ok tijd om een kat een kat te noemen
debbie, Limburgse leeuw en ook alpha kregen alvast die mails van armoedevakbond. Er niet op reageren is een eigen keuze maar ik vind het niet fair van dan wel op het internet ineens fel te doen. Nu lijkt het wel alsof jullie de info van armoedevakbond wel willen, gewoon om het nadien te kunnen gebruiken tegen hem . Idem zo met andere info die jullie van mensen en groepen met een open houding krijgen en kregen. Ik noem dat strategisch omgaan met mensen, mensen gebruiken dus en dan ben je geen haar beter dan degenen die door jullie paternalisten genoemd worden, integendeel zelf. ik daag je uit om mijn eerste leugen hier open en bloot en in mijn woorden te schrijven, gans de VWS mag meezoeken waar ik hier al ergens over gelogen heb. Als dit niet lukt wil ik verontschuldigingen. Ik ben het meer dan beu dat je op het internet vanalle ongegronde beschuldigen uit. Dat is zo laf. Voodoo shit? je hebt nog steeds niet door wat mij bezielt he, waar ik ja dan neen in geloof , wat ik ja dan nee doe en niet doe. Ik heb nog nooit iets achter je rug gedaan. Ik zeg het gewoon vlakaf maar zelfs dat zie je niet of weet je niet te waarderen. Wie woordvoerder is van VWS is een interne kwestie maar VWS moet als groep daar de gevolgen van dragen. Een leidersfiguur kan ook kiezen om een stap achteruit te zetten indien hij denkt dat dat in het voordeel van de groep is. Ik heb meer dan 1 stap achteruitgezet. Ik zeg niet dat jij dat moet doen maar je weet perfect dat de problemen telkens rond jouw persoon draaien. Is er eigenlijk iemand in heel de armoedebestrijding die wel jouw goedkeuring wegdraagt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik zou als ik van jou was haar eens aanschrijven en dit inhoudelijk bespreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hoe diep kunde vallen en dal allemaal om je gelijk te bewijzen? word eens even terug mens |
|
![]() |
![]() |