![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik durf dit sterk te betwijfelen. Herrinner u de uitspraken van o.a imam El moumni vorig jaar die verklaarde dat homo's lager zijn dan varkens en honden. Ik had vorig jaar ook eens iets gelezen over Egyptische homo's die opgepakt werden voor onzedelijk gedrag op een privé-feest en veroordeeld zijn tot zware boetes en gevangenisstraffen...
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heeft die imam met geen woord gerept over varkens en honden. Wat hij gezegd heeft, was verwerpelijk, maar je moet het nu ook weer niet erger voorstellen dan het was. Hij heeft trouwens achteraf zijn excuses aangeboden... Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |