Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2006, 01:39   #61
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar beste Stephanie, ge had het over taqqiya ..
Ja, en ook over het moslim-terrorisme. De reden waarom ik hier in deze draad reageer is het moslim-terrorisme. D�*�*r ging het mij om. Punt is dat de Joden hier in het westen geen terroristische aanslagen komen plegen. Ze brengen ook niet massaal import-bruidjes naar hier. Ik zie dus niet in waarom ik hetzelfde zou moeten zeggen over het Jodendom.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 01:41   #62
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb ik niet beweerd. Mijn punt is gewoon, als u het ene aanvalt, wees dan niet hypocriet, en vermeldt dat dat niet het enige is.
Hypocriet? Hoezo? De Joden plegen hier geen aanslagen en zij brengen niet massaal import-bruidjes naar hier. Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat die Duitsers tegen Joden hadden. Het lijken mij intelligente mensen.
Oud 12 juli 2006, 01:43   #63
stonaar
Banneling

stonaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ja, en ook over het moslim-terrorisme. De reden waarom ik hier in deze draad reageer is het moslim-terrorisme. D�*�*r ging het mij om. Punt is dat de Joden hier in het westen geen terroristische aanslagen komen plegen. Ze brengen ook niet massaal import-bruidjes naar hier. Ik zie dus niet in waarom ik hetzelfde zou moeten zeggen over het Jodendom.
De mossad heeft zeer zeker in't westen aanslagen gepleegd. Maar doet er ff niet toe.

Hebt u iets tegen brave import-bruidjes? Zit racisme misschien ingebakken? Soit.

Is er volgens u enig verschil tussen import-bruidjes en moslim-terroristen die aanslagen plegen? Zegt u van: de ene is van plan om aanslagen te plegen, de anderen is wat bevorderd en doet het al?
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 01:46   #64
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Hypocriet? Hoezo? De Joden plegen hier geen aanslagen en zij brengen niet massaal import-bruidjes naar hier. Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat die Duitsers tegen Joden hadden. Het lijken mij intelligente mensen.
U snapt heleboel niet. En u bent waarschijnlijk niet alleen.

25% heeft op vb gestemd over staf declercq weet u zeker ook niet veel. soit (ander thema)
Oud 12 juli 2006, 01:54   #65
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
De mossad heeft zeer zeker in't westen aanslagen gepleegd. Maar doet er ff niet toe.

Hebt u iets tegen brave import-bruidjes? Zit racisme misschien ingebakken? Soit.

Is er volgens u enig verschil tussen import-bruidjes en moslim-terroristen die aanslagen plegen? Zegt u van: de ene is van plan om aanslagen te plegen, de anderen is wat bevorderd en doet het al?
Punt is, die moslims pleegden de afgelopen jaren aanslagen en dan nog tegen gewone burgers. Ik weet wel zeker dat de Joden nooit zoiets gedaan hebben. Ik weet wel dat zij ook geweld gebruiken, maar zo gewone burgers afslachten niet.

Ik heb niets tegen die import-bruidjes. Alleen ben ik van mening dat zij in hun vaderland thuishoren. Hun vaderland is niet van ons en ons vaderland is niet van hun. Bovendien willen die radicale moslims hier de sjaria invoeren. Dat zie ik niet zitten.

Ik snap uw vraag wel. Ik weet waar ge naartoe wilt. Het is waar dat sommige moslims die niks misdaan hebben het slachtoffer zijn. Maar ja, de paarsen bepalen het beleid, Vlaams belang zit achter 'n schutskring. Het zijn die paarsen die ervoor zorgen dat Marokkaanse criminelen worden vrijgelaten. Daardoor hebben alle moslims nu een slechte reputatie. Maar dat is de schuld van paars. En trouwens, wat die radicale moslims doen en zeggen is niet de verantwoordelijkheid van het Vlaams belang. En het is nog altijd hun schuld dat de moslims nu een slechte reputatie hebben. Het Vlaams belang is daar niet de schuld van. Het Vlaams belang kan er helemaal niet aan doen dat er 'n radicale Islam bestaat.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 12 juli 2006 om 01:58.
Oud 12 juli 2006, 02:04   #66
stonaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Punt is, die moslims pleegden de afgelopen jaren aanslagen en dan nog tegen gewone burgers. Ik weet wel zeker dat de Joden nooit zoiets gedaan hebben. Ik weet wel dat zij ook geweld gebruiken, maar zo gewone afslachten niet.
Men beste Stefanie, laat je niet manipuleren door veebee en hersenloze mensen op dit forum.

