![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wil je, als de helft van hetgene waar men je mee geïndoctrineerd heeft zomaar van tafel geveegd wordt. De andere helft steunt dan nog op dingen waarvan niemand zekerheid heeft ook... Spijtige zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ook ik voel weinig affiniteit met "Vlaanderenland" -of toch voor de percipiëring van het vlaanderen volgens veel Vlaams-nationalen hier-, laat staan dat ik in een "Vlaams Volk" geloof.
En we moeten toch met meerderen zijn, gezien maar 15 % van de bevolking enigzins een aparte vlaamse staat voorstaat. Ik voel trouwens even weinig affiniteit voor België. Nationalisme is compleet achterhaald in een interdependente wereld.
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Paulus, ga nog wat geschiedenisboeken lezen. De Belgicae was een Keltische stam die in het huidige Luxemburg leefde. Het Groothertogdom bedoel ik dus. Dat gij u als Oost-Vlaming niet verwant voelt met andere Vlamingen is uw eigen persoonlijk probleem. De Limburgers en Brabanders hebben inderdaad eigen regionale kenmerken maar zijn Vlaams omdat zij dezelfde cultuur hebben en dezelfde taal spreken als de andere Vlamingen. België is en blijft een kunstmatige constructie met een parasiterend koningshuis en dweperige voorvechters die zo snel mogelijk eigen mythes trachten te verzinnen. Vlamingen hoeven geen mythes te verzinnen, zij moeten alleen maar geschiedkundige bronnen raadplegen.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw dyslexie neemt ernstige vormen aan. Citaat:
Die kennen ook gebruiken (bij huwelijke etc.. ) die mij TOTAAL vreemd zijn Citaat:
U krijgt 14 dagen Vlaams-nationale aflaat. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Vlaams-nationale mythes, die jullie met de paplepel werden ingegoten worden hier met de grond gelijk gemaakt! Steeds meer mensen keren zich af van het ronduit achterlijke en wereldvreemde Vlaamse nationalisme! Zelfs de kruiperige regering luistert niet meer naar de holle eisen van de Vlaams-nationalisten en wanneer die bende Vlaamse lakeien al niet meer naar de Vlaams-nationale eisen luistert, is het einde nabij!
De Vlaams-nationalisten zien dat ze boven de afgrond hangen, maar doen liever hun ogen toe dan de Vlaamse Beweging op een meer positieve (Cfr SPIRIT) manier te hervormen! Nergens nog klinkt de belachelijke roep om een onooglijk klein republiekje, behalve in de bedompte huiskamers van oer-flaminganten! België leeft en is welvarend, en jullie weten dat jullie slogans op een muur stuiten bij het Volk, en nog doen jullie voort, met uitgedunde rangen, hopend op de oude glorietijden van Leuven en Brussel Vlaams! Helaas! Nooit nog komen die tijden terug, en de Vlaamse leeuw is een stervend beest, dat wacht op de fatale injectie! Zal de Vlaamse Beweging slechts wachten op het nekschot, of zullen zij nog op tijd inzien dat de Vlamingen België NIET haten? Ik geef de Vlaamse Beweging nog 5 jaar. Daarna zullen enkel nog marginale groepjes ten strijde trekken, en zal België geleidelijk aan weer federaler worden, en uiteindelijk weer Unitair. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar gelooft u in sprookjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor Babethje:
Het graafschap Vlaanderen: Moi, je suis Flamand, et vous? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de tekst en ontrkracht hem. OF erken dat het Vlaams-nationalisme een en al mythe/sprookje is 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een gezeur.
De meeste mensen in België trekken zich van het communautaire gezeik niks aan hoor. Da's politiek, en politiek ,da's zakkenvullerij, gekonkel, corruptie enzoverder. Mijn persoonlijke mening is dat België zal verdampen, en opgaan in de grotere politieke soep van het eengemaakte Europa. En dat is in 1 keer ook de oplossing voor mijn grootste antipathie voor belgië op dit moment, de 608 bestuurorgaantjes die mekaar het ligt in de ogen niet gunnen, en elks op hun manier zoveel mogelijk macht en middelen naar zich toe willen trekken, onder glimlachend toekijkende poppenspelers uit de internationale machts en fynanciele blokken.
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Ach Patriot, dat is misschien wat jij en je vrienden als waarheid willen zien, maar het strookt niet met de werkelijkheid. Zeker niet als je je baseert op "vaderlandse" opiniepeiligen met insinuerende vraagstelling. Een referendum zou wel eens een leuk idee kunnen zijn, dan zijn we tenminste van het heen-en-weergezever af.
Blijf je maar verder wentelen in je Belgicistisch hoera-patriottisme mijn beste. We zullen inderdaad binnen enkele jaren nog eens zien wat er van dit zielige namaakstaatje overblijft. Ik wacht rustig en met een blijmoedig hart de geschiedenis af. Uiteindelijk vallen alle kunstmatige staten uiteen en zegevieren de volkeren.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je dit misschien liever hoort ![]() Het is mijn overtuiging dat de staten gaan evolueren naar (economische) machtsblokken (Europa, Noord-Amerika,...). Net zoals Otto Bismarck alle Duitse stadstaten verenigde door hen eerst economisch afhankelijk te maken. De politieke eenmaking was een logisch gevolg.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als u denkt dat steeds meer mensen zich afkeren van "het ronduit achterlijke en wereldvreemde Vlaamse nationalisme", dan heeft u duidelijk de verkiezingsuitslagen van 18 mei nog niet gezien. Maar wentel u gerust verder rond in uw sprookjes. Eens goed lachen doet deugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |