![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed, ik ben immers al jaren voorstander van het vervangen van het oude autopark door nieuwere, zuinigere en energie-efficiëntere wagens met betere katalysatoren. Combineer dat nog met het fiscaal bevoordelen van allerhande carpooling en (liefst van al door het werk georganiseerde) vormen van samen-vervoer, en een pak van de precursoren voor ozon en PANS zouden dan al gevoelig moeten verminderen... ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan weten we eigenlijk nog niet of het niet de zonnevlekken zijn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, bosbranden, overstromingen etc. allemaal de fout van de mensen. Ja, er zijn mensen? die vuurtje stoken, bubbers die hun sigarettenpeuk in de struiken schieten alah. Wat dacht je van de mensen maar even uit te roeien, probleem van de baan? Vraag eens aan de werknemers van Tessenderlo-chemie om hun milieuvervuilende fabriek te sluiten? Doel II-III-IV, Thihange. Of beter nog laten we alle zogenaamde milieuvervuilende producten, inclusief het productieapparaat verbieden. Te beginnen met onze communicatiemiddelen. EINDE VERHAAL. Kijk eens wat u aan uw lijf draagt, iets natuurlijks bij? wat u eet? uw huis, en meubelen? uw vervoermiddel? uw medicatie? groeit dat allemaal aan de bomen? Wilt u de wereld verbeteren? geef dan het goede voorbeeld en neem uw intrek in ergens een hol, of kruip de boom in. Met de grootste waarschijnlijkheid ben ik duizendmaal meer milieuvriendelijker in mijn levensopvatting dan welke milieuactivist dan ook. En ik gooi zelfs geen ruiten in, steek niets in brand, en vermoord géén mensen om mijn gelijk te willen halen.
![]() |