Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 20:02   #61
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Liefste poezewoefke

Voorspellingen zijn goed of fout, worden al dan niet bewaarheid ... maar zijn NOOIT VALS
Jouw woordgebruik is wat eentonig ...8)
Heel diepzinnig.
Nu ja, we missen kaatd, dus moet iemand anders wel dit soort posts plegen.

Citaat:
De mogelijk gefakete terroristische aanvallen zijn er wel zeker geweest of ben je de cinema van de afgelopen week in de luchthavens vergeten?

En wat Iran betreft ... het scenario was nochtans duidelijk met de oorlog tussen Israël en Hezbollah, alleen is het lichtjes anders gelopen dan voorzien
Tja, toegeven dat een "ex cia analist" die nu propaganda voor het andere kamp maakt er naast zat is blijkbaar teveel gevraagd van believers.

Het is niet uitgekomen, maar toch had hij gelijk.
Mij niet gelaten hoor.

Als het jullie blij maakt wil ik gerust over de daken schreeuwen: "Alex Jones is Groot en Mc Govern is zijn Profeet".
Aan de feiten die iedereen kan zien verandert dit echter niets.
Oud 18 augustus 2006, 20:15   #62
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Hoeveel "ex cia analisten" lopen er eigenlijk niet rond?
ah , heel veel.. er zijn in Arlington daar de laatste jaren 'en masse 'ontslagen genomen .
Oud 18 augustus 2006, 20:17   #63
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Heel diepzinnig.
Nu ja, we missen kaatd, dus moet iemand anders wel dit soort posts plegen.
Tja, toegeven dat een "ex cia analist" die nu propaganda voor het andere kamp maakt er naast zat is blijkbaar teveel gevraagd van believers.
Het is niet uitgekomen, maar toch had hij gelijk.
Mij niet gelaten hoor.
Als het jullie blij maakt wil ik gerust over de daken schreeuwen: "Alex Jones is Groot en Mc Govern is zijn Profeet".
Aan de feiten die iedereen kan zien verandert dit echter niets.
Mijn choeke toch,

Ik mis Kaatd ook8)

Zijn voorspellingen zijn maar gedeeltelijk uitgekomen en in welke mate mag jij dan nog bepalen, maar jij neemt onmiddellijk de term 'VALS' in de mond, al maar goed dat het woorden 'LEUGEN, 'LIEGEN', 'ZEVER', niet gebruikt zijn.

Ik heb in maart aan mijn vrienden gezegd dat we een hele hete zomer tegemoet gingen en zowaar, letterlijk en figuurlijk had ik het bij het rechte eind.
Ben ik hierdoor een waarzegger? NEEN!
Indien het niet had bewaarheid geweest, was ik dan een leugenaar of een valserik? Evenzeer NEEN!

Dikke KUS
Oud 18 augustus 2006, 20:23   #64
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn voorspellingen zijn maar gedeeltelijk uitgekomen en in welke mate mag jij dan nog bepalen, maar jij neemt onmiddellijk de term 'VALS' in de mond, al maar goed dat het woorden 'LEUGEN, 'LIEGEN', 'ZEVER', niet gebruikt zijn.
Een leugen is bijvoorbeeld dat Alex Jones de aanslagen op de WTC voorspelde. Of dat duizenden Israëlische werknemers die in de WTC werkten op 9/11 van hun werk zijn gebleven. Of dat ik een doublenick ben van Nadine.
Zever is zeggen dat Bush een shape-shifting reptilian is.
De voorspelling van McGovern bleek vals te zijn, of zo je wil: is niet uitgekomen.

Wat is taal mooi, elk woord heeft zowaar een betekenis!

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 20:25.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:36   #65
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een leugen is bijvoorbeeld dat Alex Jones de aanslagen op de WTC voorspelde.
Allerliefste,

Hoe kan jij dit nu weten? Je vertikt het om beeld en geluidsmateriaal van die gekke Texaan te raadplegen, laat staan dat je alle uitspraken van AJ op een rijtje kan zetten8).
AALLWWEERR HHEELL ZZWWAARR TTAALLGGEEBBRRUUIIKK.
Citaat:
Of dat duizenden Israëlische werknemers die in de WTC werkten op 9/11 van hun werk zijn gebleven.
Schattebout,

