![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt u iets tegen brave import-bruidjes? Zit racisme misschien ingebakken? Soit. Is er volgens u enig verschil tussen import-bruidjes en moslim-terroristen die aanslagen plegen? Zegt u van: de ene is van plan om aanslagen te plegen, de anderen is wat bevorderd en doet het al? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
25% heeft op vb gestemd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen die import-bruidjes. Alleen ben ik van mening dat zij in hun vaderland thuishoren. Hun vaderland is niet van ons en ons vaderland is niet van hun. Bovendien willen die radicale moslims hier de sjaria invoeren. Dat zie ik niet zitten. Ik snap uw vraag wel. Ik weet waar ge naartoe wilt. Het is waar dat sommige moslims die niks misdaan hebben het slachtoffer zijn. Maar ja, de paarsen bepalen het beleid, Vlaams belang zit achter 'n schutskring. Het zijn die paarsen die ervoor zorgen dat Marokkaanse criminelen worden vrijgelaten. Daardoor hebben alle moslims nu een slechte reputatie. Maar dat is de schuld van paars. En trouwens, wat die radicale moslims doen en zeggen is niet de verantwoordelijkheid van het Vlaams belang. En het is nog altijd hun schuld dat de moslims nu een slechte reputatie hebben. Het Vlaams belang is daar niet de schuld van. Het Vlaams belang kan er helemaal niet aan doen dat er 'n radicale Islam bestaat. Laatst gewijzigd door Stefanie : 12 juli 2006 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg mij, hoeveel procent van de meer dan 1 miljard moslims heeft aanslag gepleegd? Er zijn joden die moskeeën zijn binnegevallen, en tientallen mensen hebben neergestoken. Dat weet u toevallig ook weer niet ... Citaat:
![]() Aha, u ziet toch nog het verschil tussen de moslims en radicalen ... Citaat:
Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 02:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() @Stefanie
Ik moet afscheid nemen. Normaal gezien discussiëer zelden over het moslimterrorisme, aangezien ikzelf toch geen moslim ben. Maar wegens een misverstand etc .. ben ik toch op uw berichten over moslimterrorisme ingegaan. Ik heb geconstateerd dat u gedesinformeerd bent. Ik ga snel paar zaken schrijven U zegt, "ik snap de Duitsers niet, de joden lijken mij intelligente mensen." 1 Wist u dat de top van Vlaams Belang (uw enige hoop), Staf Declercq als een held beschouwen? Die Staf Declercq heeft Belgische joden (gelukkig niet allemaal) aan de nazis uitgeleverd, en zijn door de Duitsers naar concentratiekampen gestuurd. 2 Weet u hoeveel moslims Europa telt? Als een kwart van die moslims extremistisch zouden zijn, dan zouden er in België dagelijks aanslagen plaatsvinden. Tuurlijk zijn er extremistische moslims, maar geef hen de kans niet om hier aanslagen te plegen, door de niet-extremistische moslims over dezelfde kam te scheren ... U hebt gezien hoe gevaarlijk ik kan reageren, als de moslimextemisten hier de controle zouden willen overnemen, wees gerust, dan zal ik de eerste zjn die hen zal bestrijden. Als jij de 'normale' moslims blijft stigmatiseren, dan kan dat wel is dat zij van kant veranderen. Als je je over islam wilt informeren, raadpleeg aub juiste bronnen. Pbe (fora over religie,vreemdelingen, ... overal) zit vol spam en leugens. Eigenlijk intereseert het mij geen reet wat JIJ denkt, toch wilde ik even deze opmerking maken. Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U gaat me toch tijdig verwittigen?... ![]() Wie heeft er trouwens gereageerd toen meer dan tien jaar geleden diverse personen/instellingen/partijen signalen gaven dat het met de integratie van de allochtonen volledig misliep?.... U? De Morgen? Yves DS? De linksen?... Idd... En wat hebben die er van terecht gebracht? Zolang de moslimgemeenschap zelf niet de nodige afstand neemt van dat extremisme en dat regelmatig krachtdadig veroordeelt, gaat het onbegrip slechts toenemen... Als de pc's, zoals U, nu eens met concrete, realistische maatregelen/voorstellen naar boven zouden komen, dan zou dat al een geweldige stap vooruit betekenen... De meeste Vlamingen zijn geen racisten, maar wel realisten die inzien dat bij een onveranderd beleid hun toekomst en die van hun kinderen naar de vaantjes (kan) gaat... En langzaamaan gaan de polcorrecte partijen over tot het nemen van maatregelen die bepaalde rechtste partijen allang voortelden (zelfs de VLD... toen ze nog niet aan de macht was)... En die maatregelen versterken nu ... het VB, want een heleboel mensen zeggen nu: 'Ziet U dat het blok wel gelijk had'... Meer dan het VB heeft o.a. Yves DS gezorgd voor verzuring, racisme, onbegrip voor de moslims... Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juli 2006 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Alé, de linkse kerk doet weer aardig haar best om de terreuraanslagen van moslimextremisten te minimaliseren en te vergoeilijken. Zo kennen we ze wel. Dagelijks jammeren over het 'extremisme' van het VB, maar het ware extrisme, vertaald in duizenden onschuldige slachtoffers van moslimaanslagen, dat is dan maar een euh fait-diverstje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Een heel kortzichtige houding ...
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() misschien heeft het hier iets mee te maken?
Indian Defense Minister Pranab Mukherjee's decision to postpone a visit to Israel to discuss arms purchases. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Niet echt, je spreekt over "de moslims", alsof de miljard moslims verantwoordelijk zou kunnen zijn voor de aanslagen van enkele extremisten. Enfin, in sommige gevallen, want bij 9/11 en 7/7 kunnen we al stellen dat het zelfs geen extremistische moslims zijn.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er kleeft veel bloed aan de handen van die moslimterroristen. In elk werelddeel zijn er al honderden en zelfs duizenden onschuldige mensen vermoord in de naam van allah. En het blijft duren. Allah zal wel een monster zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je laatste zin betreft, dat is een verontrustend gegegeven. Als zelf al de gematigde moslim aan het moorden slaat in naam van allah ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Goed opgemekt
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat wist ik, maar je hebt geen gelijk. Want ik heb dat nergens beweerd.
|
![]() |
![]() |