Zeg mij, hoeveel procent van de meer dan 1 miljard moslims heeft aanslag gepleegd?

Er zijn joden die moskeeën zijn binnegevallen, en tientallen mensen hebben neergestoken. Dat weet u toevallig ook weer niet ...

Citaat:
Ik heb niets tegen die import-bruidjes. Alleen ben ik van mening dat zij in hun vaderland thuishoren. Hun vaderland is niet van ons en ons vaderland is niet van hun. Bovendien willen die radicale moslims hier de sjaria invoeren. Dat zie ik niet zitten.
Behoor ik volgens u tot uw vaderland?

Aha, u ziet toch nog het verschil tussen de moslims en radicalen ...

Citaat:
Ik snap uw vraag wel. Ik weet waar ge naartoe wilt. Het is waar dat sommige moslims die niks misdaan hebben het slachtoffer zijn. Maar ja, de paarsen bepalen het beleid, Vlaams belang zit achter 'n schutskring. Het zijn die paarsen die ervoor zorgen dat Marokkaanse criminelen worden vrijgelaten. Daardoor hebben alle moslims nu een slechte reputatie. Maar dat is de schuld van paars.
Kijkt u soms naar het nieuws? Het zijn meestal moslimlanden die door Amerika worden aangevallen en door andere westerse landen worden uitgebuit.

Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 02:06.
Oud 12 juli 2006, 02:32   #67
stonaar
Banneling

Standaard

@Stefanie

Ik moet afscheid nemen. Normaal gezien discussiëer zelden over het moslimterrorisme, aangezien ikzelf toch geen moslim ben. Maar wegens een misverstand etc .. ben ik toch op uw berichten over moslimterrorisme ingegaan. Ik heb geconstateerd dat u gedesinformeerd bent. Ik ga snel paar zaken schrijven

U zegt, "ik snap de Duitsers niet, de joden lijken mij intelligente mensen."

1 Wist u dat de top van Vlaams Belang (uw enige hoop), Staf Declercq als een held beschouwen? Die Staf Declercq heeft Belgische joden (gelukkig niet allemaal) aan de nazis uitgeleverd, en zijn door de Duitsers naar concentratiekampen gestuurd.

2 Weet u hoeveel moslims Europa telt? Als een kwart van die moslims extremistisch zouden zijn, dan zouden er in België dagelijks aanslagen plaatsvinden.
Tuurlijk zijn er extremistische moslims, maar geef hen de kans niet om hier aanslagen te plegen, door de niet-extremistische moslims over dezelfde kam te scheren ...

U hebt gezien hoe gevaarlijk ik kan reageren, als de moslimextemisten hier de controle zouden willen overnemen, wees gerust, dan zal ik de eerste zjn die hen zal bestrijden.

Als jij de 'normale' moslims blijft stigmatiseren, dan kan dat wel is dat zij van kant veranderen.

Als je je over islam wilt informeren, raadpleeg aub juiste bronnen. Pbe (fora over religie,vreemdelingen, ... overal) zit vol spam en leugens.

Eigenlijk intereseert het mij geen reet wat JIJ denkt, toch wilde ik even deze opmerking maken.

Laatst gewijzigd door stonaar : 12 juli 2006 om 02:38.
Oud 12 juli 2006, 07:06   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
@Stefanie

Ik moet afscheid nemen. Normaal gezien discussiëer zelden over het moslimterrorisme, aangezien ikzelf toch geen moslim ben. Maar wegens een misverstand etc .. ben ik toch op uw berichten over moslimterrorisme ingegaan. Ik heb geconstateerd dat u gedesinformeerd bent. Ik ga snel paar zaken schrijven

U zegt, "ik snap de Duitsers niet, de joden lijken mij intelligente mensen."

