![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Wij, vuurvogels en haardrogers sluiten steunen de gematigde partijen die opkomen voor de rechten van de Smurf. Maar aangezien wij geen lidkaart kunnen krijgen van de SPA richten we een beweging op die ze steunen moet, de Vuurhaard. Ons allereerste programmapunt is het verkrijgen van smurfenstemrecht, aangezien die snel-smurfwet nergens naar lijkt en niet uitgevoerd wordt onder druk van extreem-smurfen, Smurfolieken, neo-smurvatieven en dikke kabouters.
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Bij deze zoeken wij tevens toenadering (ik spreek voor de SPA en Stuntsmurf, Jonas van de la Smurf, Pat Dikzaksmurf en Broeksmurf) tot de gematigde kabouterorganisaties om samen te ijveren voor meer rechten voor smurfen én kabouters. Het zou jammer zijn als de publieke opinie zou gaan denken dat alle kabouters even radicaal zijn als sommige individuen. (Dit geldt ook voor boskabouters, maar ze moeten dan wel deosmurf gebruiken).
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Wij distantiëren ons vanaf heden openlijk van de "Grote smurfenrevolutie" en eisen ook niet meer smurfisten genoemd te worden maar smurf-democraten. (Naamsverandering volgt in oktober)
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij van de SRA daarentegen zijn van mening dat de smurf-democraten niet meer zijn dan smurf in smurfsvacht, die in dienst staan van de anti-smurfse klasse.
Leve de smurfse revolutie, Smurfetariers aller landen, vereenigt u!
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Jullie halen de smurfdrempel niet eens!
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() SB, de partij die zegt wat de niet-smurf denkt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De Boskabouters laten weten dat zij zich uit de strijd terugtrekken en wel met het spreekwoordelijke been zullen gaan lopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Ja. Het zou wel een vreemd zicht zijn he, al die kabouters die...
op hun handen... lopen... hahaha... ha... ![]() Sorry. ![]()
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() SPA roept op tot smurfvorming tegen de separistische partijen als het het SB, het SRA en het Plopistische KKK °\/° (kaartende-kaboutersklub (geen kommentaar op de spelling, svp)]
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
HOPELOOS VERDEELD ![]() - smurf-democratische partij - SPA - SRA ![]() SB daarentegen is een ondeelbaar en onaantastbaar BLOK van strijders voor vrijheid en democratie! Geen cordon schtroumpfaire zal ons van het uiteindelijke doel, de absolute meerderheid, houden. Dank u smurfen, jullie doen echt alle moeite van de wereld om SB naar de overwinning te helpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Bij deze stelt de SPA voor aan de smurf-democratische partij voor om in een kartel te stappen en gezamelijk te strijden voor het goede doel, nl.:
-het invoeren van het smurfenstemrecht -gelijke kansen voor elk denkend wezen, of dat nu een smurfen, kabouters of "whatever" zijn -werken aan een beter beleid voor de smurfen, want politiek gaat over smurfen -een dialoog met anderstalige smurfen opstarten, want deze "sfeer van wederzijds wantrouwen" moet gebroken worden En aan het SB: Wacht maar tot de volgende 18 smurf! Wij wensen niet geassocieerd te worden met het SRA, thank you (zie vorige post) PS: Ook groene smurfen mogen toetreden tot een eventueel kartel
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mon dieu! Les Schtroumpfs sont condamnés d'être libres, monsieur!
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() [size=7]OPGEPAST!!![/size]
Er is een derde partij opgedoken die van de Smurfsituatie wil profiteren om het land in 2 'te smurfen' De kabouters kiezen hierbij partij tegen deze beweging en wensen het land (en vooral het bos) bijeen te houden. De Maquis- en partizaankabouters kiezen onze zijde |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige Smurfen partij waar ik respect voor heb is de SPA wegens haar duidelijk federalistisch en anti-separatistisch standpunt! Misschien willen ze wel een kartel met mij, voormaalig smurf-nationalist, nu verzoeningsgezind federalist en vooral populair bij dames van boven de 45! ![]() |
|
![]() |
![]() |