Dat heb jij er van gemaakt. Ik heb in een ver verleden melding gemaakt van 4000 telefoontjes die zijn binnengevallen op 9-11 en de eerste dagen daaropvolgend in de ambassade van Israël met de vraag naar bevestiging van in leven zijnde Israëli.
Wel gek dat er slechts 1 Israëli om het leven is gekomen (hij zat in één der vliegtuigen) en dat er daarvoor 4000 telefoontjes zijn binnengevallen.
Bewijst dit enige betrokkenheid? Neen!
Insinueert dit een voorafgaandelijk op de hoogte zijn? JA
Citaat:
Niet alleen Amerikanen werden het dodelijk slachtoffer van de aanslagen. Ongeveer 500 vreemde mensen, van 80 verschillende nationaliteiten, verloren het leven. Als een wereldcentrum van handel en financiën is dit ook niet verbazend. Het is ook algemeen geweten dat veel Israëlieten werkzaam zijn in de sectoren van handel en financiën. Een beetje kansberekening leert dat onder de 500 slachtoffers zich een aanzienlijk aantal Israëlieten zouden bevinden. Het aantal Israëlieten dat omkwam was echter heel laag, zeker rekening houdend met de meer dan 4000 telefoonoproepen (12 September, Jerusalem Post) die de Israëlische ambassade in Amerika van ongeruste Israëlische families heeft ontvangen.
George W. Bush vertelde het Congress dat hij de vreemde slachtoffers, waaronder meer dan 130 Israëlieten, betreurde. Ofwel was Bush gedesinformeerd, ofwel loog hij. Het effectieve aantal dodelijk slachtoffers uit de WTC torens die de Israëlische nationaliteit bezat was veel minder dan 130, ... het was veel minder dan 100, ... het was veel minder dan 50, ... het was veel minder dan 25, ... het was veel minder dan 10, ... Het was exact zero, nul!!

NY Times op 22 september: “Geen enkele Israëliet uit de WTC torens verloor het leven in de aanslag, terwijl 80 verschillende nationaliteieten onder de slachtoffers waren te betreuren, de meesten deel uitmakend van de grootste bedrijven in handel en financiën. Landen als Granada, Bermuda, Ierland, de Filipijnen verloren allemaal landgenoten in de WTC torens.”

1 Israëliet kwam om aan boord van een vliegtuig dat in de WTC torens crashte.
Citaat:
Of dat ik een doublenick ben van Nadine.
Ik ben al genickt aan een half dozijn bezoekers van politics.be en gelukkig niet aan IKKWILL, spijtig genoeg niet aan jou.
Citaat:
Wat is taal mooi, elk woord heeft zowaar een betekenis!
8)

Dikke KUS

Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 20:37.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:54   #66
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe kan jij dit nu weten? Je vertikt het om beeld en geluidsmateriaal van die gekke Texaan te raadplegen, laat staan dat je alle uitspraken van AJ op een rijtje kan zetten8).
AALLWWEERR HHEELL ZZWWAARR TTAALLGGEEBBRRUUIIKK.
Voila se, nu lieg je weer.
Ik heb de opname die exodus als link gaf bekeken, en daarop voorspelt Jones helemaal geen aanslag op de WTC.
Het is aan wie beweert dat Jones iets voorspelde om daar de bewijzen voor aan te brengen. Deze bewijzen komen maar niet. Waarom?

Citaat:
Dat heb jij er van gemaakt. Ik heb in een ver verleden melding gemaakt van 4000 telefoontjes die zijn binnengevallen op 9-11 en de eerste dagen daaropvolgend in de ambassade van Israël met de vraag naar bevestiging van in leven zijnde Israëli.
Wel gek dat er slechts 1 Israëli om het leven is gekomen (hij zat in één der vliegtuigen) en dat er daarvoor 4000 telefoontjes zijn binnengevallen.
Daar gaan we weer.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er veel Israëli's in de WTC werkten. Na bijna vijf jaar is niemand met ook maar één degelijk bewijs gekomen dat het zo was. (Bij welke bedrijven werkten ze bijvoorbeeld?)
Toch blijven sommige conspiracy-sites dit verhaal brengen.
Maar minder dan bijvoorbeeld enkele jaren geleden. Jij houdt echter vol!
Maar verder dan nietszeggende selectieve kranteknipsels uit 2001 kom je niet om deze zware beschuldiging aan het adres van vele Israëli's te staven. Zwak na bijna vijf jaar om het te onderzoeken.

Overigens, de cijfers die Bush die dag gaf klopten evenmin voor andere nationaliteiten (hij had het bijvoorbeeld over 250 dode Indiërs). Maar dat vermeld je uiteraard niet!

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 20:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:12   #67
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila se, nu lieg je weer.
Ik heb de opname die exodus als link gaf bekeken, en daarop voorspelt Jones helemaal geen aanslag op de WTC.
Het is aan wie beweert dat Jones iets voorspelde om daar de bewijzen voor aan te brengen. Deze bewijzen komen maar niet. Waarom?
Protteke,

interludium: LIEGEN-LEUGEN-LEUGENS-LEUGENAAR-LEUGENACHTIG

't Is niet omdat Exodus niet stante pede met het gevraagde materiaal komt aandraven dat het onmiddellijk een leugen betreft.