1 Wist u dat de top van Vlaams Belang (uw enige hoop), Staf Declercq als een held beschouwen? Die Staf Declercq heeft Belgische joden (gelukkig niet allemaal) aan de nazis uitgeleverd, en zijn door de Duitsers naar concentratiekampen gestuurd.

2 Weet u hoeveel moslims Europa telt? Als een kwart van die moslims extremistisch zouden zijn, dan zouden er in België dagelijks aanslagen plaatsvinden.
Tuurlijk zijn er extremistische moslims, maar geef hen de kans niet om hier aanslagen te plegen, door de niet-extremistische moslims over dezelfde kam te scheren ...

U hebt gezien hoe gevaarlijk ik kan reageren, als de moslimextemisten hier de controle zouden willen overnemen, wees gerust, dan zal ik de eerste zjn die hen zal bestrijden.

Als jij de 'normale' moslims blijft stigmatiseren, dan kan dat wel is dat zij van kant veranderen.

Als je je over islam wilt informeren, raadpleeg aub juiste bronnen. Pbe (fora over religie,vreemdelingen, ... overal) zit vol spam en leugens.

Eigenlijk intereseert het mij geen reet wat JIJ denkt, toch wilde ik even deze opmerking maken.
Het is een enorme geruststelling dat U als eerste zou reageren als de moslimextremisten hier de controle zouden willen overnemen...

U gaat me toch tijdig verwittigen?...
Wie heeft er trouwens gereageerd toen meer dan tien jaar geleden diverse personen/instellingen/partijen signalen gaven dat het met de integratie van de allochtonen volledig misliep?.... U? De Morgen? Yves DS? De linksen?... Idd...
En wat hebben die er van terecht gebracht?

Zolang de moslimgemeenschap zelf niet de nodige afstand neemt van dat extremisme en dat regelmatig krachtdadig veroordeelt, gaat het onbegrip slechts toenemen...

Als de pc's, zoals U, nu eens met concrete, realistische maatregelen/voorstellen naar boven zouden komen, dan zou dat al een geweldige stap vooruit betekenen... De meeste Vlamingen zijn geen racisten, maar wel realisten die inzien dat bij een onveranderd beleid hun toekomst en die van hun kinderen naar de vaantjes (kan) gaat...

En langzaamaan gaan de polcorrecte partijen over tot het nemen van maatregelen die bepaalde rechtste partijen allang voortelden (zelfs de VLD... toen ze nog niet aan de macht was)... En die maatregelen versterken nu ... het VB, want een heleboel mensen zeggen nu: 'Ziet U dat het blok wel gelijk had'...

Meer dan het VB heeft o.a. Yves DS gezorgd voor verzuring, racisme, onbegrip voor de moslims...

Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juli 2006 om 07:10.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 07:22   #69
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet wel zeker dat de Joden nooit zoiets gedaan hebben. Ik weet wel dat zij ook geweld gebruiken, maar zo gewone burgers afslachten niet.
Toch wel! Daar zijn voorbeelden genoeg van...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 08:09   #70
Knorretje
Banneling

Standaard

Alé, de linkse kerk doet weer aardig haar best om de terreuraanslagen van moslimextremisten te minimaliseren en te vergoeilijken. Zo kennen we ze wel. Dagelijks jammeren over het 'extremisme' van het VB, maar het ware extrisme, vertaald in duizenden onschuldige slachtoffers van moslimaanslagen, dat is dan maar een euh fait-diverstje.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 08:36   #71
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het is de moslims gelukt om de helft van de wereld te vijand te maken met hun moorpartijen : de V.S., Europa, Israel, Australië, Rusland, de Fillipijnen, etc....

En nu dus ook een miljard Indiërs.

