![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Dewael en Onkelinx ontslag nemen | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
66 | 75,86% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 24,14% |
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hij doet die big business wellicht niet helemaal alleen, dus AyneRand, naar waar mag mijn madam, die economiste is, hare CV sturen?
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Het is al lang geweten dat het 2 onbekwame ministers zijn,enkel in het zadel gehouden door di rupo en verhofstadt,nu ja niet de enigen natuurlijk.het is een totale onbekwame ploeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gisterenavond werd in terzake zelfs gezegd dat dewael al terug op vakantie vertrokken is. Schitterend eigenlijk. Even met een privéjet op en af vliegen om een persconferentie te geven waar niets gezegd wordt. Allemaal op kosten van de belastingbetaler natuurlijk.
Als er nu nog mensen op die sujetten stemmen dan verdienen we niet beter dan "bezeikt" te worden. Mvg,
Schild en vriend Laatst gewijzigd door Bitweiser : 3 maart 2006 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien is dit een domme opmerking maar wil de politici wel dat zij wordt teruggevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Ongeveer maar wat als zij naar Turkije moest wat zou haar straf dan geweest zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Onze grote leiders zijn voor niets verlegen.
Als het hun goed uitkomt ontkennen ze het daglicht. Logisch eigenlijk. Want de bevolking slikt het altijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De commentaar in de dagbladen liegt er niet om. '' Wij zijn het land dat terroristen als Erdal niet alleen bescherming biedt, maar nu ook laat lopen. Dit zal in het buitenland niet ongemerkt voorbij gaan'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Tot op een bepaald punt slikt de bevolking het toch?
We kunnen nu niet reageren maar het wel in ons achterhoofd houden voor de verkiezingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
denk maar eens aan Freya of het 7-jarig knoeibeleid van Reynders op financiën of Flahaut. Ik ben géén grote fan van Jean-Luc maar die had het zover niet laten komen. Vandaag komen daar nog eens de snoepreisjes van het koppel Verwilghen bovenop. Deze ploeg blijft zitten, wat er ook gebeurt, het is écht tot volgend jaar afwachten. Ik herinner mij een staatssecretaris in Nederland, die moest gaan omdat een nieuw te drukken paspoort niet full-proof was. Waar ik mij nog steeds over verwonder is dat bij peilingen VLD/SPa nog zo hoog blijven scoren. Wie stemt daar in 's hemelsnaam nog op tenzij haar/zijn postje te danken is aan één van beide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ook eens proberen of ik met die jet op verlof kan, Als ze hem met een van de Embraers zijn gaan halen, moet ik zelf zeggen dat het een serieus oversizede prive jet is, eigenlijk een verkeersvliegtuig. Maar ja er zijn zelf zotten die A 380 als privéjet bestellen, maar die wonen dan wel SA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Is hij hem dood aan het zoeken op het internet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er ondertussen meer en meer van overtuigd dat ze haar laten lopen hebben. Het is te opvallend, iemand met huisarrest die nog nooit is gaan lopen gaat de dag voor haar uitspraak lopen, ze neemt de bus en 4 ploegen met auto's kunnen die bus niet volgen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, als jij de verkrachting van de grondwet maar een ''prulleoderwerp'' vind kunnen we beter de democratie maar ineens afschaffen en de wet van de sterkste laten gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik die zelfverklaarde democraten als Steenbok66 lees, dan merk ik zo hoe weinig ze eigenlijk consequent zijn. Bij onderwerpen die hen niet liggen, halen ze de schouders op en verklaren "En dan?" Plotseling heeft de wet geen belang meer; mag de blijkbaar naar goeddunken overtreden worden. Dat toont dat ze eigenlijk geen enkel respect hebben voor de basis van onze democratische rechtstaat, nl; de grondwet. Net als voor veel politici van de jongste generatie is de grondwet een vodje papier waar je niet de minste achting voor moet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Hoe dicht ligt de "rode" kleur van Erdal bij de "rode" kleur van de PS ???
Misschien vergezocht , maar begin me toch vragen te stellen. Lijkt me allemaal zo onwaarschijnlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Een extreem links iemand is een activist. Andere extreemisten met haar staat van dienst zouden al gauw terroristen zijn en zouden niet zo vrij mogen rondlopen en resideren op kosten van de Belgisch staat.
|
![]() |
![]() |