Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2007, 21:56   #61
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Haha! dat zul jij natuurlijk in het arabisch op hun site gelezen hebben?
Hamas had vroeger een Engelstalige website, maar die is niet langer toegankelijk.
Je moet maar zelf eens proberen om de link in deze link aan te klikken.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Hamas
Oud 20 april 2007, 06:13   #62
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Anti-semitisme flauwekul.Is zelfs strafbaar.Zeer onvoorzichtige praat dus.

Als je dat zelf weet, gelieve het dan niet te quoten.
Wat een contradictie.Waarom laat ge het dan plaatsen.Moderatoren weten soms ook niet wat ze zeggen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 08:50   #63
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Wat een contradictie.Waarom laat ge het dan plaatsen.Moderatoren weten soms ook niet wat ze zeggen.
Misschien omdat dit bericht aan onze aandacht ontsnapt is, omdat we niet alles kunnen lezen wat er wordt gepost. En wat we zeker niet kunnen is de gedachten en handelingen van mensen controleren zodat we zouden kunnen voorkomen dat ze "het dan plaatsen".

www.verkiezingssite.be
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 09:40   #64
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vi Bekijk bericht
Beste wereld,

Jonathan S.
Onzinnige brief die in vele gevallen gewoon geschiekudnige feiten negeert en in andere gevallen ze verdraait . De realiteit is dat de wereld israel wel degelijk veel geholpen heeft op een heleboel manieren (en voor een heleboel redenen) zonder die hulp zou israel nu niet meer bestaan.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 09:42   #65
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Zelf Hamas, de meest fundamentalistische Islamistische partij (vergelijkbaar met het VB bij ons) gaat nu al akkoord met een twee-staten oplossing... De enigen die nu nog blijven kolonies bijbouwen is Israel.
nee hoor dit was het hele twistpunt om ene regering te vormen maar hamas heeft ene uitweg gevonden om het toch niet expleciet te moeten zeggen. Ze aanvaarden israel dus nog steeds niet.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 20 april 2007, 09:50   #66
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Ik vertrek nooit van het principe dat ik de absolute waarheid bezit en ik verwelkom kritiek. Maar de commentaar van Guyce moet aangevuld worden.

1. Inderdaad: Israël is gesticht op basis van een VN-resolutie. Maar dan moet u ook weten dat in 1947 praktisch GEEN ENKEL Arabisch land onafhankelijk was en dus ook niet heeft kunnen deelnemen aan de stemming. Ik denk dat op dat ogenblik maar een 50-tal landen stemgerechtigd waren. (ik zou het eens moeten nagaan).
Onzin, deze resolutie werd nooit aanvaard door de arabische kant en nooit uitgevoerd, israel is ontstaan door een revolutie en daarna een oorlog. Net zoals de meeste landen dus.

Citaat:
2. Zionisten gaan nooit terug op de beslissing van de VN in 1947, maar vallen steeds terug op godsdienstige motieven, waarbij Israël hun beloofde land was.
Ooit al eens met een zionist gesproken? Enkel de meeste radicale godsdienstigen (dus niet noodzakelijk zionisten) zeggen dat israel een geschenk van god is, en hun land is omdat god het hen gaf, al de rest vind het gewoon hun land omdat ze daar al generaties of eeuwen wonen.

Citaat:
3. Ik lees daar verschillende etiketten waarmede mijn bijdrage getypeerd worden: negationisme, racisme, antisemitisme, minimaliseren van holocaust… Met alle respect voor u Guyce, maar ik denk dat ge niet weet wat die termen betekenen en meer nog, dat ge niet over de informatie beschikt om uw thesis te kunnen bewijzen.
Ik zou je gewoon niet geinformeerd noemen.

Citaat:
Laat mij met een voorbeeld afkomen. De Palestijnen (ongeveer 4 miljoen) mogen niet terugkeren naar hun vaderland. Nochtans zijn Palestijnen evengoed Semieten zoals hun Joodse “broeders”. (of heeft u soms een andere definitie van Semitisme?) De Russische “Joden” zijn van Turks-Finse oorsprong en hebben geen druppel Semitisch bloed in hun lichaam… en die worden wel met open armen ontvangen in Israël. Wie is hier nu de anti-semiet? Daar ook ligt een van de verderfelijke aspecten van het zionisme… Dus zionisme heeft zeer weinig te maken met Semitisme!
Anti-semetisme slaat uitdrukkelijk op joden, niet op arabieren dus, maar dit is discusieren over semantiek.

De reden dat de vluchtelingen in de kampe niet mogen terugkomen zijn simpel:
Ze dienen als martelaars voor de omringende arabische landen
Ze bestaan niet enkel uit gevluchte mensen of hun kinderen, de arabische landen hebben veel criminelen of illegalen in die kampen gedumpt.
De mensen die in de kampen wonen worden al decenia gebrainwashed om israel en joden te haten, ze vrij laten in israel zou dus regelrecht een burgeroorlog veroorzaken.
Israel had al aangeboden om de echte vluchtelingen terug op te nemen in israel + compensaties voor het verlies van eigendommen in camp david, arafat weigerde dat aanbod.

Deze mensen zullen nooi allemaal israel binnenkunnen, in die tijd waren er tegen de 50 miljoen vluchtelingen , de enkele honderd duizenden arabieren zijnd e enigste die nog steeds "vluchten", al de rest is opgenomen in andere landen of kon uiteindelijk terugkeren .

Citaat:
Als u het minimaliseren van de holocaust iets verschrikkelijks vindt, wat denkt u dan van die personen of organisaties die de holocaust maximaliseren. Het moet toch ons doel zijn kritisch te staan tegenover dergelijke verklaringen. Ik zal mij nooit onderwerpen aan geschiedkundige dogma’s. U wel?...
En wie maximaliseert de holocaust dan? En ik vind dat nog minder erg dan het minimaliseren hoor, dan ontken je het gewoon, het ander is overdrijven.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be