Ik stel voor dat ze nog een paar aanslagen plegen voor de volledigheid in bijvoorbeeld Bejing, Tokio en Zuid-Amerika.
Fout, maar ja, het loont de moeite niet hier verder op in te gaan ...
Oud 12 juli 2006, 08:38   #72
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
De acties van Israel tegen dat tuig voorkomt juist toestanden zoals nu in India.
Een heel kortzichtige houding ...
Oud 12 juli 2006, 08:43   #73
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Een heel kortzichtige houding ...
Maar wel juist.
Oud 12 juli 2006, 08:45   #74
devilke
Banneling

devilke's schermafbeelding

Standaard

misschien heeft het hier iets mee te maken?

Indian Defense Minister Pranab Mukherjee's decision to postpone a visit to Israel to discuss arms purchases.

Citaat:
Indian Defense Minister delays visit to Israel due to Gaza crisis

By Yossi Melman, Haaretz Correspondent

Indian Defense Minister Pranab Mukherjee has decided to postpone a planned visit Israel, it emerged on Saturday.

The decision came in the wake of Israel's military operation in the Gaza Strip and escalating tension with the Palestinians.

Mukharajee delayed his scheduled arrival on 7 July following consultations with the Indian Ministry of External Affairs.

The Times of India newspaper reported that India's leftist factions led by the Communist party are urging their government to condemn what they termed as "Israel's brutal attacks on the Palestinians and their elected representatives."

The main purpose of his visit concerns mainly arms deals with Israel, and Mukharajee was to head a delegation of senior defense and arms industry officials. Israel is India's second-largest arms provider and purchasing contracts between the countries totaled in the last decade nearly $5 billion.

Among other weapon systems, India is considering purchasing from Israel an advanced anti-missile defense system, unmanned aircrafts and night vision equipment.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/733385.html
devilke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 08:47   #75
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wel juist.
Niet echt, je spreekt over "de moslims", alsof de miljard moslims verantwoordelijk zou kunnen zijn voor de aanslagen van enkele extremisten. Enfin, in sommige gevallen, want bij 9/11 en 7/7 kunnen we al stellen dat het zelfs geen extremistische moslims zijn.
Oud 12 juli 2006, 08:51   #76
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard Dodental treinaanslagen Mumbai loopt op tot 190

Citaat:
Dodental treinaanslagen Mumbai loopt op tot 190

Bij de zwaarste reeks aanslagen in de West-Indiase economische metropool Bombay sedert dertien jaar, zijn dinsdag volgens officiële gegevens minstens 190 mensen gedood. Meer dan 464 mensen werden gewond, zo deelde de regering van de deelstaat Maharashtra mee.

Er kleeft veel bloed aan de handen van die moslimterroristen. In elk werelddeel zijn er al honderden en zelfs duizenden onschuldige mensen vermoord in de naam van allah. En het blijft duren.

Allah zal wel een monster zijn.
Oud 12 juli 2006, 08:52   #77
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Niet echt, je spreekt over "de moslims", alsof de miljard moslims verantwoordelijk zou kunnen zijn voor de aanslagen van enkele extremisten. Enfin, in sommige gevallen, want bij 9/11 en 7/7 kunnen we al stellen dat het zelfs geen extremistische moslims zijn.
Jouw zin is een contradictie in terminis.
Oud 12 juli 2006, 08:53   #78
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Die "alsof de miljard moslims ..." is jouw vrije interpretatie die jij in de mond legt van een ander. De klassieke minimaliseringstruc die boven gehaald wordt telkens wanneer moslimextremisten van zich laten horen. Merkwaardig is dat jullie die truc selectief in de lade steken telkens een zogenaamde VB-extremist van zich laat horen. Dan kan de generalisering naar 1 miljoen kiezers niet snel genoeg gaan. En die plegen nochtans geen terroristische aanvallen op onschuldige burgers met 1.000den slachtoffers ten gevolg.

Wat je laatste zin betreft, dat is een verontrustend gegegeven. Als zelf al de gematigde moslim aan het moorden slaat in naam van allah ...
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 08:54   #79
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw zin is een contradictie in terminis.
Goed opgemekt , maar je wist wel wat ik bedoel.
Oud 12 juli 2006, 08:56   #80
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed opgemekt , maar je wist wel wat ik bedoel.
Ja dat wist ik, maar je hebt geen gelijk. Want ik heb dat nergens beweerd.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be