![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() The following was told to me as witnessed by an acquaintance while he was travelling on business (he is a sales rep for a pharmaceutical company) in Morocco:
He was taken to see a notorious bar in that city. In it, young boys sit naked on stools at the bar. Each stool is equipped with a phallus that indicates the size of a male organ the young boy will accept. The bar's patrons pick out a young boy and take them into a back room for sex. de grootste homohaters zijn vaak de grootste homo's Laatst gewijzigd door Morghodius : 7 mei 2006 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoiets als de doorsnee pastoor dus.
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() En de doorsnee onderwijzer.
Homofilie en pedofilie werden altijd gecutlveerd in de mohammedaanse wereld. Iets van een van de meest beroemde dichters: For young boys, the girls I’ve left behind And for old wine set clear water out of mind. Far from the straight road, I took without conceit The winding way of sin, because [this horse] Has cut the reins without remorse, And carried away the bridle and the bit. (A Boy Is Worth More Than a Girl; after Monteil, p. 91) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en ik wed dat je nog geen vuurtje aan een allochtoon durft vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leviathan en een aantal "eigenvolk"-ers lopen hier duidelijk met heel wat verkrachtingsfantaziëen rond, als je hun teksten zo even leest... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 mei 2006 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Of "islamieten" verkrachters zouden zijn weet ik niet. Verkrachten is wel toegestaan volgens de mohammedaanse leer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je hebt bovendien mijn vraag nog altijd niet beantwoord: sta je achter haar uitspraken of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke uitspraken? Lees liever eens de volledige draad door.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijn daarom verkrachtingen toegestaan volgens de bijbelse leer? Als je ziet op welke wijze West-Europa een deel van de wereld gekolonizeerd heeft, misschien wel... ![]() (en kom niet af met het sprookje "enkel in het OT": In het NT wordt overduidelijk de continuïteit benadrukt.) Laatst gewijzigd door filosoof : 8 mei 2006 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voldoende overtuigd nu, Leviathan? Jouw twijfelachtige verkrachtingsfantaziëen zouden beter eens met je psychiater besproken worden (neen, ik ken er geen, mijn professor psychologie is overleden, maar met een minimum aan zoeken vind je er wel één) Hetzelfde voor de andere "heren" ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 mei 2006 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Leviathan
![]() Je hebt bovendien mijn vraag nog altijd niet beantwoord: sta je achter haar uitspraken of niet? "Meneer Verkrachter-mudslinger Leviathan dramt liever door: "jetez de la boue, il en restera toujours un peu qui colle" Laatst gewijzigd door filosoof : 8 mei 2006 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook een goeiedag.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waaruit besluit je dat de vernoemde bar een islamitische bar zou zijn filosoof?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |