![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: De Islam moet verboden worden | |||
De Islam is een gevaarlijke sekte en moet verboden worden |
![]() ![]() ![]() |
28 | 49,12% |
De Islam moet haar erkenning verliezen |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
De Islam is onze toekomst |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,30% |
De Islam zal wel verwateren, laat ze maar begaan |
![]() ![]() ![]() |
13 | 22,81% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moslims vormen een probleem in onze samenleving, zeer zeker. Maar stuur ze naar hun eigen land en je bent van die islam en van de moslims af. Echter het verfoeilijke liberalisme dat door de zionisten en zijn vele handlangers is verspreid is niet zomaar te vernietigen. Het heeft heel onze maatschappij verziekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel beperkte opties voor een waardeloze peiling, hè? Ik heb gestemd dat de Islam onze toekomst is, al is ze niet mijn toekomst. Desondanks ga ik wel akkoord dat we ons moeten interesseren in de religies en culturen die naast ons leven.
Ik zeg interesseren en niet jezelf ernaar aanpassen hè, maar respecteren als gevolg van begrip, inzicht en empathie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk beschouw ik racisme als een mening en ben ik niet tegen meningen, zolang die een ander niet schaden. Met heksenjachten roei je geen gedachtengoed uit. cfr. men heeft ketters in het verleden genoeg tot de brandstapel veroordeeld en nu luistert men nog amper naar de paus. Daarbij is het nuanceverschil tussen een protectionistisch Vlaams racist in Vlaanderen, dat hij voor zijn eigen land opkomt. Persoonlijk is dat geen echt racisme, maar de wet maakt het er al van. Een islamitisch racist vecht tegen het Westen en dus ook tegen Vlaanderen. Vandaar dat hij hier in mijn ogen niet thuis hoort. Zijn haat voedt het onveiligheidsgevoel van de Vlamingen en dus ook hun racisme. m.a.w. als er hier geen extremistische moslims waren, waren er hier hoogst waarschijnlijk ook een pak minder extremistische Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 juni 2006 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() Zionisten zijn joden die terug naar land van herkomst, het Heilige Land, willen, met name Israël.
[SIZE=1][SIZE=5]اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ[/SIZE][/SIZE]
|
![]() |
![]() |