Ik heb het AJ niet weten zeggen. Ik heb intussen reeds heel wat footage van hem gezien maar dat betekent nog niet dat ik kan zeggen dat hij het NIET heeft gezegd.

Stop alsjeblief met die ZZWWAARREE TTAALL, DDAARR IISS GGEENN EENNKKEELLEE RREEDDEENN VVOORR.
Citaat:
Daar gaan we weer.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er veel Israëli's in de WTC werkten. Na bijna vijf jaar is niemand met ook maar één degelijk bewijs gekomen dat het zo was. (Bij welke bedrijven werkten ze bijvoorbeeld?)
Toch blijven sommige conspiracy-sites dit verhaal brengen.
Maar minder dan bijvoorbeeld enkele jaren geleden. Jij houdt echter vol!
Maar verder dan nietszeggende selectieve kranteknipsels uit 2001 kom je niet om deze zware beschuldiging aan het adres van vele Israëli's te staven. Zwak na bijna vijf jaar om het te onderzoeken.
Schattebolleke,

Jij hebt de overtuiging dat er NIET veel Israëli werkten in het WTC en dat is jouw volste recht. En ik twijfel er aan op basis van mijn geposte citaat en ook dat is mijn volste recht.

Ik ben de zaak nog geen 5 jaar aan het onderzoeken maar dankjewel voor het respect. Het nietszeggende selectieve krantenknipsels uit 2001 komt wel uit een Israëlische krant (12 September, Jerusalem Post), waarvan dus verwacht kan worden dat de gegevens van de ambassade betrouwbaar worden gedebiteerd en wanneer je ook dit in twijfel trekt zou ik in jouw plaats maar gaan twijfelen aan JOUW wereldbeeld want dan loopt er het één en ander spaak tussen jouw knappe(rige) oortjes.
Citaat:
Overigens, de cijfers die Bush die dag gaf klopten evenmin voor andere nationaliteiten (hij had het bijvoorbeeld over 250 dode Indiërs). Maar dat vermeld je uiteraard niet!
Wat hebben de 250 inianen hier nu mee te maken? Jij had het over 4000 joden dacht ik.

Dikke KUS

Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 21:14.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:15   #68
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Gun, gij spendeert te veel tijd op dit forum.
Ga eens een pint drinken.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 22:20   #69
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Gun, gij spendeert te veel tijd op dit forum.
Ga eens een pint drinken.
Awel, ik ben net vertrekkende ... Santé
Oud 18 augustus 2006, 22:29   #70
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allerliefste,

Ach daar heb je deze roddel weer... Ik dacht dat we 'm net hadden besproken Gun!
Heeft u er een verklaring voor dat deze 'joden verschenen niet op hun werk-mythe' al op internet verscheen voordat de torens waren ingestort?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 01:01   #71
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ach daar heb je deze roddel weer... Ik dacht dat we 'm net hadden besproken Gun!
Heeft u er een verklaring voor dat deze 'joden verschenen niet op hun werk-mythe' al op internet verscheen voordat de torens waren ingestort?
Er is heel wat geschreven rond het inéénstorten van die torens. Ik zou echter niet weten waarom men al wat er rond gezegd en geschreven is geweest als 'roddels' zou moeten afdoen.
Waarom zou men zich geen kritische vragen stellen rond het gebeurde ? De officiële versie die men ons van bepaalde feiten geeft, blijkt immers niet altijd te kloppen.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 04:30   #72
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat als het islamterreur (in de vorm zoals we het kennen sinds 9/11) een groots opgezette charchade is, een fake vijand, een elusieve gecontrolleerde vijand, die gebruikt wordt door diegenen die echt de macht in handen hebben, om hun agenda door te drukken in hun drang naar werelddominatie.
Ik zou niet graag één van de nabestaanden zijn van de vele doden van terroristische aanslagen die dit te horen krijgt!
Ik als VB'er exodus heb meer schrik voor islamdominatie, eerlijk gezegd meer zelfs omdat in 2050 het al zover is in Europa. NWO zal daar weinig aan kunnen veranderen. Er moet iets gedaan worden tegen islamo fascisme, over de manier zijn natuurlijk vragen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 07:05   #73
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Kijk,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 ,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,3 7,38,39,40,41,42.
Wedden dat één van deze nummers vanavond uit die Lotto-stulp rollen?
Volgens mij is de Lotto één groot complot?
Oud 19 augustus 2006, 07:55   #74
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Kijk,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 ,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,3 7,38,39,40,41,42.
Wedden dat één van deze nummers vanavond uit die Lotto-stulp rollen?
Volgens mij is de Lotto één groot complot?
lol!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 10:06   #75
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odin1 Bekijk bericht
Dapper Amerika, het enige land dat beseft dat de islamterreur moet aangepakt worden.
De enige landen die "islam-terreur" effectief,en dagelijks,aanpakken zijn landen als Egypte,Saudi-Arabie,Oezbekistan,.Pakistan.....en het gaat er erg vuil aan toe...

De VS hebben ongetwijfeld ook "iets" aangepakt,maar ik moet toegeven dat ik niet meer weet wat
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 10:17   #76
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De enige landen die "islam-terreur" effectief,en dagelijks,aanpakken zijn landen als Egypte,Saudi-Arabie,Oezbekistan,.Pakistan.....en het gaat er erg vuil aan toe...

De VS hebben ongetwijfeld ook "iets" aangepakt,maar ik moet toegeven dat ik niet meer weet wat
Je lijstje is wel zeer bescheiden moest je nu in plaats van "..." dit lijstje eens afwerken zou dit niet mooier zijn?

En Amerika probeerde het extremisme aan te pakken maar snapte niet dat ze deze daardoor in de hand aan het spelen waren (bij mij thuis ben ik ook koning) nu is het te laat en zitten ze diep in de stront.
Oud 19 augustus 2006, 10:25   #77
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Er is heel wat geschreven rond het inéénstorten van die torens. Ik zou echter niet weten waarom men al wat er rond gezegd en geschreven is geweest als 'roddels' zou moeten afdoen.
Waarom zou men zich geen kritische vragen stellen rond het gebeurde ? De officiële versie die men ons van bepaalde feiten geeft, blijkt immers niet altijd te kloppen.
Er is niemand die zegt dat men zich geen kritische vragen mag stellen rond het gebeurde.

Men mag zich echter eveneens kritische vragen stellen rond sommige antwoorden.
Zie maar hoe weinig onderbouwd 2004gun's bewering over de "Israëlische werknemers van de WTC" is. Verder dan omkering van de bewijslast komt ie niet.
Oud 19 augustus 2006, 10:34   #78
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Ik zou niet graag één van de nabestaanden zijn van de vele doden van terroristische aanslagen die dit te horen krijgt!
Ik als VB'er exodus heb meer schrik voor islamdominatie, eerlijk gezegd meer zelfs omdat in 2050 het al zover is in Europa. NWO zal daar weinig aan kunnen veranderen. Er moet iets gedaan worden tegen islamo fascisme, over de manier zijn natuurlijk vragen.
Dat sluit niet uit dat men zich kritische vragen mag stellen over de aanslagen op de torens, op de bezetting van Irak, het bombarderen van Libanon enzovoort.

Als men alleen nog de officiële versies van al deze feiten en de uitleg van Georges Bush mag geloven, dan mag men een kruis zetten over onze veelgeroemde 'democratie'.
Oud 19 augustus 2006, 10:37   #79
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

De Verenigde Staten hebben alleen maar de dood van enkele honderdduizenden Irakese burgers op hun geweten, meer niet.
Oud 19 augustus 2006, 10:47   #80
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Dat sluit niet uit dat men zich kritische vragen mag stellen over de aanslagen op de torens, op de bezetting van Irak, het bombarderen van Libanon enzovoort.

Als men alleen nog de officiële versies van al deze feiten en de uitleg van Georges Bush mag geloven, dan mag men een kruis zetten over onze veelgeroemde 'democratie'.
Kritiek is één van de zaken die men bedoelt met "vrije meningsuitingen" Maar kritiek moet onderbouwd zijn en bestand zijn tegen tegenkritiek. Men moet kunnen aantonen en bewijzen wat men denkt...

Kritiek zonder onderbouw is belachelijk en zeer gemakkelijk. Het feit dat vaak niet onderbouwde kritiek aanvallend en zonder espect is voor sommigen merk ik vaak op en doet me dan ook het één en andere denken over de mensen die deze kritiek voorleggen...

Officiële versies moet men zeker niet zomaar overnemen maar kritisch beoordelen. (trouwens had je de media goed gevolgt in het conflict Israël-Hesbollah dan had je wel gemerkt dat het altijd Israël was die als de grote boosdoener werd afgebeeld door onze reporters van de Vtm en vrt)

En dat kruis op de democratie; waarom? Bush is door het volk gekozen (ik geloof die nwo niet), punt. In Frankrijk wie denkt u dat de volgende president wordt? De aggressiefste en meest war hungering van allemaal en daarom ook degene die zegt wat het VOLK denkt. We vergeten dat in Amerika in texas en omstreken zeer veel aanhang is van de oorlog in Irak en Afganistan en ook dat daar veel AMERIKANEN wonen. Het belachelijke idee van die nwo houdt altijd maar rekening met delen van de bevolking en is daarin zeer extreem...En heeft het dan ook wel vaak helemaal fout (soms ook juist!! Maar vaak fout!)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be